2014-01-29, 14:01
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino
Hittade även en sjaskig FKK som heter Poppstall:

http://www.poppstall-a6.de/Home?sprache=en

Måste vara jävligt billigt? €89 så ingår inträde, 2 alkohol-drinkar samt hur mycket knull man vill med alla brudar.

Dock jävligt fula brudar.

Det där verkar vara en flat rate och ingen FKK. Akta dig!
Citera
2014-02-12, 21:03
Medlem
Tips inför besök på FKK

Hej, jag ska till Karlsruhe i mars och tänkte passa på att besöka ett FKK som heter Flamingo Island. Har varit på vanlig bordell några gånger, men detta är första gången på FKK.
Någon som varit där och har några tips inför mitt besök?

Har försökt läsa på om hur det går till på fkk, men har några saker jag undrar över.
- betalar man alltid kontant? Om så, springer man runt med handduk och plånbok eller lägger man pengarna i värdeförvaring? Hur sker transaktionen till tjejen... Springer man och hämtar och betalar i rummet, eller tar man en liten romantisk promenad m tjejen till värdeförvaringen och gör upp där?
- finns privata tysta ytor att tillgå, om man tex behöver ringa frugan och säga god natt
- något annat som kan vara bra att veta om?
Citera
2014-02-13, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenjense
Hej, jag ska till Karlsruhe i mars och tänkte passa på att besöka ett FKK som heter Flamingo Island. Har varit på vanlig bordell några gånger, men detta är första gången på FKK.
Någon som varit där och har några tips inför mitt besök?

Har försökt läsa på om hur det går till på fkk, men har några saker jag undrar över.
- betalar man alltid kontant? Om så, springer man runt med handduk och plånbok eller lägger man pengarna i värdeförvaring? Hur sker transaktionen till tjejen... Springer man och hämtar och betalar i rummet, eller tar man en liten romantisk promenad m tjejen till värdeförvaringen och gör upp där?
- finns privata tysta ytor att tillgå, om man tex behöver ringa frugan och säga god natt
- något annat som kan vara bra att veta om?

Du betalar kontant, kan finnas en automat på området dock. Finns iaf på de stora klubbarna i Frankfurt.
Lägg plånkan i skåpet, du går o hämtar pengarna efter akten.
Har aldrig varit där, men det brukar finnas det och i värsta fall så kanske du får ta o gå ut en sekund o ringa. Mobiltelefonen framme i klubben brukar vara förbjudet.
Citera
2014-02-13, 08:46
Medlem
crippas avatar
Ta det lugnt! Gå in och se dig omkring. Drick en kopp kaffe och studera utbudet. Ta inte första bästa!

Första gången kan upplevas som lite omtumlande, särskilt om man hamnar på ett ställe med 20 nakna tjejer - många av dem otroligt fina.

Prata lite med tjejerna först och varför inte säga som det är att det är första gången på en fkk-klubb.

Det varierar lite, men efter att man haft det mysigt går man till skåpet och gör rätt för sig. Sedan duschar man och går tillbaka till baren. Efter ett tag tycker det i baguetten igen och då är det bara att prata med en ny

Alla män borde unna sig en riktig kaninupplevelse på en fkk-klubb nån gång!
Citera
2014-02-21, 09:44
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Tjena alla glada!

Jag har bokat en resa till Samya och bli av med FKK oskulden och undrar om ni erfarna FKK besökare vill dela med er av er kunskap.

Jag har läst lite delade uppfattningar om hur lätt det är att ta sig till Samya från tågstationen. En del säger att det är svårt då det ligger mitt i ett industriområde och rekommenderar taxi. Andra säger att det är lätt, vad säger ni?

Hur är det med transport från stället på kvällskvisten/natten? Går bussa/tåg och är det lätt att får tag i taxi mitt i industriområdet?

När man köper en 30 minutare av en tjej, gäller hela tiden eller är det slut om man kommer efter 10 minuter?

Kör man kommando under badrocken?

Kommer förresten med en rapport efter besök .
Citera
2014-02-21, 14:06
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cash..Is..King
Jag har läst lite delade uppfattningar om hur lätt det är att ta sig till Samya från tågstationen. En del säger att det är svårt då det ligger mitt i ett industriområde och rekommenderar taxi. Andra säger att det är lätt, vad säger ni?

Generellt bör man aldrig tro på lata jävlar, som påstår, att man måste ta taxi till en FKK. Oase utanför Frankfurt rekommenderas ofta taxi till, när den som inte är livrädd för lite motion och säkert kommer att kvittera ut sin rollator senare kan ta en trevlig promenad på en kvart genom tyskt jordbrukslandskap från byn Burgholzhausen dit man åkt med spårvagn från centralstation. Samya har jag aldrig besökt men av kartan framgår ju att det ligger en tunnelbanestation 400 m bort, så det lär vara hur enkelt som helst att ta sig dit från järnvägsstationen. Taxi är för folk som tycker om att bli uppskörtade och att understödja det mest halvkriminella avskrädesskrået på jordklotet.

Citat:
När man köper en 30 minutare av en tjej, gäller hela tiden eller är det slut om man kommer efter 10 minuter?

När du sprutar är det slut, så det är bra om du inte lider av ejaculatio praecox.

Citat:
Kör man kommando under badrocken?

Vad?

