Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyRask
Alltså, det är någonting väldigt lurt med den här sidan. Jag menar, varför skulle stört snygga tjejer som förmodligen kan få vilken snubbe som helst hänga på Badoo? Det går inte ihop.
Tjejer som bor på mindre orter och inte vill dejta någon i byn.
Tjejer som inte träffar killar på jobbet.
Tjejer som inte gillar att festa.
Tjejer som gillar uppmärksamhet.
Ensamstående morsor.
Tjejer kan inte få vilken kille dom vill bara för att dom är snygga. Dom kanske träffar killar men inte blir kära i dom eller tvärtom. Dom kanske är trötta på skamliga förslag på krogen. Många tjejer föraktar att träffa en partner på krogen. Därav nätet istället.