Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid
Man blir konfunderad. Får känslan av att det är något slags trapphus som lagts till - med översta avsatsen som blivit sovrum. Jo, den var riktigt trevlig och välanvända kvadrat. Tycker också köket lyckades bra med att bevara en del av stilen från tiden samtidigt som det är modernt och "fräscht".
Jag tror nu mer att det har varit en del för tjänstefolket. Jag tror att entrén är en fd köksingång till en större lägenhet. Och att den lägenheten har haft genomgång genom trappan och upp till terassen. Köket och rummet är avskilda med en liten hall. Dvs, folket i den större lägenheten har gått in i hallen, uppför trappan, och upp till sin stora terass. Medan tjänstefolket har fått dela hallen när dom ska gå mellan sovrummet och sitt separata lilla kök.
Citat:
Fantastic Frank har varit kreativa igen.
Jag har sagt det förut, Fantastic Frank är riktigt smarta mäklare, i och med att dom inriktar sig stenhårt på en liten grupp människor, etablerad välbetald övre medelklass i 25-40 års åldern. Folk som skulle ha varit hipsters om dom hade haft lite mindre pengar. Deras koncept slår stenhårt i just den målgruppen. Som sagt, dom jobbar baklänges. Hitta en målgrupp, och sen pinpointa ett koncept till just den lilla målgruppen.