2014-02-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Blue tops eller kigtropin, vilket ska man välja? Kör kigtropin för tillfället och är nöjd, känner av det som man ska.

Varför bryta ett vinnande koncept ? Kör på !

/ Mvh
Citera
2014-02-24, 23:50
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Jag har börjat skissa lite på nästa vinterkur som jag planerar dra igång 1:a november nästa år, jag har 6 månaders spelutrymme på kuren.
Vad jag har börjat fundera på är att stacka lågdos tillväxt, för ökad återhämtning/läkning, med testo, EQ och eventuellt mast samt petiderna GHRP-2 och Mod GRF 1-29.
Jag tränar kampsport ca 10-12 pass i veckan samt 2 gympass i veckan (basövningar styrka såsom mark, bänk, knäböj, frivändningar, RDL å rodd osv).
Är 178 lång å väger 83kg @ ca 11% bf, vill ligga runt 80-84kg @ 8-10% bf.

Jag tänker mig doser enligt följande;
300mg Test e e4d
500mg EQ e4d
200mg Mast e e4d
100mcg GHRP-2 (2 stick ed)
100mcg Mod GRF 1-29 (2 stick ed)

Vilket tillväxthormon och vilken dos skulle ni rekommendera för detta?
Tacksam för seriösa svar.

Off topic, men du behöver ju knappast kura för att uppnå det resultatet? Du ligger ju redan där, bara gå ner några %BF så är du där inom några månader?
Citera
2014-02-25, 21:54
Medlem
svennerubinsfans avatar
Vad kan man vänta sig av tillväxthormon i resultatväg? Funderar på att testa nästa höst/vinter. I kombination med testo och tren.
Citera
2014-02-26, 05:36
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Off topic, men du behöver ju knappast kura för att uppnå det resultatet? Du ligger ju redan där, bara gå ner några %BF så är du där inom några månader?

Sorry om jag låter barsk nu, men du förstår ju uppenbarligen inte mycket om du tror att ett resultat är det enda man bör tänka på.
Att göra 12 kampsportspass i veckan sliter ordentligt på kroppen. Jag har inga problem att skrota runt på gymmet å styra om kost å träning så jag når en viss % BF och en viss vikt, det är inte poängen.
Poängen med kuren är att hindra min kropp från att gå sönder mer än vad den gör. Som 30+ är inte återhämtningen som den var när man var 20. Men eftersom att jag tränar långt hårdare nu än när jag var 20 så tar kroppen stryk. Mitt mål är alltså att kroppen ska må bättre under den tid som jag tränar såhär, samt att förebygga kroniska skador.
Vsg för förklaring.
Citera
2014-02-26, 15:46
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Sorry om jag låter barsk nu, men du förstår ju uppenbarligen inte mycket om du tror att ett resultat är det enda man bör tänka på.
Att göra 12 kampsportspass i veckan sliter ordentligt på kroppen. Jag har inga problem att skrota runt på gymmet å styra om kost å träning så jag når en viss % BF och en viss vikt, det är inte poängen.
Poängen med kuren är att hindra min kropp från att gå sönder mer än vad den gör. Som 30+ är inte återhämtningen som den var när man var 20. Men eftersom att jag tränar långt hårdare nu än när jag var 20 så tar kroppen stryk. Mitt mål är alltså att kroppen ska må bättre under den tid som jag tränar såhär, samt att förebygga kroniska skador.
Vsg för förklaring.

Haha aa okej, ja men då håller jag faktiskt med dig. När jag läste ditt inlägg så verkade det som du bara var ute efter att gå ner i några %BF, vilket du kan fixa utan problem. Men ja om man vet mer nu om din bakgrund och hur mycket du tränar så är det en annan femma.
Citera
2014-02-26, 18:04
Medlem
fewdollarss avatar
Hur stor är risken om jag köper t ex OT från webshop, att jag faktiskt får OT och ingen annan skit?
Någon här som köpt nåt men fått nåt annat?
Tänker på den enorma hälsorisken att trycka fel prepp...

