Eftersom jag nyss kollade på Norah Vincents historia så kunde jag inte låta bli att svara på denna trådstart. Bakgrund. Kvinna wallraffar och lever som man under en längre tid för att se hur det är att vara man. En historia som jag starkt kan rekommendera alla kvinnor att läsa. I alla fall går hon i klippet här igenom hur det var att som man förväntas vara den som hela tiden tar initiativet i krog- och datingvärlden där kvinnorna vanligtvis sitter på all makt. Hon fick då en helt annan bild över hur datingvärlden såg ut från mannens perspektiv än vad hon hade haft medan hon levde som kvinna. Se från 9.20 till 11.40 och kanske kommer detta ge dig en stor del av svaret på din fråga.
http://youtu.be/Ip7kP_dd6LU?t=9m19s
Om din fråga är varför män inte raggar på kvinnor i allmänhet på krogen (har inte själv varit på såna ställen på massor av år så jag har ingen aning om ifall detta är sant men jag tror att det är det), så beror det troligtvis dels på ovanstående förklaring, och dels på grund av att vi lever i ett jämställt samhälle. Männen i vårt samhälle blir hela tiden matade med förväntningen att alltid behandla kvinnor som jämställda. Detta är inte nödvändigtvis fel, men ha i åtanke då att många av dessa män då tar med sig exakt samma inställning in på krogen. Tänk även på att detta samhälle stigmatiserar män som närmar sig kvinnor med vad som kan uppfattas som sexuella avsikter. Vilket gör att säkert en del män tänker sig för både en och två gånger innan de närmar sig en tjej, även på krogen.
Om din fråga däremot var personlig (varför raggar folk på andra men inte på dig), så kan jag trösta dej med att det sannolikt inte har att göra med att du skulle vara ful. Hade du varit det så hade du förmodligen vetat om det. I så fall är nog snarare förklaringen att du inte utstrålar tillräckligt mycket villighet och/eller sex appeal. På krogen är detta sannolikt mycket mer gångbart om man som kvinna vill bli uppraggad än att vara naturligt snygg (och nej, det är inte samma sak). Tänk på att om du vill bli utvald på en köttmarknad så har du bra mycket större chans om du ser ut som en köttbit om du är med på vad jag menar

Påstår inte att du ska börja klä dig som en prostituerad. Däremot kan det vara så enkelt som att krogen inte är din starkaste miljö (tänk på att det är en extremt ytlig plats), och att du verkligen inte bör tolka det som en personlig brist om du inte är mest efterfrågad där.
Hoppas du får ut något av svaret iaf och lycka till!