Citat:
Ursprungligen postat av
PaulinaT
Ja.., skrev listan med lista ironi i tonen. Porrig är inte riktigt jag och det om något hade hade känts desperat. Där är jag inte riktigt,... än.
Tråden skrevs egentligen för att höra om killar går fram till en tjej de anser ser bra ut på krogen. Och har förstått att så är fallet så då är det något med mig som "avskräcker".
Jag ska vara helt ärlig å säga att med största sannorlikhet så är handlar det om att killar oftast får nobben när man försöker att starta en konversation med en tjej som sitter med sina tjejpolare.
Det räcker med att ni sitter 3 tjejer runt ett bord för att det ska vara kört för en ensam krigare å glida fram å snacka! Ni tjejer är mästare på ( inte alla, generaliserar här) att "skydda" varandra på ett helt ofattbart sätt!
"Får inte jag ska bannemig inte hon få heller"
Har ett par personliga erfarenheter av detta!
Man ser en tjej som ser bra ut, ler lite glatt, å man tänker ähh, vafan bara gå fram å snacka lite!
Men icke då! Tar inte många sekunder innan man får " Third wheel" känslan å drar.
Tror att många killar kan relatera till detta.
Personligen har jag tröttnat på skiten å lägger inte sån stor energi på att försöka hitta nån go å glad tjej å prata med på krogen längre. Hänger mycke hellre med grabbarna hela kvällen, dricker bärs å snackar skit!
Dock! De tjejer som istället söker kontakt genom att själva går fram promotar jag stenhårt!
Finns få saker som är så sexigt hos en tjej som när hon tar för sig!
Tror mycket handlar om detta, men jag är ingen expert! Personlig åsikt och erfarenhet!
Edit: å ja, självklart handlar detta inte om att man ska ragga upp nått ONS utan nått på seriösare plan eller för den sociala bitens skull. Så jag tolkade din tråd iallafall?