Citat:
Ursprungligen postat av
thella
Tja! Vi är 4 stycken som ska sticka till London i maj. Tänkte köpa biljett till åtminstone en match i förväg och då antar jag att det är dom dyra sidorna som finns sammanställda på fotbollsbiljetter.se som gäller? Eller finns det bättre (billigare) sätt att se typ Chelsea-Norwich eller Tottenham-Aston Villa i maj månad?
Funderar också på om man skulle kunna se ytterliggare en match och att man då går på en något mindre åtråvärd och därmed kan köpa biljetter på plats. Alltså att arenan inte är slutsåld. Hur tror ni att det ser ut på den fronten om man kollar på lag som West Ham, Fulham, Crystal Palace. Kan även tänka mig OPR eller Millwall i Championship. League one skulle också kunna funka.
Sen funderar jag på det här med speldagar. Som schemat ser ut nu så verkar det som om alla matcher avgörs på lördagar. Det kan ju inte stämma, antar att de sätter spelordningen i ett senare skede? Lär ju vara söndagsmatcher och måndagsmatcher i Maj också.
Slutligen, och här går väl meningarna isär, men vilken är den mest stämningsfyllda Londonarenan? Man har ju hört att Emirates kan bli aningen tyst. Samtidigt är den nyast och säkert mest komfortabel. White Hart Lane?
Gå in på de olika klubbarnas hemsida, där finns biljetter att köpa för bästa pris. Dock vid mer attraktiva matcher kan biljetterna ges förtur till lojala medlemmar. Om så är fallet så gäller dessa återförsäljare.
Vi bokade riktigt bra biljetter med go sport travel, en lite VIP version med rundtur, match och öppen bar i paus. Men också snuskigt bra platser! Lite dyrt dock, men ändå värt då vanliga skitbiljetter inte är mycket billigare.
Gå in på svenskafans.se, där finns massa bra info för alla olika lag.
Ha en trevlig resa!