2014-03-10, 20:04
Medlem
TheBITs avatar
Jag brukade aldrig vara ett fan av ar, men det är ju helt fantastiskt när man solo-quear för att åtminstone reducera antalet idioter och alla counterpickare som gör gamen tröttsamma.
Citera
2014-03-11, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
Tycker först och främst att du ska ransaka dig själv. Blir du så förbannad av ett spel så kanske du inte ska spela det? Jag antar att när du blir förbannad förpestar du chatten med svordomar och kränkande ord. Du borde inse att vad du än skriver kommer dina team mates inte bli bättre.

Kan inte mer än hålla med. Självklart blir jag också frustrerad om någon gång på gång gör riktigt dåliga val. Men främst blir jag sur när folk gnäller och flamar hela gamet. Precis som tidigare kommentar antyder så är ju folks åsikter väldigt subjektiva, framför allt när det gäller picks och lanes osv. Ändå är det alltid någon idiot som ska dra en "gg", "let them finish", eller "fucking retard cap" vid picksen. Men va fan tjänar det till att whina på picksen. Man har dom heroes man har, så lika bra att göra det bästa av situation. Dessutom vinner man ju minst lika ofta som man förlorar dessa games.
Citera
2014-03-11, 12:26
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackielackiesaki
Kan inte mer än hålla med. Självklart blir jag också frustrerad om någon gång på gång gör riktigt dåliga val. Men främst blir jag sur när folk gnäller och flamar hela gamet. Precis som tidigare kommentar antyder så är ju folks åsikter väldigt subjektiva, framför allt när det gäller picks och lanes osv. Ändå är det alltid någon idiot som ska dra en "gg", "let them finish", eller "fucking retard cap" vid picksen. Men va fan tjänar det till att whina på picksen. Man har dom heroes man har, så lika bra att göra det bästa av situation. Dessutom vinner man ju minst lika ofta som man förlorar dessa games.

Jag är en flitig användare av mute funktionen. Det är den funktion som förbättrar spelupplevelsen mest för mig. Det finns inget värre än gnäll och trashtalk i chatten.
Citera
2014-03-11, 14:22
Medlem
Börjar bli så jävla trött på dota! Har fan inte spelat en jämn match, antingen vunnit eller förlorat inom 25 på 50 matcher
Citera
2014-03-11, 15:15
Medlem
Puqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Börjar bli så jävla trött på dota! Har fan inte spelat en jämn match, antingen vunnit eller förlorat inom 25 på 50 matcher

Samt 50/50 win ratio?
Citera
2014-03-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Det blir ju ofta så. Inte alls vanligt att matcherna är jämna. Det är samma sak i proffsmatcherna.
Citera
2014-03-11, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puqe
Samt 50/50 win ratio?

Runt 70% win 30% loss av de 50 matcherna jag sa.
Citera
2014-03-11, 20:15
Medlem
Bara för mig DotA 2 känns laggigt just nu? Sitter på 80ms som vanligt men ibland känns det som man har 150+ för allt är verkligen segt. Har startat om modem och stängt av all skit, inget hjälper.
Citera
2014-03-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Bara för mig DotA 2 känns laggigt just nu? Sitter på 80ms som vanligt men ibland känns det som man har 150+ för allt är verkligen segt. Har startat om modem och stängt av all skit, inget hjälper.

Normalt för mig.

Riktigt kass matchmaking idag dock. Alla i mitt lag sitter på 55%+ winrate, motståndarna är alla under 50% (och förmodligen jävla kass rating eftersom vi bara fick +9 av vinst.)
Citera
2014-03-12, 01:55
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=h1XKxcwnRQI

LMAO.
Citera
2014-03-12, 12:38
Medlem
Gantss avatar
Kul att två turneringar som Dreamleague och XMG Captains Draft Invitational får spelarna att utforska om andra heroes som man inte brukar få se nuförtiden. Senaste 2 veckorna har man fått se heroes som: Sniper, Spectre, Naga, Omni, SK, WK, Dazzel, WD, SD, Centaur, Drow, Axe, Lesh, Invoker och kanske mer.
Citera
2014-03-12, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Kul att två turneringar som Dreamleague och XMG Captains Draft Invitational får spelarna att utforska om andra heroes som man inte brukar få se nuförtiden. Senaste 2 veckorna har man fått se heroes som: Sniper, Spectre, Naga, Omni, SK, WK, Dazzel, WD, SD, Centaur, Drow, Axe, Lesh, Invoker och kanske mer.
Naga har dock använts länge, de andra är "nya" om man säger så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in