Lycka till och grattis till valet av en riktigt trevlig hobby och som ofta sägs: Ta lite tid på dig att välja! En bra grej att mata in i skallen före sitt första FKK-besök är att du avvisar en tjej enklast och artigast genom att säga, att du nyss knullat och helt enkelt inte kan just nu. Fan, vad fort de drar!
Senast redigerad av Thorster-Brutman 2014-02-21 kl. 14:09.
Citera
2014-02-25, 09:44
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Hej och tack för svaret.

Hur gör ni med dricks?
Brukar ni betala jämna pengar till tjejerna eller dricksar ni, och i så fall hur mycket? Vad är kutym?
Citera
2014-02-25, 16:31
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Hej och tack för svaret.

Hur gör ni med dricks?
Brukar ni betala jämna pengar till tjejerna eller dricksar ni, och i så fall hur mycket? Vad är kutym?

Dricksa inte utan betala vad ni kommit överens om. Vill du ge en tjej lite extra är det väl bättre att bara be om ytterligare tid och pröjsa för den. Växel finns så du behöver inte ha jämna pengar.

Jag har gett dricks en gång, men det var för att kådisen sprack och jag råkade dunka på henne jag vet inte hur länge barbacka och hon vart rejält ängslig efter att först ha blivit förbannad, så jag tyckte lite synd om henne.
Senast redigerad av Thorster-Brutman 2014-02-25 kl. 16:42.
Citera
2014-02-25, 20:18
Medlem
porsches avatar
Citat:
Hej och tack för svaret.

Hur gör ni med dricks?

Jag tycker det har att göra med hur man vill känna sig själv.
Inte helt fel att känna sig som "Kaiser Franz" med pengar
på fickan som räcker bra många fler stunder än här hemma.
Då är det lätt att ge nån riktig pingla en 20€ extra,
du får garanterat slå dig ner i hennes knä på en kaffe
senare under kvällen.
När du duschat av dig knullsvetten känns det bra att sticka åt
hon som fixar handdukar, tofflor o badenmantel en 10€,
garanterat ett stort varmt leende från viktigaste tjejen
på stället.
.........men allt beror på vad ekonomin säger
och hur lyxig din egen semester bör kännas.
Citera
2014-02-26, 10:05
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Stort tack för alla svaren, ni är underbara!
Citera
2014-03-08, 15:29
Medlem
Jag blir så sugen på att besöka Artemis efter att jag läst den här tråden. Hur har jag kunnat missa det här stället. Jag har köpt östtjejer i London och Danmark under flera år, men nu får jag ställa om kosan.

Jag blir så sugen att jag måste försöka komma iväg inom några veckor, får försöka hitta på något svepskäl för frugan.

Jag har några frågor:
1/ Vet någon om och i så fall när det sker jobbskifte? Känns som en bra idé att få tag i tjejer precis när dom börjar för dagen, innan dom blivit påsatta flera gånger och nersprutade.
2/ Är de flesta tjejerna runt 25? Finns det många 7-10r som är under 20? Jag vill helst ha tjejer mellan 18-20
3/ Har dom sexleksaker så att man kan få sig en show?
4/ Jag har läst något om att det är lingerie-kväll någon dag i veckan. Vet någon när det är?
5/ Finns det lesbiska tjejer som slickar varandra? Jag hatar trekant då man måste byta kondom mellan tjejerna. Någon som har erfarenhet av några snygga, unga och bra duo-tjejer?
6/ Tar dom extra för bröstknull?

Många frågor från en sugen nybörjare. Hoppas att det finns någon med några svar...
Citera
2014-03-11, 20:50
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
Jag blir så sugen på att besöka Artemis efter att jag läst den här tråden. Hur har jag kunnat missa det här stället. Jag har köpt östtjejer i London och Danmark under flera år, men nu får jag ställa om kosan.

Jag blir så sugen att jag måste försöka komma iväg inom några veckor, får försöka hitta på något svepskäl för frugan.

Jag har några frågor:
1/ Vet någon om och i så fall när det sker jobbskifte? Känns som en bra idé att få tag i tjejer precis när dom börjar för dagen, innan dom blivit påsatta flera gånger och nersprutade.
2/ Är de flesta tjejerna runt 25? Finns det många 7-10r som är under 20? Jag vill helst ha tjejer mellan 18-20
3/ Har dom sexleksaker så att man kan få sig en show?
4/ Jag har läst något om att det är lingerie-kväll någon dag i veckan. Vet någon när det är?
5/ Finns det lesbiska tjejer som slickar varandra? Jag hatar trekant då man måste byta kondom mellan tjejerna. Någon som har erfarenhet av några snygga, unga och bra duo-tjejer?
6/ Tar dom extra för bröstknull?

Många frågor från en sugen nybörjare. Hoppas att det finns någon med några svar...
Det gör du helt rätt i tycker jag! Ett utmärkt koncept.

1. På Artemis i Berlin så kliver dom på vid öppningsdags. Jobbar sen till 21. Där går nattskiftet på.
2. Går inte att svara på då dom oftast ljuger om ålder. Och det varierar väldigt olika beroende på vilken klubb du går till.
3. På Artemis finns det leksaker på rummen, såsom dildos.
4. På Artemis så är det på onsdagar. Finns information på deras hemsida.
5. Jag har testat på det, dock så sker det alltid kondombyte. Jag tror inte du kommer undan det. Och ja dom som jag var med, dom slickade varandra.
6. På Artemis så ligger det på 50€ extra för att stoppa in korven i en storbystad mellan tuttarna.

Hoppas att det hjälpte lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in