Citat:
Ursprungligen postat av
Europeisch
Du tror verkligen detta är en slags motsvarighet till de Finlandfrivilliga eller de som stred för Tyskland i WW2?
Varför är premiärministern jude och träffar EU, IMF och NATO? Varför är de nytillsatta guvernörerna (oligarkerna) i det industriellt viktiga Ukraina judar?
Är det signumet för en nationell revolution?
För att beskriva sig själv som en högintelligent herre så tänker du medvetet eller omedvetet som ett litet barn, eller så har du en agenda - vilket låter jag de som följer dig avgöra.
Vad liberaler gör och vilka de tillsätter är tämligen ointressant, för att dessa har aldrig haft någon annan agenda. Med hur de revolutionära krafterna väljer att agera är vad som är intressant, här skulle jag vilja citera en av revolutionärsledarna "Revolutionen har bara börjat, vi kommer inte sluta för att en korrupt president har flytt landet, det finns många korrupta kvar" Här kan du göra ett aktivt val, antingen så stödjer du de revolutionära krafterna och avancerar de nationalistiska alternativen eller så gör du inget och låter politiker göra vad politiker gör bäst - pippa folket ordentligt.
Jag är ledsen men du är och förblir inget annat än en internetkrigare med en enorm hybris, du kommer aldrig någonsin att tillföra något som på sikt kommer att hjälpa vårt folk från att gå under. Du kommer aldrig att befinna dig på gatan för att skydda våra svenska döttrar från att gruppvåldtas, du kommer aldrig lämna anonymitetens trygga hamn för att sprida ordet om en vit mental revolution i Sverige, du kommer aldrig engagera dig och styra organisationen/partiet i rätt riktning. Varför? Du är en självisk, lat och förmodligen ganska feg person, därför är det enklare att sitta på forum och leka viktig medan andra får slita arslet av sig.
Det är trist, för du har potential men vissa är nog inte födda för att ta ställning utanför internets trygga hamn. Det finns snackare och det finns de som gör, kan du gissa vilken av kategorierna jag skulle placera dig i?
/Micke