2005-08-31, 21:02
Medlem
Yagas avatar
en bekant försöker förklara att 4 enheter ed i 2-3 månader är för mycket
och han råder mig till 2 enheter ed eller max 3 enheter ed i cirka 7 veckor...
orkar inte dividera med honom undrar om ni har några synpunkter på detta...tilläggasskalll att jag har eq och boldenone och tänkte ta minimum dos typ 100-200 mg ew tilll genot...
enda styrke träningen jag kommer hålla på med är armhävningar och max 2 dagar i veckann lyfta lite med hemmahantlarna, resten kampsport för hela slanten...
Citera
2005-08-31, 21:51
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaga
en bekant försöker förklara att 4 enheter ed i 2-3 månader är för mycket
och han råder mig till 2 enheter ed eller max 3 enheter ed i cirka 7 veckor...
orkar inte dividera med honom undrar om ni har några synpunkter på detta...tilläggasskalll att jag har eq och boldenone och tänkte ta minimum dos typ 100-200 mg ew tilll genot...
enda styrke träningen jag kommer hålla på med är armhävningar och max 2 dagar i veckann lyfta lite med hemmahantlarna, resten kampsport för hela slanten...

jag tycker det verkar bortkastat om du inte kombinerar det med lite gymträning i alla fall.
Citera
2005-08-31, 22:46
Medlem
ikhs avatar
Jag har sett när jag kikat runt på en del forum, att en del får biverkningar som vattenansamling och ömma handleder när de går upp på doser över 3iu/Ed, så helt fel har nog inte din kamrat, Yaga... Vad gäller att du ska trycka AAS och inte träna verkar lite dumt, men visst kan du köra så om du lägger om kosten och är aktiv och fortfarande få ökad förbränning. Men minst 16veckor på GH't annars är det slöseri med pengar. Men du kör kampsport 2-3dagar i veckan va? Isåfall kan du nästan skippa styrketräningen helt, då jag tippar på att du inte vill ha för mycket massa.

/mvh Ikh
Citera
2005-09-04, 15:51
Medlem
Yagas avatar
kör ca 4 ggr i veckan och springer 1-2ggr ute, det blir långa pass ibland 3 timmar så att lyfta hinner jag helt enkelt inte med...
16 veckor?
man har sagt mig att jag ska inte vara på längre än 8veckor med genot...
varför just 16 veckor och vad ska jag kombinera med testot eller skippa det har just nu hemma boldenone och eq som sagt...
hur länge tar det för genot att kicka in?
har det någon betydelse om man injicerar på morgonen eller annat som bör tänka på ?
Citera
2005-09-04, 16:22
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaga
kör ca 4 ggr i veckan och springer 1-2ggr ute, det blir långa pass ibland 3 timmar så att lyfta hinner jag helt enkelt inte med...
16 veckor?
man har sagt mig att jag ska inte vara på längre än 8veckor med genot...
varför just 16 veckor och vad ska jag kombinera med testot eller skippa det har just nu hemma boldenone och eq som sagt...
hur länge tar det för genot att kicka in?
har det någon betydelse om man injicerar på morgonen eller annat som bör tänka på ?
16veckor är vad som rekommenderas för att GH't ska få fungera fullt ut, visst kan man köra mindre, man då kan man lika gärna trycka i sig koksalt, skulle tippa på att effekten är likvärdig. Så 16 veckor eller längre, så funkar det helt ok. Ska du inte köra någon styrketräning, så skippa steroiderna och kör endast GH.

/mvh Ikh
Citera
2005-09-04, 19:50
Medlem
Yagas avatar
är inte en liten dos aas rekomenderat tillsamans med geno för bättre effekt?
Citera
2005-09-06, 12:35
Bannlyst
ehm...

....såg en dokumentär om GH och dess effekter på kroppen. Nu må det vara så att de flesta inom ämnet doping ö.h.t. är rena propaganda maskinerna, men där hävdades det i.a.f. att GH påverkar kroppen såtillvida att skelettet börjar växa, varvid inälvorna börjar efter detta. Och till sist muskulaturen.

Och att den "utåtstående" magen många bodybuilders har, trots absurt låga fetthalter beror på att deras inälvor trycker på "bakifrån".

Och att Colemans vätskeansamling i magen helt kommer från GH.

Någon sanning i detta alls?
Citera
2005-09-06, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
....såg en dokumentär om GH och dess effekter på kroppen. Nu må det vara så att de flesta inom ämnet doping ö.h.t. är rena propaganda maskinerna, men där hävdades det i.a.f. att GH påverkar kroppen såtillvida att skelettet börjar växa, varvid inälvorna börjar efter detta. Och till sist muskulaturen.

Och att den "utåtstående" magen många bodybuilders har, trots absurt låga fetthalter beror på att deras inälvor trycker på "bakifrån".

Och att Colemans vätskeansamling i magen helt kommer från GH.

Någon sanning i detta alls?
sanning är det, men ligger du ej på hundratals enheter i veckan så är det inget du ej kommer att märka ifall problem uppstår. Det där med skelettet kan också vara sant

ha i åtanke att mycket ej är bevisat när det gäller bruk av GH
Citera
2005-09-14, 19:07
Bannlyst
genotropin doping test?

Hur stor e chansen att man åker dit för tillväxt om man testas?
Citera
2005-09-14, 19:12
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmopolitian
Hur stor e chansen att man åker dit för tillväxt om man testas?
0% för att vara exakt. Du kan vara hur lugn som helst.

/mvh Ikh
Citera
2005-09-14, 19:31
Bannlyst
genotropin är det svenskt GH? med "guling-GH" finns risken att du torskar på HCG men det är inte så vanligt
Citera
2005-09-14, 19:32
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
genotropin är det svenskt GH? med "guling-GH" finns risken att du torskar på HCG men det är inte så vanligt
Genotropin är svenskt och tillverkas av Pfizer AB.

/mvh Ikh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in