Citat:
Ursprungligen postat av
Sverigegrabben
Fast nu tänker ju du lite knasigt får jag säga. Tonis son kan väl ha träffat Caroline på en helt annan plats från början. Inget säger ju att Caroline var där många gånger.
Sedan varför stannade de bilarna exakt samtidigt på den rastplatsen och sedan slutade det med att Caroline var död? Caroline har fått en enligt mig oförtjänt helgongloria. Vi utgår från att hon var en så bra tjej och monstret Toni dödade henne men faktum är att Tonis utsago är luddigt och oklart. Toni lär ej ha "förträngt det" börja ej med den där jävla Tomas Quick logiken nu.
Man har efter fallet bevisat att man inte förtränger sådana saker utan att det är ytterst ovanligt och nästan som en myt. Man ser ju i förhörsvideon också att Toni sitter inne med sanningen. Hela hans kroppsspråk berättar det.
Jag vill ej smutskasta Caroline men det finns omständigheter som talar för att hon inte var den där sjysta tjejen som media vill få henne att framställa som. Tex en massa dollar i handsfacket varför det liksom? Vad var syftet där om hon bara skulle genom Norrland? Saker är riktigt oklara med CS och sålänge TA sitter med den verkliga historien kan vi inget göra. Toni har det största ansvaret att sätta dit den verkliga gärningsmannen men tror ni bara jag gör detta för Tonis skull? Nej jag gör det också för att vi ej ska få ett till Caroline-mord.
Men: HUR kan du VETA att "båda bilarna" stannade exakt samtidigt på den rastplatsen?? Tell us mooore:-)
MEN: DET är ju det du just gör, för att klara Alldénklanen ur knipan så försöker du att dra Carolins namn och familj ner i skiten? Utan att du har minsta bevis som pekar på att Caroline har varit en enda gång, uppe över polcirkeln på egen hand, så vill du insinuera att det är så?
VAD tror du, att Carolines anhöriga tycker, om dina fatala skriverier, egentligen?