Citat:
Ursprungligen postat av
VagDag
Har inte spelat något av de ovanstående, men är inte helt otroligt att så skulle vara fallet, gav mig fan på att jag skulle hitta alla sprejtaggar i GTA IV och spreja över dem vilket jag gjorde och hade alla vapen in my crib när jag kom hem, coolt va!
Då hade jag rätt

fyfan va tidsödande sånt är, försökte fixa alla hoppen i san andreas, tror aldrig jag lyckades för vissa hopp registrerades aldrig
Citat:
Du har helt rätt, till mitt försvar så kan jag säga att jag inte kör så många vagnar, har bara 5 i garaget, det blir ju värre om har flera linjer på gång hela tiden, forskar faktiskt inget just nu överhuvudtaget.
En annan har periodvis suttit med över 15 linjer samtidigt

men slutar vid tier8/9 så har börjat köpa tillbaka vissa vagnar, bl.a hetzer och kv2 med derp är så djävla härliga att spela
Citat:
Kör T 69 som är riktigt kul vagn, har en IS,rolig den med, och en ISU 152, gillar den också fast det finns andra som säger annat här, men det är som sagt var en smaksak.
Kv linjen, Kv-4 är slö men har trolligt pansar, st-i är ökänd för att studsa.
Gillar du snabba vagnar kan awfull panther passa, rätt kul att köra och snabb trots sina 40ton och det är en så DJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA härlig känsla att möta en elc amx som ska ramma en front mot front men när jag kör in i honom så studsar elc'n nästan över mig för det är sån extrem viktskillnad
Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Tycker gott de kunde skapa en ny server där alla under 20 är bannlysta och allt jidder på alla andra språk utom engelska medför en permaban och ett stängt konto.
Drömde inatt om en alternativ wot-server som hade bilar också :S