Citat:
Ursprungligen postat av
libben
Så ni som kör med anfield tycker inte att fiendes reloading time när de träffat er är fördel?
Eller det faktum att ni får information om vem som sköt på er även fast de inte varit lightade?
Eller att ni har massa markeringar på eran minimap om gamla positioner efter de varit lightade?
Eller en utzoom mod som ger dig kraftig övertag i diverse situationer för överblick.
Eller information om hur mycket HP fienden har kvar när ni trycker in alt knappen och får de senaste synligaste info om deras HP.
Ja, vilken tur att ni inte spelar med fördelar och övertag!
nu kör jag inte den där anfield , men säkert något snarlikt, reloadtimer har jag haft på en mod på minimapen.. den indikerar att någon laddar om.. men det är åthelvete för mycket information, större belastning än hjälp.
minimarkeringarna är ju var de var för alltifrån 30 sekunder sen till 14 minuter, det kommer man ihåg ändå.
vem som skjuter på mig, tror inte jag haft någon som säger vem det är och om den är ospottad.. men för mig är det bara riktningen jag vill ha, varifrån kommer skottet.. hinner aldrig ta till mig mer, eller sorterar bort.
utzoom är en nackdel förutom två specifka situationer. titta runt hörn genom att zoom ut vid sidescraping.. och arty. men jag tycker den har större nackdelar än de "fördelarna" (spelar inte arty)
hur mycket hp nån har kvar, det kommer alltid någon ihåg, och det spelar ingen roll de ska ju dö iallafall
tur att smaken är delad, så låt folk använda de addons de vill inom rimliga gränser,, bara för att du inte använder dem bettder inte att de automatiskt är fusk eller gör dem bättre på något sätt, ditt och deras val.