2014-03-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Tvärtom -Ni anser att förintelsen aldrig ägt rum, vi och många miljoner människor med oss säger att det har den. Bevisbördan att påvisa en hoax faller således på er.

Fel. När har jag ansett det?
Vilka miljoner människor då? Sluta dra alla över en kam nu.
2014-03-09, 23:04
Medlem
Kashis avatar
När jag var liten så kom det en gubbe och föreläste i våran by.
Jag tror han hette Benny och hade själv varit placerad på ett koncentrationsläger

Så min" övertygelse" är väl denne persons vittnesmål.
Nån annan som minns denne Benny om jag fick namnet rätt? Tror han hade en rosa t shirt på sig men jag var liiten

I vilket fall gör det väl desamma nu, ingen av de ansvariga lever eller så är dom väldigt snart döda.
Aucswiz-vakternas barn har inte mycket med saken att göra, kanske mobbade dom Benny lite men inte damn satte dom han där.

"Viktigt att det inte händer igen!" Är inget vettigt argument för att styrka sanningen, har det aldrig hänt så är väl "Viktigt att det aldrig händer någonsin!" minst lika relevant.
Senast redigerad av Kashi 2014-03-09 kl. 23:08.
2014-03-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YardBull
Då det är du och dina kumpaner som anklagar faller bevisbördan på dig.

Nu är det för dig och dina kumpaner tyvärr så illa att förintelsen redan sedan länge har statusen som vedertaget historiskt faktum, så den anses alltså vara bevisad. Då är det de som motsäger sig detta och påstår att det inte hänt som har bevisbördan, förintelseförnekarna alltså.

Precis om att de som påstår att månen är av ost är de som har bevisbördan, inte de som stöder sig på den allmänt rådande uppfattningen om hur månen är beskaffad då detta är grundligt bevisat sedan länge.
2014-03-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Jag är inte här för att hålla dig i handen. Vill du lära dig om förintelsen finns det gott om sidor där bevismaterial diskuteras mer specifikt och konkret. Wikipedia ger en väldigt bra överblick, och jag tycker att du ska börja där.

Lärde du dig ingenting om förintelsen i skolan?

(Det finns en wikipedia-sida på svenska också, om du har problem med engelskan)

Tack för din omsorg men jag vet redan allt om holohoaxen som jag behöver, kan tipsa dig om den här utmärkta sidan om DU vill lära dig sanningen om denna historiska händelse;

http://codoh.com/

Nu var jag dock ute efter vad ni hade för belägg för era påståenden men då inget tycks komma fram så får jag väl helt enkelt dra slutsatsen att ni helt enkelt inte har något att komma med

Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Du blir alltså inte det minsta misstänksam om vad som hände på dessa läger även när du ser hundratals lik uppstaplade på hög? Bara vanliga sjukdomar och "naturliga dödsfall", eller?

Ja självklart, eller kan man se på liken hur de dog och vad de dog av? Vad har du för bevis för att dessa lik dog genom att någon avsiktligt tog livet av dem? Vad säger egentligen en bild på en hög med lik, inte så mycket eller hur? För din skull så kan jag upplysa dig om att väldigt många människor dött i sjukdomar och svält under den mänskliga historien. Enligt WHO så är sjukdomar de främsta orsakerna till mänskliga dödsfall idag, tänk då hur det var att sitta hopträngd i ett läger med usel hygien och lite mat 1945.

http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs310/en/
2014-03-09, 23:33
Medlem
Tror man inte på förintelsen så rekommenderar jag att man åker till Polen och besöker auschwitz, efter det om man fortfarande inte tror att det ägt rum bör man nog överväga att utbilda sig längre än lågstadiet. Möjligen fundera om man läst lite för mycket nazist-propaganda på sista tiden.
2014-03-09, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Tror man inte på förintelsen så rekommenderar jag att man åker till Polen och besöker auschwitz, efter det om man fortfarande inte tror att det ägt rum bör man nog överväga att utbilda sig längre än lågstadiet. Möjligen fundera om man läst lite för mycket nazist-propaganda på sista tiden.
så du har varit där? testade du om gaskamrarna funkade??
2014-03-09, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Dryga kommentarer? För helvete ungjävel, börja använda ögonen. Och andra sidan, börja gå ut i allmänheten bland folk på torg och annat som sagt om det som pratas om här. Men det vill ingen av er förnekare göra. Varför kan man kan undra? Ingen kan svara på det här, det är väl konstigt? Som en vis man sa en gång i tiden: Skit ska skit ha. Stryk ska stryk ha.

