2014-03-15, 14:39
Medlem
Moltas666s avatar
Murphy - Allen 4-3.

Domaren Michaela Tabb är snyggare än någonsin.
Citera
2014-03-15, 18:27
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Murphy - Allen 4-3.

Domaren Michaela Tabb är snyggare än någonsin.
För stor röv bara!
Citera
2014-03-16, 10:29
Medlem
Moltas666s avatar
Murphy spelar skjortan av Selby i finalen så här långt...7-2 och först till 10.

Murphy ser bra ut inför VM.
Citera
2014-03-16, 15:31
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Murphy spelar skjortan av Selby i finalen så här långt...7-2 och först till 10.

Murphy ser bra ut inför VM.

10-6 till Murphy efter en stenhård match.
Citera
2014-03-16, 16:34
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
10-6 till Murphy efter en stenhård match.

Sista frame var tufft för smurfen. Selby fixade två av tre snookers. Murphy hade straff med öppet mål. Istället för en bredsida tryckte han till för kung och fosterland och brände. Mycket märkligt att han inte försökte lätta i den. Måste blivit kortslutning i hjärnkontoret.
Citera
2014-03-16, 18:50
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Sista frame var tufft för smurfen. Selby fixade två av tre snookers. Murphy hade straff med öppet mål. Istället för en bredsida tryckte han till för kung och fosterland och brände. Mycket märkligt att han inte försökte lätta i den. Måste blivit kortslutning i hjärnkontoret.

Jag tror Murphy var rejält sliten på slutet. Selby kan ju spela defensivspel hur länge som helst men Murphy ville ofantligt gärna vinna den här titeln.

Graeme Dott tror jag på inför VM, klarar han bara kvalet så kan han bli en otrevlig motståndare. Han var ytterst nära att gå vidare i den här turneringen.

Selby spelar bra men har, liksom Murphy, lite svårt att avgöra finalerna. Trump spelar lysande emellanåt men tappar också taget helt och hållet ibland.

En som börjar bli lite trött är nog Kim. För 5-6 år sedan hade han en syn som en utsvulten örn, numera ser han inte när en boll skall gå utanför eller i hål. Han har också lite svårt att avgöra om en boll är spelbar eller inte. För 5-6 år sedan var han på hugget och visste i förväg hur spelaren skulle spela...idag blir han ofta förvånad.

Jag gillar verkligen Kim men börjar bli lite orolig över hans hälsa...och kanske också över hans omdöme.

Jag vidhåller min teori om inledningsstöten och dess viktighet. Dom flesta spelarna öppnar spelet och sprider dom röda bollarna vilket ger motståndaren en bra chans från början. O`Sullivan är dock mer noga och ser till att dom röda studsar tillbaka in i mitten.
Citera
2014-03-16, 18:55
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Jag tror Murphy var rejält sliten på slutet. Selby kan ju spela defensivspel hur länge som helst men Murphy ville ofantligt gärna vinna den här titeln.

Graeme Dott tror jag på inför VM, klarar han bara kvalet så kan han bli en otrevlig motståndare. Han var ytterst nära att gå vidare i den här turneringen.

Selby spelar bra men har, liksom Murphy, lite svårt att avgöra finalerna. Trump spelar lysande emellanåt men tappar också taget helt och hållet ibland.

En som börjar bli lite trött är nog Kim. För 5-6 år sedan hade han en syn som en utsvulten örn, numera ser han inte när en boll skall gå utanför eller i hål. Han har också lite svårt att avgöra om en boll är spelbar eller inte. För 5-6 år sedan var han på hugget och visste i förväg hur spelaren skulle spela...idag blir han ofta förvånad.

Jag gillar verkligen Kim men börjar bli lite orolig över hans hälsa...och kanske också över hans omdöme.

Jag vidhåller min teori om inledningsstöten och dess viktighet. Dom flesta spelarna öppnar spelet och sprider dom röda bollarna vilket ger motståndaren en bra chans från början. O`Sullivan är dock mer noga och ser till att dom röda studsar tillbaka in i mitten.

Har också reagerat på att han missbedömer förlöpning av vit ganska många gånger. Oftast när han tror att den ska gå i gör den det inte.
Citera
2014-03-20, 08:51
Medlem
Glappkontakts avatar
The Rocket ger Barry Hearn en liten örfil ...
@BarryHearn hahah Most snooker players looked healthy until you took over Now they look like they should be on the darts circuit. )

@BarryHearn we both love it I owe you for burning out all the other players
Citera
2014-03-20, 11:45
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glappkontakt
The Rocket ger Barry Hearn en liten örfil ...
@BarryHearn hahah Most snooker players looked healthy until you took over Now they look like they should be on the darts circuit. )

@BarryHearn we both love it I owe you for burning out all the other players

Intressant uttalande...men är det äkta??

Nästa turnering...

http://livescores.worldsnookerdata.com/

Players Championship den 25 mars.
Senast redigerad av Moltas666 2014-03-20 kl. 11:50.
Citera
2014-03-20, 14:10
Medlem
Glappkontakts avatar
Citat:
Intressant uttalande...men är det äkta??
Det är Ronnie OSullivan och Barry Hearn. Om själva uttalandet som kom igår är med glimten i ögat, det kan jag inte svara på. Trots allt har Ronnie vid ett antal tillfällen kommenterat det tunga spelschemat.

Lite sarkastisk humor från Ronnie ...
@BarryHearn not me mate I'm having plenty of time off . I feel like I'm unemployed at the moment with loads of cash
Senast redigerad av Glappkontakt 2014-03-20 kl. 14:41.
Citera
2014-03-20, 15:09
Medlem
Skatteskolks avatar
Det är lite varning för att kontot kapats. Känns väldigt olikt Ronnie att skriva sådant offentligt till bossen. Om det inte är PR inför hans program så vet jag inte vad som slagit slint.
Citera
2014-03-20, 15:21
Medlem
Glappkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Det är lite varning för att kontot kapats. Känns väldigt olikt Ronnie att skriva sådant offentligt till bossen. Om det inte är PR inför hans program så vet jag inte vad som slagit slint.
Nja, han har sagt det rakt ut i en intervjuver tidigare. Så varför inte på lägga ut samma sak på nätet. Visar nog mer på att han inte är en kappvändare och står för det han säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in