2014-03-09, 23:00
Medlem
Två personer som var med vid 9/11 och som pratar om det. En person som kände till byggnaderna mycket väl och hade the "master key" så han kunde ta sig in i olika ställen. De beskriver bl.a. explosioner som kom innan planen kraschade in i tornen. Hur hissen blivit förstörd nerifrån istället från toppen.

Beskriver även det trauma som brandmännen gick igenom som var med och som överlevde
FDNY Firefighter Meets Man Who Saved His Life on 9/11
Citera
2014-03-09, 23:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Två personer som var med vid 9/11 och som pratar om det. En person som kände till byggnaderna mycket väl och hade the "master key" så han kunde ta sig in i olika ställen. De beskriver bl.a. explosioner som kom innan planen kraschade in i tornen. Hur hissen blivit förstörd nerifrån istället från toppen.

Beskriver även det trauma som brandmännen gick igenom som var med och som överlevde
FDNY Firefighter Meets Man Who Saved His Life on 9/11
Walk over igen alltså?
Oväntat....

Edit: William Rodriguez som du nu istället länkade är för övrigt en riktig überfoliehatt som stämt både presidenten och över 100 andra för allt från missilattacker, CD av wtc7 etc. Självklart lades fallet ner eftersom han, på typiskt foliehattsmanér, inte hade några som helst bevis.
Till hans försvar agerade han dock hjältemodigt och hjälpte många ut ur wtc genom att följa med brandmännen och öppna alla dörrar de kom förbi.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-03-09 kl. 23:13.
Citera
2014-03-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Walk over igen alltså?
Oväntat....
Du tror inte heller på den historien du säger stämmer, exakt anledning varför du bete sig som du gör vet väl bara du. Det går inte att tro på alla dessa spökhistorier om vad som hände 9/11 om det fungerar i knoppen och man läst på lite.

Om du hört om annan händelse där något av alla de saker som hände 9/11 påstods ha hänt så hade du aldrig trott på det.

Hur vet jag att du inte tror på din egen argumentation, genom ditt sätt att argumentera
Citera
2014-03-09, 23:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du tror inte heller på den historien du säger stämmer, exakt anledning varför du bete sig som du gör vet väl bara du. Det går inte att tro på alla dessa spökhistorier om vad som hände 9/11 om det fungerar i knoppen och man läst på lite.

Om du hört om annan händelse där något av alla de saker som hände 9/11 påstods ha hänt så hade du aldrig trott på det.

Hur vet jag att du inte tror på din egen argumentation, genom ditt sätt att argumentera
Väx upp nån gång..
Nu får du svamla runt i din fantasivärld själv ett tag för nu lämnar jag dig tills du har svarat på frågan om vilka brandmän som gick in i wtc för att släcka bränder. Ett namn räcker...
Citera
2014-03-09, 23:33
Medlem
Citat:
Väx upp nån gång..
Nu får du svamla runt i din fantasivärld själv ett tag för nu lämnar jag dig tills du har svarat på frågan om vilka brandmän som gick in i wtc för att släcka bränder. Ett namn räcker...
Ronald Paul Bucca
Citera
2014-03-09, 23:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ronald Paul Bucca

Nej. Han var tillsammans med Orion Palmer på 78:e våningen. De hade ingen släckutrustning med sig.
Försök igen.
Citera
2014-03-09, 23:49
Medlem
Citat:
Nej. Han var tillsammans med Orion Palmer på 78:e våningen. De hade ingen släckutrustning med sig.
Försök igen.
Förstår inte, du vill ha svar på brandmän som gick in i wtc för att släcka bränderna. Jag ger dig namn på brandmän som gjorde det och du säger att de inte gjorde det när du samtidigt säger att de gjorde det?

