2014-01-23, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseKnopp
Vad får man för det då?

Tillgång till rummet. Brudar och ev alkohol tillkommer. Du får en egen nyckel så det är bara att byta brudar under tiden el bara chili ifred om man nu skulle vilja det en stund.
Citera
2014-01-23, 15:10
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Jaha, go' vänner!

Så har då Thorster varit på FKK och det föll honom på hakskägget.

Har aldrig tidigare uppsökt prostituerade, så det var nästan mest i allmänbildande syfte jag provade och förväntningarna var låga. Men FKK-konceptet visade sig ju alldeles för härligt för att avhålla sig ifrån.

Nu till frågorna:

Jag har besökt Artemis, Palace och Oase och vad jag slutit mig till av vad jag läst här är det de tre stora med Atmos som fyra och den blir nog nästa.

1) Dock har jag inte riktigt klart för mig vilka som ligger typ femma, sexa, sjua och så vidare. Vilka rekommenderar forumets garvade horbockar att testa i första hand, när man tagit en tur med de fyra flaggskeppen? Jag gillar ett brett urval och stora klubbar. Av de tre är Oase min favorit. Mainhattan har jag kollat in lite och den verkar trevlig, men månne för liten.

2) Är det nåt som gör mig så in i helvete jävla kåt, så det spritter i hela fisksidan, så är det brudar med the-next-door-look. +2 rakt av i utseende för detta enligt mig. På Oase höll jag på att ta en av de fulare* brudarna enbart på grund av detta. Hon såg lite obekväm men vänlig ut och verkade inte hänga där dagarna i ända. Tyvärr var jag för trött i det läget, så det vart en lurig serbiska (söt men utan den kvaliteten) nån halvtimme senare istället. Dessutom att stödja extraknäckande studenthonor, som jag misstänker, att det rör sig om, känns ju också som en moraliskt högtstående form av sexköp, eftersom man vet, att deras pengar går till bokinköp, hyra och oskyldiga nöjen. Alltså finns det några FKK:er extra rika på denna typ av blåbärspudding?

Tack på förhand!

*Att höra till de fulare på Oase är som alla som varit där vet inget avsevärt skönhetsfel.
Senast redigerad av Thorster-Brutman 2014-01-23 kl. 15:19.
Citera
2014-01-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Är också nyfiken på hur stämningen är därinne, lugn, party, skum. Är kontakten med övriga besökare (manliga) avslappnad?
Varför tror du att det är samma stämning på en lördagkväll som en måndag em? Ställ en konkret fråga om vilken klubb dag o tid som du vill veta mer om. Det är mest normala män. Inte så många freaks som man kunde tro.
Citera
2014-01-24, 22:32
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Funderar på hur det är med kvalitén på tjejerna på FKK runt om i Tyskland. Jag inser att det finns många som ser mycket bra ut men hur jämn är kvalitén? Fullt medveten om att det är tycke och smak men det går nog att uttala sig ändå om man besökt någon av dem.

Finns det risk att den tjejen man verkligen vill ha blir så upptagen att man måste jaga henne pga att så många just vill ha henne eller är kvalitén så bra att det blir mer jämn spridning bland tjejer pga just tycke och smak?

Är också nyfiken på hur stämningen är därinne, lugn, party, skum. Är kontakten med övriga besökare (manliga) avslappnad?

Om vi tar den största, Artemis Berlin, som riktmärke
så är fördelen med storleken på klubben att du hittar nåt
i din smak.
Kvaliten blir åxå ojämn eftersom tjejerna är olika individer
men det går faktisk att klura ut vilka som åtminstone
andra anser är bättre.
Läs på internationella forum.

Fråga andra manliga besökare medans du ändå
bara sitter brevid nån i baren.
De allra flesta männen pratar engelska
och är du trevlig själv så är det inte några
problem alls att få kontakt.
Duschen är även ett perfekt ställe
att lyssna av språk.
Artemis är om jag förstår nästan alltid
befolkat av nån mer nordbo.
Sist jag va där träffade vi 6 svenskar samma kväll.

Är du på jakt efter de mest eftertraktade tyska tjejerna,
Nina el hetaste negressen så kan det bli en tung väntan
för det finns gentlemän som köper flera timmars
hållahandensällskap, särskilt dagtid.