Där ser man, börjar bli våldsam och hota nu när det frågas efter bevis. Inte heller framkommer några som helst bevis utan du babblar bara på om att gå ut bland människorna på stan. Måste vara ett av de mest uppenbara självmålen någonsin i den här tråden
2014-03-09, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namnedrygt
så du har varit där? testade du om gaskamrarna funkade??

Haha de har självklart plockat bort duschrören ur väggarna men rispor efter desperata naglar finns kvar på väggarna... Och ett skytteplank fullt av skotthål samt hundratals bilder på offer mm.

Här är en film för alla ni hjärntvättade förnekare, den heter "natt och dimma", se på hela, om ni inte är rädda för att ändra ert perspektiv. http://www.youtube.com/watch?v=M7CFBQkkk5I
Senast redigerad av TuC0 2014-03-09 kl. 23:43.
2014-03-09, 23:52
Medlem
Citat:

Att det funnits läger, ja. Men vad bevisar det?
2014-03-10, 00:06
Medlem
Citat:
Haha de har självklart plockat bort duschrören ur väggarna men rispor efter desperata naglar finns kvar på väggarna... Och ett skytteplank fullt av skotthål samt hundratals bilder på offer mm.

Här är en film för alla ni hjärntvättade förnekare, den heter "natt och dimma", se på hela, om ni inte är rädda för att ändra ert perspektiv. http://www.youtube.com/watch?v=M7CFBQkkk5I

Problemet är förstås bara att mänskliga fingrar och naglar inte är starka nog att lämna rispor i en typisk vägg.

Citat:
In 1822 the German mineralogist Fredriech Mohs developed a “scratch test” used to determine mineral hardness. He developed a hardness scale that helps to identify mineral properties. The scale measures hardness on a scale of 1-10. One being the softest mineral (talc) and 10 being the hardest mineral (diamond). Common objects of known hardness can be used to determine mineral hardness. These common objects are: your fingernail (2.5), a penny (3), a piece of glass (6) and a knife blade or nail. For example, if your fingernail can scratch the mineral, it has a hardness of less than 2.5, which is quite soft. If the mineral can scratch glass it has a hardness of greater than 6, which is very hard.

Fingernail’s Mohs hardness = 2.5 (some sources say 2.2)
Concrete’s Mohs hardness = 5 to 9 (depend on the type of concrete)

Thus fingernails can’t leave marks in concrete when scratching it. If concrete is scratched by fingernails, only a fingernail powder will be left on the scratched concrete surface (but no furrow) because fingernails are softer than concrete. In other words, if the jewish story tellers want us to believe their tales, they will have to make us believe that fingernails are harder than concrete.

http://www.stormfront.org/forum/t957053/
2014-03-10, 01:02
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Problemet är förstås bara att mänskliga fingrar och naglar inte är starka nog att lämna rispor i en typisk vägg.

http://www.stormfront.org/forum/t957053/

Hur starka är benen i dom mänskliga fingertopparna då?
(Om det skulle vara möjligt att slipa sig igenom köttet på betongen, inte så rimligt men är det nåt scenario så är det väl då)

VisSerligen är hela grejen med klös också en typisk extra dramatisk detalj att lägga till på en hittepå-historia..
borde väl gå att finna ut om de finns spår av naglar eller mänskliga rester ö.h.t i dessa märken?
2014-03-10, 01:08
Medlem
Citat:
Och vad fick du för bevis då? Öppen för alla perspektiv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in