2014-03-09, 13:11
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
Jag känner en person som vet att Olof Palme existerade. Så det är 100% säkert att min vän (eller min väns son/dotter/fru/man/arbetskamrat/whatever sköt Palme? Lägg ner nu...

Inte dödade henne idiot utan kände henne!
Citera
2014-03-09, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Inte dödade henne idiot utan kände henne!
Och vilken information har du då, som säger att CS ö.h.t har varit uppe norr om Polcirkeln allena, förutom denna gång i sept. då hon var på väg från Piteå till Kiruna och av allt att döma hade oturen att stanna till vid fel rastplats på fel tidpunkt?
Citera
2014-03-10, 13:25
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Och vilken information har du då, som säger att CS ö.h.t har varit uppe norr om Polcirkeln allena, förutom denna gång i sept. då hon var på väg från Piteå till Kiruna och av allt att döma hade oturen att stanna till vid fel rastplats på fel tidpunkt?

Fast nu tänker ju du lite knasigt får jag säga. Tonis son kan väl ha träffat Caroline på en helt annan plats från början. Inget säger ju att Caroline var där många gånger. Sedan varför stannade de bilarna exakt samtidigt på den rastplatsen och sedan slutade det med att Caroline var död? Caroline har fått en enligt mig oförtjänt helgongloria. Vi utgår från att hon var en så bra tjej och monstret Toni dödade henne men faktum är att Tonis utsago är luddigt och oklart. Toni lär ej ha "förträngt det" börja ej med den där jävla Tomas Quick logiken nu.

Man har efter fallet bevisat att man inte förtränger sådana saker utan att det är ytterst ovanligt och nästan som en myt. Man ser ju i förhörsvideon också att Toni sitter inne med sanningen. Hela hans kroppsspråk berättar det. Jag vill ej smutskasta Caroline men det finns omständigheter som talar för att hon inte var den där sjysta tjejen som media vill få henne att framställa som. Tex en massa dollar i handsfacket varför det liksom? Vad var syftet där om hon bara skulle genom Norrland? Saker är riktigt oklara med CS och sålänge TA sitter med den verkliga historien kan vi inget göra. Toni har det största ansvaret att sätta dit den verkliga gärningsmannen men tror ni bara jag gör detta för Tonis skull? Nej jag gör det också för att vi ej ska få ett till Caroline-mord.
Citera
2014-03-10, 23:03
Medlem
Citat:
Fast nu tänker ju du lite knasigt får jag säga. Tonis son kan väl ha träffat Caroline på en helt annan plats från början. Inget säger ju att Caroline var där många gånger. Sedan varför stannade de bilarna exakt samtidigt på den rastplatsen och sedan slutade det med att Caroline var död? Caroline har fått en enligt mig oförtjänt helgongloria. Vi utgår från att hon var en så bra tjej och monstret Toni dödade henne men faktum är att Tonis utsago är luddigt och oklart. Toni lär ej ha "förträngt det" börja ej med den där jävla Tomas Quick logiken nu.

Man har efter fallet bevisat att man inte förtränger sådana saker utan att det är ytterst ovanligt och nästan som en myt. Man ser ju i förhörsvideon också att Toni sitter inne med sanningen. Hela hans kroppsspråk berättar det. Jag vill ej smutskasta Caroline men det finns omständigheter som talar för att hon inte var den där sjysta tjejen som media vill få henne att framställa som. Tex en massa dollar i handsfacket varför det liksom? Vad var syftet där om hon bara skulle genom Norrland? Saker är riktigt oklara med CS och sålänge TA sitter med den verkliga historien kan vi inget göra. Toni har det största ansvaret att sätta dit den verkliga gärningsmannen men tror ni bara jag gör detta för Tonis skull? Nej jag gör det också för att vi ej ska få ett till Caroline-mord.

Intressant att läsa din teori. Jag har aldrig trott att Toni är den egentliga mördaren, aldrig. Hoppas att sanningen kommer fram någon gång!
Citera
2014-03-11, 17:59
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shabbyshic
Intressant att läsa din teori. Jag har aldrig trott att Toni är den egentliga mördaren, aldrig. Hoppas att sanningen kommer fram någon gång!

Tackar

Jag tyckte första gången jag läste om fallet att det var väldigt udda men också så trodde jag ej en ögonblick på att Toni var den skyldiga heller.
Citera
2014-03-11, 18:41
Medlem
Citat:

Men: HUR kan du VETA att "båda bilarna" stannade exakt samtidigt på den rastplatsen?? Tell us mooore:-)
MEN: DET är ju det du just gör, för att klara Alldénklanen ur knipan så försöker du att dra Carolins namn och familj ner i skiten? Utan att du har minsta bevis som pekar på att Caroline har varit en enda gång, uppe över polcirkeln på egen hand, så vill du insinuera att det är så?

VAD tror du, att Carolines anhöriga tycker, om dina fatala skriverier, egentligen?
Citera
2014-03-11, 19:01
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Men: HUR kan du VETA att "båda bilarna" stannade exakt samtidigt på den rastplatsen?? Tell us mooore:-)
MEN: DET är ju det du just gör, för att klara Alldénklanen ur knipan så försöker du att dra Carolins namn och familj ner i skiten? Utan att du har minsta bevis som pekar på att Caroline har varit en enda gång, uppe över polcirkeln på egen hand, så vill du insinuera att det är så?

VAD tror du, att Carolines anhöriga tycker, om dina fatala skriverier, egentligen?

Haha om de inte stannade samtidigt där så skulle väl det aldrig ha blivit nåt mord överhuvudtaget ?

Jag bryr mig ärligt talat ej ett dugg om vad henne anhöriga tycker för jag anser att sanningen är viktigare än deras känslor. Jag får ej direkt nåt betalt för att sitta och skriva hundratals inlägg här så min drivkraft är enbart sanningen.
Citera
2014-03-11, 20:30
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Tyvärr inte mer än det faktum att utredarna i början misstänkte Tonis fru vilket tyder på att i alla fall hon kände till hennes existens och då i slutändan även att sonen gjorde det.
Har du nån källa på att hans fru var misstänkt?
Citera
2014-03-13, 10:08
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
Har du nån källa på att hans fru var misstänkt?

FUP talar om ett förhör med henne i alla fall det är allt jag har tyvärr.
Citera
2014-03-13, 11:09
Medlem
kermassas avatar
Citat:
FUP talar om ett förhör med henne i alla fall det är allt jag har tyvärr.
Förhör hålls även med potentiella vittnen. Du har alltså inga belägg för att hon har varit misstänkt.
Citera
2014-03-14, 08:39
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
Förhör hålls även med potentiella vittnen. Du har alltså inga belägg för att hon har varit misstänkt.

Man talar aldrig om i efterhand om någon varit misstänkt, detta vet du också.
Citera
2014-03-14, 09:01
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Man talar aldrig om i efterhand om någon varit misstänkt, detta vet du också.
Det mest logiska är de har hållit vittnesförhör med den misstänktes hustru. Hade hustrun varit misstänkt hade de anhållit henne och inte Toni.

Sluta skriv dina fantasier som faktum, för att något ska vara ett faktum måste det finnas bevis för det.
Du har inga belägg, så sluta svartmåla familjemedlemmar och offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in