Stämningen beror nog till största delen på dig själv.
Ingen är sur, finns ingen rivalitet o alla är artiga.
Givetvis är dagtid o början på veckan lugnare
o helger kan det förekomma större gäng som
känner varann.
Men hur det än är så har man väldigt sällan
hört nån bli missnöjd. Men förvänta dig inte
äkta luuuuve
Citera
2014-01-24, 22:40
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Jaha, go' vänner!

Så har då Thorster varit på FKK och det föll honom på hakskägget.

Nu till frågorna:

Jag har besökt Artemis, Palace och Oase och vad jag slutit mig till av vad jag läst här är det de tre stora med Atmos som fyra och den blir nog nästa.

1) Dock har jag inte riktigt klart för mig vilka som ligger typ femma, sexa, sjua och så vidare.

2) Är det nåt som gör mig så in i helvete jävla kåt, så det spritter i hela fisksidan, så är det brudar med the-next-door-look. +2 rakt av i utseende för detta enligt mig.

Kul att du fallit för detta beroendeframkallande koncept!

Atmos hör inte till de större. En chansning från min sida är följande. Artemis och Palace är de två stora klubbarna i varsin stor stad. Oase och World är två ytterligare stora klubbar "utanför" Frankfurt. Golden Time är den stora klubben i NRW (Magnum är större till ytan, men är glest befolkad av bägge könen) följt av Acapulco. Sen kommer klubbar som Dolce Vita, Samya, Living Room, Planet Happy Garden Villa Vertigo och Panthera inte långt efter. I den klassen ligger även Atmos. Vill du hitta girl-next-door material men med hög känsla för service skulle jag tipsa dig om ett besök på Haus Panthera. Bra klubb med trivsam atmosfär. Men vill du ha stora klubbar med stort urval av snyggingar så bör du nog sneglas mot Golden Time, Acapulco och World. Vill du ha party, öl, hög musik och snygga unga kvinnor är Samya rätt ställe tycker jag. Atmos besöker man om man har vägarna förbi Hamburg tycker jag. Ska du ut på en resa enbart för klubbesök så satsa på NRW eller Frankfurt.

F
Citera
2014-01-25, 04:07
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
Kul att du fallit för detta beroendeframkallande koncept!

Ja, det är fan svårt att inte falla för't. Jag menar, jag har inte ett jotas intresse av gatufnask runt centralstation eller ens för lägenhetsbordell med line-up och jag skulle aldrig despo surfa runt efter en call girl till hotellrummet, men detta att vistas på en klubb, basta, slappa, bada, en bit mat, fika och spana in knullgodiset, innan man bestämmer sig det är bara för helskottas satans skönt, att har man bara testat är man fast. Men det gör inget, för det är värt pengarna och brudarna ger bättre service än jag väntat mig bara man är trevlig mot dem -

Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
Atmos hör inte till de större. En chansning från min sida är följande. Artemis och Palace är de två stora klubbarna i varsin stor stad. Oase och World är två ytterligare stora klubbar "utanför" Frankfurt. Golden Time är den stora klubben i NRW (Magnum är större till ytan, men är glest befolkad av bägge könen) följt av Acapulco. Sen kommer klubbar som Dolce Vita, Samya, Living Room, Planet Happy Garden Villa Vertigo och Panthera inte långt efter. I den klassen ligger även Atmos. Vill du hitta girl-next-door material men med hög känsla för service skulle jag tipsa dig om ett besök på Haus Panthera. Bra klubb med trivsam atmosfär. Men vill du ha stora klubbar med stort urval av snyggingar så bör du nog sneglas mot Golden Time, Acapulco och World. Vill du ha party, öl, hög musik och snygga unga kvinnor är Samya rätt ställe tycker jag. Atmos besöker man om man har vägarna förbi Hamburg tycker jag. Ska du ut på en resa enbart för klubbesök så satsa på NRW eller Frankfurt.

F

Tack för tipsen och jag tror jag skippar Atmos (vem vill pröjsa extra för BBBJ?) och kör på NRW med kanske Düsseldorf som bas istället, eftersom jag var i Frankfurt senast. Jag har för övrigt läst en del negativa saker om Palace här på FB, men ska jag vara ärlig fick jag bra service där. Trevlig kassapersonal och mysiga tjejer och inga problem alls med aggressiv försäljning, men jag hade kanske tur. Panthera måste jag ju annars bara prova nu -
Senast redigerad av Thorster-Brutman 2014-01-25 kl. 04:16.
Citera
2014-01-25, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Om vi tar den största, Artemis Berlin, som riktmärke
så är fördelen med storleken på klubben att du hittar nåt
i din smak.
Kvaliten blir åxå ojämn eftersom tjejerna är olika individer
men det går faktisk att klura ut vilka som åtminstone
andra anser är bättre.
Läs på internationella forum.

