Citat:
Ursprungligen postat av
Neolitikum
Det kan knappast undgått någon att svensk nationalism är splittrad i Ukraina-frågan.
Samtliga auktoriteter inom nationalism samt samtliga nationalistiska partier i världen tar avstånd från NWO-kuppen, men SvP är ensamma med att stödja den.
Det där är inte sant. Bland annat Danksernes parti har uttryckt stöd för Svoboda.
Citat:
Nu kommer SvP:arna att säga att de står för en tredje väg och inte är med på tåget.
Men det håller inte då de tvärt mot är ansvariga för att kuppen kunde genomföras. Detta då kuppen aldrig kunnat genomföras utan deras hjälp, utan Högra sektorn, Svoboda, samt moraliskt stöd från SvP då NWO inte klarat av att tillsätta den judiska marionettregeringen som nu även ser ut att vinna valet nästa månad.
Vi ser nu en vrede inom den svenska nationella rörelsen då SvP givit ett villkorslöst stöd åt Svoboda samt den antiryska retoriken.
Vart skulle den vreden finnas menar du? Dom enda jag sett är dom enda
jag sett uppröras av det är dom gamla vanliga gnällspikarna/internetkrigarna/provokatörerna
plus nationell.nu. På sin höjd är det en storm i ett vattenglas. Inget att fästa sig vid.
Citat:
Då denna ickenationalistiska hållningen till den internationella ståndpunkten bryter de äkta svenska nationalisterna från de nya outbildade jonen, kommer detta att generera en utbrytnings från SvP, i så fall, vilka hänger på?
Ah vi ska slänga den mest framgångsrika nationella
satsningen sedan 45 på sophögen för att man (kanske)
gjorde misstaget att stötta den Ukrainska revolutionen
innan man visste hur saker och ting skulle utveckla sig?
Ukraina är på sin höjd en bisak, fokus ligger på Sverige
och här har SvP skött sig i princip fläckfritt. Det är idiotiskt
att tro svensk nationalism skulle vinna något på att splittra
Svp och skapa ett nytt parti som får börja från ruta ett igen.
Vi har inte tid med det med tanke på den prekära situation
Sverige befinner sig i.
Seriöst:
Vad vill du uppnå med att försöka
slå split bland svenska nationalister?
Citat:
Kan mod fixa en poll,
Tex:
Är du för SvP:s Ukrainapolitik
- Ja
- Nej
Nej det kommer jag inte att göra.