2014-03-15, 23:03
Medlem
Fjällräven är vanligt bland casualsgubbar. SI brukar ha sjyssta utan patchen. Norse Projects.

Jag har ett par från Our Legacy (deras enda normala plagg?) som jag köpte från Caliroots häromåret. Dom är grymma.

I stortsätt alla märken har ju shorts så det är egentligen bara att kolla runt.
Citera
2014-03-17, 14:17
Medlem
NirvanAs avatar
Nu verkar Terrace fått in Hamburg också... Skulle man köpa dem i Butik tjänade man ynka 10kr på att beställa från Size? (med spårbar frakt inräknad) ... Typiskt. Oh well.
Citera
2014-03-17, 16:42
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nu verkar Terrace fått in Hamburg också... Skulle man köpa dem i Butik tjänade man ynka 10kr på att beställa från Size? (med spårbar frakt inräknad) ... Typiskt. Oh well.

Såg det men bara Malmö C/W?

Nja jag betalade 773:-/paret från size, spårbar frakt ingår väll alltid från Size?
Det har det iallafall gjort för mig
Citera
2014-03-17, 18:04
Medlem
Hamburg var en riktigt jäkla skön sko, helt klart min nya favorit. Ska beställa ett par att ha som nya vardagsskor med.
Citera
2014-03-17, 19:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Såg det men bara Malmö C/W?

Nja jag betalade 773:-/paret från size, spårbar frakt ingår väll alltid från Size?
Det har det iallafall gjort för mig
Njae, jag vet inte, standardfrakten var typ £4.95 men sen kunde man välja spårbar frakt för typ £12 eller £15, det kändes tryggare så jag valde det... vet då inte om man får kolli-id med den billigare frakten, när jag köpte ett par forest hills på size? för nåt år sen fick man inte det med billigare frakten iaf.
Citera
2014-03-17, 22:28
Bannlyst
Någon som vet var man kan hitta SI cargo byxor i slimfit? Helst navy green eller mörkblåa
Citera
2014-03-18, 15:15
Medlem
Jag_Mejs avatar
Vet inte om det har uppmärksammats redan, men här är då en utökning till NemeN (komplement till bland annat jackorna på CC) vårsläpp.

Måste säga att vårkollektionen har allt som jag saknade med AW13. Speciellt sugen på den guldgula parkan samt field jackan i khaki.

http://www.nemen.it/collection.htm
Citera
2014-03-18, 15:32
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Njae, jag vet inte, standardfrakten var typ £4.95 men sen kunde man välja spårbar frakt för typ £12 eller £15, det kändes tryggare så jag valde det... vet då inte om man får kolli-id med den billigare frakten, när jag köpte ett par forest hills på size? för nåt år sen fick man inte det med billigare frakten iaf.

Free worldwide shipping över £30 och jag fick tracking på mina 2 par Hamburg. Har även fått det på tobaccos, trimm stars m.m.

Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Mej
Vet inte om det har uppmärksammats redan, men här är då en utökning till NemeN (komplement till bland annat jackorna på CC) vårsläpp.

Måste säga att vårkollektionen har allt som jag saknade med AW13. Speciellt sugen på den guldgula parkan samt field jackan i khaki.

http://www.nemen.it/collection.htm

Såg precis att dom länkade på Facebook, finns några riktigt fina jackor där
Citera
2014-03-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Free worldwide shipping över £30 och jag fick tracking på mina 2 par Hamburg. Har även fått det på tobaccos, trimm stars m.m.

Köpte ett par till Hamburg och ett par röda tobaccos precis, då var det ingen fri frakt dock.
Citera
2014-03-18, 16:44
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Köpte ett par till Hamburg och ett par röda tobaccos precis, då var det ingen fri frakt dock.

Då har dom ändrat de senaste dagarna..
Det var synd, har varit klockrent med gratis frakt därifrån!

Nu kan man lika bra börja handla på crooked tongues eller liknande då man inte sparar något på frakten.
Vet att dom hade Hamburg för £65 istället för Size? £70

EDIT: Crooked tar £9 för spårbar frakt till Sverige
Senast redigerad av SLR-08 2014-03-18 kl. 16:46.
Citera
2014-03-18, 18:19
Medlem
Någon som har ett ex av senaste numret av Okej-tidningen och kan säga om färgen svart står med i utelistan?

Trist att både SI och Nemen skippar svart.
Citera
2014-03-18, 21:12
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Någon som har ett ex av senaste numret av Okej-tidningen och kan säga om färgen svart står med i utelistan?

Trist att både SI och Nemen skippar svart.

Svart är inte helt borta.
Heat Reactive jackan finns ju som går från svart -> blå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in