Här har du annan film på brandmän som gick in i WTC, ett helt gäng med brandmän
http://www.liveleak.com/view?i=adf_1221205437

Ett tips med. När man deltar i en diskussion och börjar kalla andra som diskuterar för diverse nedsättande ord så har man endast visa att man förlorat. När man har slut på argument brukar den tekniken användas för att man inte kan hantera förlusten. Man vet om att man har förlorat men vill på något vis rädda ansiktet.
Du vet mycket väl om det här
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2014-03-09 kl. 23:52.
Citera
2014-03-09, 23:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Förstår inte, du vill ha svar på brandmän som gick in i wtc för att släcka bränderna. Jag ger dig namn på brandmän som gjorde det och du säger att de inte gjorde det när du samtidigt säger att de gjorde det?

Här har du annan film på brandmän som gick in i WTC, ett helt gäng med brandmän
http://www.liveleak.com/view?i=adf_1221205437
För att släcka bränder!!! Fattar du inte ens vad du själv påstår??
Citera
2014-03-09, 23:53
Medlem
Citat:
För att släcka bränder!!! Fattar du inte ens vad du själv påstår??
Fattar du vad du pratar om?
Citera
2014-03-10, 00:01
Medlem
Citat:
Försök igen.

Menar du att brandmännen skulle ta med sig slangar upp i WTC! Självklart inte, fattar ju vem som helst
Vad menar du med "släckutrustning"?
Citera
2014-03-10, 07:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Menar du att brandmännen skulle ta med sig slangar upp i WTC! Självklart inte, fattar ju vem som helst
Vad menar du med "släckutrustning"?
Jag menar ingenting, det var du som skrev: vittnesmål om vad? Det har aldrig hänt att en höghus rasat på grund av brand, om brandmännen trott att ett höghus kan rasa på grund av brand. Varför springer man då in i höghus som brinner och försöker släcka dem?
Min åsikt är att brandmännen gav sig in för att, med risk för sina egna liv, hjälpa och rädda människor, men du har ju länge hävdat att de 'lydde order' och deltog i din konspiration medvetet eller omedvetet. Nu när du hävdar att de skulle släcka bränderna så undrade jag därför var du fått det påståendet ifrån, men det drog du väl ur röven som dina andra påståenden och fantasiargument. Rent empiriskt vet vi ju att du inte har någon som helst backning för dina påståenden...
Citera
2014-03-10, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Läs dom rapporter du kritiserar innan du spyr upp mer skit.
Det finns redovisat där.
Eller skall du falla tillbaka till ditt sanningsvittne Niels Harrit talade om för oss att det krävs hundratals ton konventionella sprängmedel för att få 1 WTC, 2 WTC och 7 WTC att rasa.
Dom konventionella sprängmedel som just den dagen den 11 sep 2001 som blev helt tysta.

Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Har du rökt på igen?

Läs rapporterna från NIST, där står allt du behöver veta. Men jag vet att du aldrig kommer ta en siffra eller uträkning från en sådan rapport. Det skulle betyda att du måste tänka själv utan uppbackning från någon youtubefilm och vi vet hur det går för dig då du skall försöka belägga saker själv utan hjälp från andra foliehattar.
Vill du ta Niels harrit historien igen. Du vet, den gången du skulle övertyga oss om att det minsann "bevisats" att sprängmedlet som användes var nanothermite och det minsann inte hörs alls och det var så hemligt att ingen sett det innan den 9/11.
Problemet kom som ett brev på posten för dig då ditt "vittne" talade om för oss att det krävdes detutom 100-tals ton konventionella sprängämnen för att ta ner husen.
Skal du använda Niels Harrit mer?
Jag har hur mycket som helst på lager om Niels Harrit och hans sk. undersökningar av dammrester från södra Manhattan. Men jag vet att du inte har kunskapen eller modet att göra detta.För du är en feg skit.
En sån där feg skit som när youtubefilmerna tar slut så tar argumenten slut och du sitter bara där och rapar upp samma sak igen. Men jag finns här om du vill diskutera Niels Harrits undersökningar av dammet från södra Manhattan. *chicken sounds*

Sååå det var lite eld trots allt som fick 3 stålmonster för första gången i världshistorien att ramla ihop som korthus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in