Fråga andra manliga besökare medans du ändå
bara sitter brevid nån i baren.
De allra flesta männen pratar engelska
och är du trevlig själv så är det inte några
problem alls att få kontakt.
Duschen är även ett perfekt ställe
att lyssna av språk.
Artemis är om jag förstår nästan alltid
befolkat av nån mer nordbo.
Sist jag va där träffade vi 6 svenskar samma kväll.

Är du på jakt efter de mest eftertraktade tyska tjejerna,
Nina el hetaste negressen så kan det bli en tung väntan
för det finns gentlemän som köper flera timmars
hållahandensällskap, särskilt dagtid.

Stämningen beror nog till största delen på dig själv.
Ingen är sur, finns ingen rivalitet o alla är artiga.
Givetvis är dagtid o början på veckan lugnare
o helger kan det förekomma större gäng som
känner varann.
Men hur det än är så har man väldigt sällan
hört nån bli missnöjd. Men förvänta dig inte
äkta luuuuve
Tackar.
Jag har tidigare i tråden frågat om just detta att om man kan köpa flera timmars hållahandensälskap. Då tänker jag mig att man umgås och gör återkommande besök i privatrummen. Det är alltså möjligt? Visst, hyr man VIP-rum förstår jag men ämnen annars. Hetaste negressen skulle falla mig i smaken
Citera
2014-01-25, 19:06
Medlem
Tack för tipsen och jag tror jag skippar Atmos (vem vill pröjsa extra för BBBJ?) och kör på NRW med kanske Düsseldorf som bas istället, eftersom jag var i Frankfurt senast. Jag har för övrigt läst en del negativa saker om Palace här på FB, men ska jag vara ärlig fick jag bra service där. Trevlig kassapersonal och mysiga tjejer och inga problem alls med aggressiv försäljning, men jag hade kanske tur. Panthera måste jag ju annars bara prova nu - [/quote]

Aldrig betalat extra för BBBJ el kyssar på Atmos.
Citera
2014-01-26, 12:46
Medlem
porsches avatar
Om jag får välja ett skönt semesterparadis så väljer jag
FKK före nån söderhavsö alla dagar i veckan
Önskar väl ändå man fick låna en såndär
Heffnerbadrock istället för de osexiga gulbruna.
Citera
2014-01-26, 13:46
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Om jag får välja ett skönt semesterparadis så väljer jag
FKK före nån söderhavsö alla dagar i veckan
Önskar väl ändå man fick låna en såndär
Heffnerbadrock istället för de osexiga gulbruna.

Låter som ett bra val

Badrockarna är ju varma i a f. Låt bli att titta i speglarna bara

/Antex
Citera
2014-01-27, 20:35
Medlem
BlueStars avatar
Ett flertal inlägg om hur mycket tjejer som jobbar på FKK-klubbarna tjänar har brutits ut och lagt in i en befintlig tråd i ämnet:

(FB) Vad tjänar FKK-tjejer?

Ta den diskussionen där i stället för här, och ägna i stället den här tråden åt mer generella diskussioner om FKK-klubbarna och det som försiggår där.

Synpunkter på detta tas i vanlig ordning via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2014-01-29, 12:39
Medlem
pedrinos avatar
Jag ska ner till Luxembourg om någon vecka. Tänkte svänga förbi någon FKK i södra Tyskland (inom 1 timmes avstånd).

Har hittat några i Saarbrucken. Någon som varit där?

Hittade denna klubben:

http://www.fkk-prestige.de

Vad tror ni om den? Står inga priser.

Hittade även en sjaskig FKK som heter Poppstall:

http://www.poppstall-a6.de/Home?sprache=en

Måste vara jävligt billigt? €89 så ingår inträde, 2 alkohol-drinkar samt hur mycket knull man vill med alla brudar.

Dock jävligt fula brudar.
Senast redigerad av pedrino 2014-01-29 kl. 12:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in