2011-04-19, 00:27
Medlem
Tänkte åka ner och kolla på en milan match nu om några veckor, har en fråga! Hur trovärdig är hemsidan seatwave.com? Någon som har tidigare erfarenhet av den? Har nämligen beställt biljetter där, det var rätt så billigt så jag slog till
Citera
2011-05-08, 21:35
Medlem
Hej.

Jag och en kompis ska åka till London nästa helt och se Chelsea Newcastle och FA finalen. Biljetter har vi inte löst än, hoppas det löser sig på plats.

Vi har hittat flyg med ryaniar, från Stockholm Skavsta, blir ca 700 kr per person.

Vi kan tänka oss att lägga ut 5000:- på boende, har ni tips på några bra alternativ?

Vi tar gärna emot tips på hur vi ska få tag på biljetter smidigast, vad vi kan göra där för roligt nästa vecka, om ni rekommenderar för boende?

Första gången för båda att åka till London.
Citera
2011-05-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenan83
Hej.

Jag och en kompis ska åka till London nästa helt och se Chelsea Newcastle och FA finalen. Biljetter har vi inte löst än, hoppas det löser sig på plats.

Vi har hittat flyg med ryaniar, från Stockholm Skavsta, blir ca 700 kr per person.

Vi kan tänka oss att lägga ut 5000:- på boende, har ni tips på några bra alternativ?

Vi tar gärna emot tips på hur vi ska få tag på biljetter smidigast, vad vi kan göra där för roligt nästa vecka, om ni rekommenderar för boende?

Första gången för båda att åka till London.

Har hört att FA-cupfinalen är omöjligt. Alla biljetter går till supportrarna till de båda lagen, mer eller mindre.
Citera
2011-05-09, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av da-biatch
Har hört att FA-cupfinalen är omöjligt. Alla biljetter går till supportrarna till de båda lagen, mer eller mindre.

Precis. Vill du se cupfinalen så får du nog vara beredd och punga ut en hiskelig summa på svarta marknaden. Skulle råda dig och se den på någon pub i England istället. Ofta mysig stämning på såna ställen också
Citera
2011-05-09, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Precis. Vill du se cupfinalen så får du nog vara beredd och punga ut en hiskelig summa på svarta marknaden. Skulle råda dig och se den på någon pub i England istället. Ofta mysig stämning på såna ställen också

Ju, får bli så, vi får se chelsea och FA på nån pub.

Tips på en bra pub för en city supporter? Vad kan vi hitta på medan vi ändå är där, vi kommer stanna tills tisdag/onsdag?
Citera
2011-05-09, 12:38
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenan83
Ju, får bli så, vi får se chelsea och FA på nån pub.

Tips på en bra pub för en city supporter? Vad kan vi hitta på medan vi ändå är där, vi kommer stanna tills tisdag/onsdag?
Lucas Arms som ligger vid King's Cross, där vet jag att ägarna håller på City.
Dom brukar visa deras matcher på tv-skärmar där också, så dom visar säkert finalen.
Citera
2011-05-09, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Lucas Arms som ligger vid King's Cross, där vet jag att ägarna håller på City.
Dom brukar visa deras matcher på tv-skärmar där också, så dom visar säkert finalen.

Tack då blir min kompis glad i alla fall.

Tips på boende och saker o göra i London nästa vecka?
Citera
2011-05-09, 12:46
Medlem
Heeths avatar
Nån som har någon bra sida där man kan köpa biljetter till Bundesliga? Tänkte vara ute i god tid tills nästa säsong så man kunde få bra biljetter till nån stormatch.
Citera
2011-05-09, 15:20
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heeth
Nån som har någon bra sida där man kan köpa biljetter till Bundesliga? Tänkte vara ute i god tid tills nästa säsong så man kunde få bra biljetter till nån stormatch.

På de flesta lagens officiella hemsidor kan du ansöka om biljetter även om du inte är medlem. Tar du reda på när biljetterna släpps så kan du också försöka att sitta och få tag på en biljett snabbt.

Annars är det den här hemsidan som gäller:

http://www.viagogo.de/

Det är i andrahand så biljetterna är dyrare, men det brukar alltid finnas en del biljetter även till stormatcher. Viagogo är partner till bland annat Bayern München och Bild så det är en tillförlitlig sida.
Citera
2011-05-09, 22:03
Medlem
heyhoxxs avatar
Att få tag på biljetter till Manchester Uniteds hemmamatcher verkar vara i stort sett omöjligt. Någon som vet någon bra sida man kan kolla på?
Citera
2011-05-09, 23:47
Medlem
paddyspubs avatar
Jag och en vän drar ner till London den 28 maj, åker hem den 31 har jag för mig. Insåg att vi kommer ner samma dag som CL-finalen, dock är det omöjligt att se den live om man inte betalar en orimlig summa pengar. Så har hört att det kommer vara storskärm i Hyde Park!

I vilket fall, meningen är att försöka få tag i biljetter till Play off-finalen i Championship då det sägs vara en av de häftigaste matcher som går att bevittna. Hur får man tag i biljetter? Pengar finns och vi båda är villiga att betala ett par tusen. Var köper man och när släpps dom? Är det för sent? Vad tror ni det skulle kosta på svarta marknaden? Och ifall det sistnämnda är enda alternativet, kan man se om det är "äkta" biljetter på något sätt?

Bra pubar med mycket liv att se matchen på annars? Även CL-finalen isåfall.
Citera
2011-05-10, 15:18
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paddyspub
Jag och en vän drar ner till London den 28 maj, åker hem den 31 har jag för mig. Insåg att vi kommer ner samma dag som CL-finalen, dock är det omöjligt att se den live om man inte betalar en orimlig summa pengar. Så har hört att det kommer vara storskärm i Hyde Park!
Åker ner till London jag med i samma veva. Visste inte att dom visade finalen vid Hyde Park, härligt nu vet jag vart jag ska se den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in