2014-03-19, 08:34
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Lendo, kvinnan i reklamen måste vara den mest äckliga och läskigaste personen jag någonsin har sett. Hon ger mig rysningar...

Hon kan ju gifta sig med mannen från adbildelar. Det är nemas problemas.
Citera
2014-03-19, 22:35
Medlem
T51-Bs avatar
Avskyr verkligen Synsams reklamer. "Det började med kinky grejer, sen kom våldsporren och innan du visste ordet av det så var du medlem i Darkside. Plötsligt så släppte alla spärrar och du medverkade till och med i Fråga Olle. Du hade blivit en HIV-smittande... (konstpaus) Psykopat."

Allt för glasögonen... Från Synsam.

Det värsta är att man inte kan veta om de är seriösa eller inte, kanske är allt en parodi på hipsters i sig?
Senast redigerad av T51-B 2014-03-19 kl. 22:40.
Citera
2014-03-19, 23:30
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T51-B
Avskyr verkligen Synsams reklamer. "Det började med kinky grejer, sen kom våldsporren och innan du visste ordet av det så var du medlem i Darkside. Plötsligt så släppte alla spärrar och du medverkade till och med i Fråga Olle. Du hade blivit en HIV-smittande... (konstpaus) Psykopat."

Allt för glasögonen... Från Synsam.

Det värsta är att man inte kan veta om de är seriösa eller inte, kanske är allt en parodi på hipsters i sig?

Så bra skrivet!

OnT;

Reklamen för kaffe, vet ej vilket märke just nu. Men den unga killen och hans granne som faller för varandra över en kopp kaffe.
Hua, då vet vi att man blir bög över en kopp kaffe också.
Tack....
Citera
2014-03-20, 11:13
Medlem
Roffedyngiss avatar
Dom där jävla frukostkexen har seglat upp på topplistan...
Citera
2014-03-20, 20:48
Medlem
Sapphire.Kushs avatar
Judit och Judit!! ta bort skiten.
Citera
2014-03-21, 07:25
Medlem
Padoops avatar
Viking Line reklamen. Stänger av direkt när den kommer.
Citera
2014-03-22, 20:36
Medlem
T51-Bs avatar
Alla amerikanska bilreklamer kan ruttna i helvetet. Kan inte fatta att de älskar japanska bilar så mycket att hälften av deras reklamer måste handla om dom. Även om det knappast är oväntat att bilar, mat och försäkringar är det enda som intresserar amerikanare.
Citera
2014-03-23, 15:18
Medlem
milton76s avatar
Jag tror det är löfbergs lila eller nåt men man ser två bebisar och så blir det burrigt, när det sen zoomar ut är dom vuxna men i samma fåtölj med samma kläder och en irriterande röst som pratar babyspråk: men heeej hallååååaa ...

Så jäkla dålig
Citera
2014-03-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Jag fattar inte varför ingen har kastat den där skitreklamen med någon efterbliven brud med talfel. Det är en optikerreklam. SYNUNDESÖÖKNING och Bott(Bort), nu hade dem tydligen ändrat i reklamen men hon låter lika tillkrystad ändå, vem fan är det som väljer rösterna egentligen.

TACK!
Undrar om hon tror att det heter synundesökning eller inte kan säga r?
Finns ju även kvinnan i kronfönsterreklamen som säger fabriksfössällning och såttiment (sortiment). Borde väl vara ett minimikrav i det jobbet att kunna prata rent tycker man.
Citera
2014-03-23, 23:06
Bannlyst
Av hela mitt hjärta så hatar jag zalando-reklamen. Ogillar även reklamen för "Brasilien"-kryssningar.
Citera
2014-03-23, 23:25
Medlem
Starburstreklamen samt allt annat som rör sig.

I reklamsyfte.
Senast redigerad av Ohnae 2014-03-23 kl. 23:28. Anledning: Glömskhet i form av att det saknades en rubrik.
Citera
2014-03-24, 09:06
Medlem
Schwenssons avatar
"MAN RRRRULLLLLAR DOM!!!!!"

Fyfaaaaaaan säger jag bara!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem