Citat:
Ursprungligen postat av
LoveRavel
Planet har med största sannolikhet inte landat utan ligger på havets botten i Indiska Oceanen. (Frågan är om de någonsin kommer att hitta planet, men det får ju framtiden utvisa)
Jag menar tror du och ni andra verkligen att kaparna lyckats landa ett 300 ton tungt flygplan och gömma det från världens ögon i över en vecka. Dessutom har de alltså lyckats, diskret, transportera 300 personer till en annan plats som i grund och botten är ett fullt utrustat självförsörjande fängelsebyggnad/komplex (som de också har tagit över). Stället ska då även vara fullt utrustad med catering och andra nödvändigheter som har tillfredsställt gruppens behov i en vecka utan att de har upptäckts.
Väldigt trovärdigt

catering till passagerarna? Jo, där kommer terroristen som kanske rent av vill atombomba en storstad, och han skall nu servera hummer och kaviar till passagerarna.
Sen skall terroristen gå runt och personligen torka varenda en av passagerarna i arslet efter de har skitit.
Men snälla någon

...vad skulle han bry sig om passagerarna? Det är bra om han ödslar ett nackskott på de.
MEN om motivet är att behålla passagerarna som gisslan för att sedan kräva något för dessa, då pratar vi om annat. Men så verkar ju inte vara fallet eller hur? Nu är det ingen som hör av sig om något sådant.
Jag skrev följande inlägg i denna tråd den 10e (det är den 16e nu).
"Kanske skulle ändrat "kraschat" till "försvunnit" i trådrubriken? Ingen vet någonting. Den skulle lika gärna kunna vara kapad och "stulen", därmed flugen någonstans.
Rent teoretiskt skulle planet rent av kunna vara taget av aliens
Än har man varken hittat vrakdelar eller något annat. Oljan de hittade i havet hör inte till planet enl. artiklar. "
Du tror inte folk lär suttit och skrattat åt vilken jävla idiot jag är? En riktig efterbliven foliehatt.
Vem fan skrattar nu tror du?
Tacka fan för att man ändrade rubriken i alla fall, som jag frågade om.