Citat:
Jag har läst tråden sen 2008.
Du har inte presenterat några bevis för dina förtalskampanjer, allt du har är dina fantasier.
Du skrev att det var ett faktum att hustrun har varit misstänkt, så presentera bevisen eller håll käften.
Tror du Toni uppskattar att du kastar skit på hans anhöriga?
Du har inte presenterat några bevis för dina förtalskampanjer, allt du har är dina fantasier.
Du skrev att det var ett faktum att hustrun har varit misstänkt, så presentera bevisen eller håll käften.
Tror du Toni uppskattar att du kastar skit på hans anhöriga?
Man brukar knappast förhöra familjemedlemmar. Speciellt inte som ett vittne om man ej antar att hon såg när Toni dödade Caroline vilket icke var fallet. För att jag ska kunna presentera detaljer ur förhöret med Tonis fru måste jag få fram handlingar vilket självfallet ej är offentliga, vilket för detta omöjligt . Handlingar blir endast offentliga när det går upp till rättegång och hon har aldrig ställts inför rätta. Förhöret är således mitt bevis för tvärtom enligt det du säger så förhör man normalt inte familjemedlemmar detta borde du veta.
Jag tror helt klart att Toni ej uppskattar att jag misstänker hans anhöriga men jag gör detta främst för att få reda på sanningen och det har spekulerats otaliga rykten från en massa icke-seriösa personer om att jag skulle vara Toni självt eller en släkting, vän, osv till och med ordet "bögkompis" har yttrats av ett par undermänniskor(homofiler) som tror att man måste ha en anledning till att försvara en människa man är 100% övertygad om är oskyldig. Vad gäller Stenwall och hennes anhöriga så säger jag bara jag beklagar men sanningen är viktigare än er sorg.
En mördare går faktiskt fri oavsett du gillar det eller inte. Sedan påstår du dig ha varit involverad i denna tråd sedan 2008 det är lustigt att jag aldrig sett dig tidigare isåfall då jag har funnits här sedan den 1 januari 2010. Är det först nu du har lyckats bygga upp nåt slags internetkrigarmod att konfrontera mig eller vad är isåfall anledningen att du börjar tjafsa nu?
Undra vad du skulle säga om du eller en anhörig blev utsatt för Carolines riktiga mördare... För den personen lär nog kunna göra om sin lilla bedrift.
Det behöver inte röra sig om ett "åsyna vittne", som såg brottet med egna ögon. Det kan t.ex vara en butikschef, som plockar fram kvitton från en viss dag. Eller en vän/anhörig som berättar att XXX (nu menar jag inte din polare Toni!) var orolig på torsdagen, men aldrig har ägt ett par skotsk-rutiga byxor. Är du helt dum? Man kan t.ex åberopas som vittne, för att intyga att grannens bil har stått hemma hela dagen - vid misstanke om trafikbrott. Bara några exempel. Jag har själv förhörts som vittne. Det rörde sig om ett snatteri (med efterföljande lindrig misshandel) på affären där jag brukar handla. En väktare fick på nosen vid omhändertagandet. Polisen kollade transaktionerna i kassan, och jag hade betalat med kort - så därför kunde de ta kontakt med mig. En polis frågade om jag hade sett något av bråket, men det hade jag inte. Det kallas ett vittnes-förhör.