Citat:
Ursprungligen postat av
zorigo
Jag kan inte säga att du ljuger då jag inte pratat med samma människor som du, men kom igen för fan. Tror du på det här själv?
Du är naiv.
Jag har själv erfarit att tjejer i klassen fått högre betyg än mig. Trots att jag lämnade in alla uppgifter (fick Godkänt), fick en tjej som endast hade lämnat in 3 av 8 uppgifter VG i betyg. Det var de enda skriftliga uppgifterna vi hade. Tjejer favoriseras av lärare eftersom de förväntar sig att de är bättre än killar.
Feminister hävdar att könen är en social konstruktion, vilket det inte finns några belägg för alls.
Ens miljö spelar stor roll för vem man blir, men generna har också en stor roll för vem du blir. Inte minst om du blir kvinna eller man. Du kan vara psykopat hela livet, utan bete dig som en psykopat och det är endast folk med den särskilda genegenskapen som blir psykopater. Livsmiljön aktiverar olika gener beroende på hur den ser ut. Feminism är ett rent påhitt, som tror att människor kommer till jorden som nollställda maskiner och kan bli vem som helst.