2014-03-15, 11:58
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Har köpt IS-6 nu o kört den typ 20-30 matcher F Y F A N vilken jävla dålig maskin. Ångrar mig så mkt. Totalt värdelös. 0 pen. Att den maskinen ens finns i spelet är ett hån. Jävla bög maskin

Var det inte den man kunde vinna om körde ett visst antal vagnar och vann strider i ett månadsuppdrag?
Citera
2014-03-15, 12:17
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
Varför inte E100? Sitter själv med 6 miljoner. Men ska köra på så personalen i alla mina vagnar ligger på 3 perks. Sen blir det nog nån ny vagn.

Den är inte värd pengarna helt enkelt, fick det rådet av forumets aderton, de som har lirat lite längre än vad jag har, och har följaktligen mer koll än vad denna enkla pubspelare har.

Tror jag är inne på 4'de perksen på E75 besättningen, eller ska man säga 1+3?
Citera
2014-03-15, 12:30
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VagDag
Den är inte värd pengarna helt enkelt, fick det rådet av forumets aderton, de som har lirat lite längre än vad jag har, och har följaktligen mer koll än vad denna enkla pubspelare har.

Tror jag är inne på 4'de perksen på E75 besättningen, eller ska man säga 1+3?

vilken maskin är värd pengarna då?
Citera
2014-03-15, 12:34
Medlem
VagDags avatar
Citat:
vilken maskin är värd pengarna då?

Just det jag undrar också, har en IS som jag tycker är riktigt kul att köra, men frågan är vilken IX/X tier som man skall satsa på, för det är ju ett jäkla slit att ta sig dit, och jag vet faktiskt inte?
Citera
2014-03-15, 12:40
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Just det jag undrar också, har en IS som jag tycker är riktigt kul att köra, men frågan är vilken IX/X tier som man skall satsa på, för det är ju ett jäkla slit att ta sig dit, och jag vet faktiskt inte?

dom ryska är så dåliga på träffa!
Citera
2014-03-15, 12:57
Medlem
VagDags avatar
Citat:
dom ryska är så dåliga på träffa!

Vete fan, tycker min E75'a skjuter häxpipor ibland.
Citera
2014-03-15, 13:29
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Var det inte den man kunde vinna om körde ett visst antal vagnar och vann strider i ett månadsuppdrag?

Japp, densamma. Och den har kass pen för en T8 heavy faktiskt. 175 räcker inte speciellt långt så man lär får sikta in sig rejält, men den är säkert en utmärkt brawler med all trevlig pansar den har.
Citera
2014-03-15, 13:55
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Japp, densamma. Och den har kass pen för en T8 heavy faktiskt. 175 räcker inte speciellt långt så man lär får sikta in sig rejält, men den är säkert en utmärkt brawler med all trevlig pansar den har.

Ja då var den semigratis, och gratis brukar aldrig vara så där värst mycket att ha, om ser på skrothögarna man fått av WG förut.
Citera
2014-03-15, 15:57
Medlem
Wargaming borde spärra all trafik från Polen.
Citera
2014-03-15, 16:48
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ja då var den semigratis, och gratis brukar aldrig vara så där värst mycket att ha, om ser på skrothögarna man fått av WG förut.

Förvisso, men IS-6 är en bra tank, inget snack om saken. T15 däremot... Riktigt skräp, har fan problem med att penna t2 tanks. Såg dock att de skulle buffa Light VIC och T7 Combat Car.
Citera
2014-03-15, 16:57
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Wargaming borde spärra all trafik från Polen.

Tycker gott de kunde skapa en ny server där alla under 20 är bannlysta och allt jidder på alla andra språk utom engelska medför en permaban och ett stängt konto.
Citera
2014-03-15, 17:23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Har inte spelat något av de ovanstående, men är inte helt otroligt att så skulle vara fallet, gav mig fan på att jag skulle hitta alla sprejtaggar i GTA IV och spreja över dem vilket jag gjorde och hade alla vapen in my crib när jag kom hem, coolt va!
Då hade jag rätt fyfan va tidsödande sånt är, försökte fixa alla hoppen i san andreas, tror aldrig jag lyckades för vissa hopp registrerades aldrig

Citat:
Du har helt rätt, till mitt försvar så kan jag säga att jag inte kör så många vagnar, har bara 5 i garaget, det blir ju värre om har flera linjer på gång hela tiden, forskar faktiskt inget just nu överhuvudtaget.
En annan har periodvis suttit med över 15 linjer samtidigt men slutar vid tier8/9 så har börjat köpa tillbaka vissa vagnar, bl.a hetzer och kv2 med derp är så djävla härliga att spela

Citat:
Kör T 69 som är riktigt kul vagn, har en IS,rolig den med, och en ISU 152, gillar den också fast det finns andra som säger annat här, men det är som sagt var en smaksak.
Kv linjen, Kv-4 är slö men har trolligt pansar, st-i är ökänd för att studsa.
Gillar du snabba vagnar kan awfull panther passa, rätt kul att köra och snabb trots sina 40ton och det är en så DJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA härlig känsla att möta en elc amx som ska ramma en front mot front men när jag kör in i honom så studsar elc'n nästan över mig för det är sån extrem viktskillnad

Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Tycker gott de kunde skapa en ny server där alla under 20 är bannlysta och allt jidder på alla andra språk utom engelska medför en permaban och ett stängt konto.
Drömde inatt om en alternativ wot-server som hade bilar också :S
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-03-15 kl. 17:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in