Citat:
Ursprungligen postat av
klokastiklassen
Jag tolkar din tystnad på mina andra frågor:
"Hur är det möjligt att du kan älska någon som du vet begått ett så vidrigt brott som mord,och sen dessutom varit så iskall att han gömt kroppen i skogen så att hennes familj inte visste om hon levde eller var död?
Inser du inte vem du har att göra med, och att det kunde varit din tur nästa gång om ni blev osams?
Vad tycker din familj och dina vänner om att du älskar en mördare?det säger ju ganska mycket om vilken person du är och vad du har för syn på andra människor... Personligen skulle jag ja brutit fullständigt med dog om du varit min vän"
som att det är just som jag skrev, din familj och dina vänner förstår inte hur du tänker och stöder inte din kärlek till Fegdrick.
Om du hade varit en mogen normalbegåvad kvinna skulle du inse att det är " alla andra" som har rätt och tänker logiskt.
Just nu uppför du dig som en liten flicka som "minsann ska bevisa att alla andra har fel" angående din "kärlek".
Jag lider med din familj.

Ja, jag kan ocksa kanna medlidande med familjen. Kan inte ens forestalla mig hur hemskt det maste vara, som foralder, att se sin dotter agera pa det satt MR nu gor.
Men, tyvarr, ar hon ju langtifran ensam. Att vissa kvinnor dras till mordare/kriminella ar ju inget nytt. Visst ar det frestande att satta diagnoser pa dessa kvinnor och hitta forklaringar. Nu skall jag vara riktigt elak och enbart namna att efter de bilder jag sag pa hennes facebook sa ar jag inte ett dugg forvanad faktiskt (sorry Maskros)
I nu laget finns det inget man kan saga till henne for att fa henne att forsta, tiden far helt enkelt ha sin gang. Som Hamilkar skrev sa har hon nu iaf minst 9 ar pa sig att komma till insikt. Jag tror daremot att Fredrik kommer dumpa henne langt innan han kommer ut
Citat:
Ursprungligen postat av
kulturkamp
Ja du, psykopat eller inte, men oskyldig är han inte i mina ögon. Sen att Marina hade ett jävla äckligt beteende rent sexuellt, med sin inställning att man skulle behandla henne som en "prinsessa" är ju sjukt osmakligt, men inte fan ger det rätten till att döda henne!
Marinas sexualitet ar helt ointressant, fullstandigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fin
Det är fler än FS (nämner inga nick) som uppenbart hatar MPS och det de håller på med.
Men jag håller med dig, det är MPS och
polisens outtröttliga arbete som blev direkt avgörande för att juridiskt binda Fredrik Svensson till skuld.
MPS är helt fantastiska, och belönas nu med en dokumentärserie på svt.
http://www.svt.se/saknad/
Seriost sa anser inte jag att polisen fortjanar ett dugg berom i det har fallet, tvartom.
Missade kulhal, missad blodig madrass (wtf liksom), sa nej, inget berom alls till dom.
MPS daremot fortjanar all cred och aklagaren som iaf forsokte i borjan att fa in kraket.