2014-03-11, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
Jag blir så sugen på att besöka Artemis efter att jag läst den här tråden. Hur har jag kunnat missa det här stället. Jag har köpt östtjejer i London och Danmark under flera år, men nu får jag ställa om kosan.

Jag blir så sugen att jag måste försöka komma iväg inom några veckor, får försöka hitta på något svepskäl för frugan.

Jag har några frågor:
1/ Vet någon om och i så fall när det sker jobbskifte? Känns som en bra idé att få tag i tjejer precis när dom börjar för dagen, innan dom blivit påsatta flera gånger och nersprutade.
2/ Är de flesta tjejerna runt 25? Finns det många 7-10r som är under 20? Jag vill helst ha tjejer mellan 18-20
3/ Har dom sexleksaker så att man kan få sig en show?
4/ Jag har läst något om att det är lingerie-kväll någon dag i veckan. Vet någon när det är?
5/ Finns det lesbiska tjejer som slickar varandra? Jag hatar trekant då man måste byta kondom mellan tjejerna. Någon som har erfarenhet av några snygga, unga och bra duo-tjejer?
6/ Tar dom extra för bröstknull?

Många frågor från en sugen nybörjare. Hoppas att det finns någon med några svar...

1/ Det finns ingen fast skiftbytestid; vill du vara säker på att få första tjing så bör du vara där vid öppning. Du kommer se att det droppar in nya varteftersom under dagen. Mellan ca 18-21 brukar det vara allra flest där, då de som jobbat dag är kvar och kvällsskiftet dykt upp.

2/ Räkna inte med att hitta många tjejer alls under 20. Däremot kan du säkert hitta någon som säger sig vara det.

3/ Ja, de flesta har det. Kan kosta extra.

4/ Onsdagar

5/ Ja, men lesboshow kostar extra.

6/ Jag har aldrig betalat extra för det, men fråga innan. Det finns inget standardpris för det.
Citera
2014-03-16, 21:32
Medlem
Amarantis avatar
Jag är inte riktigt säker på hur drogpolitiken i Tyskland ser ut, det är olika från delstat till delstat har jag för mig. Men visst stämmer det att innehav av alla droger är avkriminaliserat? Hur mycket kokain och mdma får man ha på sig exempelvis? Tänkte nämligen göra Artemis besöket under sommaren till en oförglömlig resa

Sen undrar jag också ifall det är OK att använda droger på Artemis. Jag kan hantera droger rätt bra och gör inget liv av mig så jag kommer inte störa någon alls. Är lite sugen på att köpa två rundor från en tjej och dra en lina eller två mellan omgångarna. Hade tjejerna där sett ner på mig eller? Förstår ju att det är olika från tjej till tjej men rent generellt alltså. Några av dom kanske också vill dra en lina om det är tillåtet för dom.
Senast redigerad av Amaranti 2014-03-16 kl. 21:40.
Citera
2014-03-17, 09:43
Medlem
Woodhoppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjense
Hej, jag ska till Karlsruhe i mars och tänkte passa på att besöka ett FKK som heter Flamingo Island. Har varit på vanlig bordell några gånger, men detta är första gången på FKK.
Någon som varit där och har några tips inför mitt besök?

Har försökt läsa på om hur det går till på fkk, men har några saker jag undrar över.
- betalar man alltid kontant? Om så, springer man runt med handduk och plånbok eller lägger man pengarna i värdeförvaring? Hur sker transaktionen till tjejen... Springer man och hämtar och betalar i rummet, eller tar man en liten romantisk promenad m tjejen till värdeförvaringen och gör upp där?
- finns privata tysta ytor att tillgå, om man tex behöver ringa frugan och säga god natt
- något annat som kan vara bra att veta om?

Flamingo Island är en mycket bra FKK klubb,har varit dit två gånger. Väldigt fina och vackra brudar där, c:a 30 st.
Ha så trevligt
Citera
2014-04-04, 19:59
Medlem
Jag har för mig att det finns en FKK som CIM ingår i det vanliga priset för 30 min, men kan inte komma ihåg vilken. Någon som vet?
Citera
2014-04-05, 17:00
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnTitor
Jag har för mig att det finns en FKK som CIM ingår i det vanliga priset för 30 min, men kan inte komma ihåg vilken. Någon som vet?
Låter som en guldgruva för oss som gillar att satsa i munnen... Vill gärna veta vilken!
Citera
2014-04-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnTitor
Bernds
http://schieferhof.istmein.de/
Citera
2014-04-12, 19:07
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Sen undrar jag också ifall det är OK att använda droger på Artemis? Jag kan hantera droger rätt bra och gör inget liv av mig så jag kommer inte störa någon alls. Är lite sugen på att köpa 1 timme och dra en lina eller två mellan omgångarna. En av mina drömmar i livet är att dra en lina från en kvinnas bröst/röv. Är det också tillåtet för tjejerna att ta droger inne på Artemis?

Anyone? Anyone? Bueller?
Citera
2014-04-13, 07:44
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Jag är inte riktigt säker på hur drogpolitiken i Tyskland ser ut, det är olika från delstat till delstat har jag för mig. Men visst stämmer det att innehav av alla droger är avkriminaliserat? Hur mycket kokain och mdma får man ha på sig exempelvis? Tänkte nämligen göra Artemis besöket under sommaren till en oförglömlig resa

Sen undrar jag också ifall det är OK att använda droger på Artemis. Jag kan hantera droger rätt bra och gör inget liv av mig så jag kommer inte störa någon alls. Är lite sugen på att köpa två rundor från en tjej och dra en lina eller två mellan omgångarna. Hade tjejerna där sett ner på mig eller? Förstår ju att det är olika från tjej till tjej men rent generellt alltså. Några av dom kanske också vill dra en lina om det är tillåtet för dom.

Citat:
Anyone? Anyone? Bueller?

Nej, det är inte tillåtet att använda droger på Artemis.
Citera
2014-04-13, 19:26
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Nej, det är inte tillåtet att använda droger på Artemis.
Tack för svaret.

Citera
2014-04-27, 15:44
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Ni som har besökt Artemis flertalet gånger...

Hur mycket skiljer det i mängden kunder om man jämför mellan då det är någon utställning i mässhallarna och en vanlig normal dag?
Är det väldigt trångt hos Artemis dom dagarna då det pågår någon mässa?

Är det kanske rent av dumt att åka till Artemis som förstagångsbesökare när mässa pågår?

.
Citera
2014-04-27, 18:27
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpeinochut
Ni som har besökt Artemis flertalet gånger...

Hur mycket skiljer det i mängden kunder om man jämför mellan då det är någon utställning i mässhallarna och en vanlig normal dag?
Är det väldigt trångt hos Artemis dom dagarna då det pågår någon mässa?

Är det kanske rent av dumt att åka till Artemis som förstagångsbesökare när mässa pågår?

Enligt vad jag läst på ISG och även hört tjejerna som jobbar där säga, så är det stor skillnad på antalet gäster då jämfört med då det inte är mässa. Det är tydligen ordentligt trångt där under mässdagarna, ja.

Jag rekommenderar att åka dit då det inte är mässa i staden. Kalender över mässdagarna hittar du här:

http://www.messe-berlin.de/MessenUndEvents/Messekalender/

Sön - mån brukar vara lugnast, fre -lör stressigast med flest gäster även då det inte är mässa i stan. Tis - tor rekommenderas, men kan du inte då lär du ändå tycka det är trevligt om du åker dit för första gången.
Citera
2014-04-28, 14:07
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Tack Bluestar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in