Kan vara så att många killar är som jag

Man går ut för att ha roligt. Kollar alltid runt men inte efter ligg, utan efter vänner. Träffar alltid många man känner och har den där känslan att jag skiter i brudar, det ända jag vill ikväll är att ha kul mer vänner. Dock så falerar den teorin dagen efter när man blir lite irriterad på sig själv att man inte tagit den trevliga och ofta vackra kvinnan som börjat prata med en till en ny nivå och tar med henne till ett bord och börjar prata.
Vad killar än säger så har dom flesta kanske inte så bra självförtroende som kvinnor önskar. världen ändrar sig ständigt och det är ej som för 10-20 år sedan. Har själv ett otroligt bra självförtroende men vet samtidigt vars jag ligger i rankingen
Gillar skarpt att kvinnor tar mod till sig att att bjuda upp och tar initiativ att prata litegrann, så länge det inte blir för på. När dom "knappt med kläder på" börjar taffsa m.m innan dom har hälsat(ja det har hänt ett x antal ggr) så tappar man lite av lusten, dock så uppskattas det verkligen om kvinnan ifråga tar det första initiativet och startar en konversation..
Mina egna åsikter är att det är enormt jobbigt att gå fram till en kvinna och börja prata som man inte känner sedan innan. Och ska jag vara helt ärlig så har jag gjort en liten "undersökning" med de jag känner och majoriteten av både kvinnor och män säger att går du fram till någon av motsatta könet så är det en raggning som pågår.
Även fast jag säger att inte andras åsikter rör mig ryggen så tänker man till en andra och tredje gång innan man går fram till en flicka. Jag går oftast fram för att jag vill ha roligt och träffa människor som jag inte har träffat sen innan- Men jag ser verkligen blickarna från olika håll och även från damerna ifråga som tror att allt är ett raggningsknep. Dock så är det inte så. Och vill ej ha så dömande kvinnor...
Ursäkta, är onykter och kanske flöt iväg litegrann

men orkar inte kolla igenom vad jag skrivit.
Ta lite initiativ som flera sagt

ge en blick eller något för att visa att du är intresserad, annars. Var iaf artig, och inte otrevlig om någon raggar på dig. Tredje grejen är att alla tänker som jag, men det tvivlar jag starkt på
Ha ett bra krogliv.... Utgång för mig nu
Mvh C