Pm för seriösa shoppar uppskattas f ö, har själv funderat på madman eller MH....
Citera
2014-02-27, 05:01
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Haha aa okej, ja men då håller jag faktiskt med dig. När jag läste ditt inlägg så verkade det som du bara var ute efter att gå ner i några %BF, vilket du kan fixa utan problem. Men ja om man vet mer nu om din bakgrund och hur mycket du tränar så är det en annan femma.

Precis. Kan även tillägga att jag berättade vilken vikt jag ämnar hålla för att jag inte kan flänga runt bland viktklasserna för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av fewdollars
Hur stor är risken om jag köper t ex OT från webshop, att jag faktiskt får OT och ingen annan skit?
Någon här som köpt nåt men fått nåt annat?
Tänker på den enorma hälsorisken att trycka fel prepp...

Pm för seriösa shoppar uppskattas f ö, har själv funderat på madman eller MH....

Hur stor är risken att du får svar på en sådan fråga som du postar i "Den stora tråden om tillväxthormon"?
Tänker du inte alls eller?
Citera
2014-02-28, 01:03
Medlem
Hur är det med avstängning när man går av tillväxthormon? Fungerar det på samma sätt som med testo ungefär?
Citera
2014-03-05, 07:54
Medlem
En gång för alla nu, hur är det egentligen med 5 on 2 off-konceptet. Vad jag läst på olika sidor, både amerikanska och svenska, så är det många som kör på detta. Men pratar jag med bekanta här hemma i Svea så skakar de bara på huvudet och säger att de kör 7 on, året runt. Men vad jag läst mig till så ska man vara off pga att ens egenproduktion ska återhämta sig. Stämmer detta?

Jag ligger just nu på 350 mg Testo E, 300 mg EQ och 200 mg Mest E e5d och har gjort det sedan nov 2013, jättefina och jämna ökningar i långsam takt. Kliver om några dagar på HGH 4iu ed, 5 on 2 off. Men vad säger ni med tidigare erfarenhet av HGH? Jag har endast en 3 månaderskur med HGH i ryggen, då körde jag 5 on 2 off. Den gav inte ett skit men det var svaga grejer då flera andra jag känner inte heller kände ett skit på den.

Mvh....
Citera
2014-03-05, 08:59
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Slick
En gång för alla nu, hur är det egentligen med 5 on 2 off-konceptet. Vad jag läst på olika sidor, både amerikanska och svenska, så är det många som kör på detta. Men pratar jag med bekanta här hemma i Svea så skakar de bara på huvudet och säger att de kör 7 on, året runt. Men vad jag läst mig till så ska man vara off pga att ens egenproduktion ska återhämta sig. Stämmer detta?

Jag ligger just nu på 350 mg Testo E, 300 mg EQ och 200 mg Mest E e5d och har gjort det sedan nov 2013, jättefina och jämna ökningar i långsam takt. Kliver om några dagar på HGH 4iu ed, 5 on 2 off. Men vad säger ni med tidigare erfarenhet av HGH? Jag har endast en 3 månaderskur med HGH i ryggen, då körde jag 5 on 2 off. Den gav inte ett skit men det var svaga grejer då flera andra jag känner inte heller kände ett skit på den.

Mvh....

Sök info och bestäm själv vad som känns mest optimalt!
Citera
2014-03-05, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Sök info och bestäm själv vad som känns mest optimalt!

Precis det jag gjort och enligt den infon jag kommit fram till så är det optimalt att vara off en dag eller två, just för att ens egna produktion ska återhämta sig. Men sen får jag tvivel när jag hör polare säga att det endast handlar om att spara slantar. För mig spelar det ingen roll, ekonomiskt, att vara på 5 eller 7 dagar, utan jag vill veta vad som faktiskt är optimalt.
Citera
2014-03-15, 23:37
Medlem
någon som har koll på hur tillväxthormon påverkar tjejer/kvinnor?
Är det risk att de får ökad kroppsbehåring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in