2014-04-20, 15:53
Medlem
8711s avatar
Nu verkar han väl vara på gång för fullt där i Ukraina igen? Bara några dagar efter denna tortyr? Kan tycka det låter lite märkligt med tanke på hur han själv beskrev sina skador. Säger dock ingenting om det som så. Men har man fått ett flertal frakturer och allvarliga skador i knäna så känns det som ett väldigt snabbt tillfrisknande?

Var skadorna lindrigare än han trodde?
Citera
2014-04-20, 17:13
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Nu verkar han väl vara på gång för fullt där i Ukraina igen? Bara några dagar efter denna tortyr? Kan tycka det låter lite märkligt med tanke på hur han själv beskrev sina skador. Säger dock ingenting om det som så. Men har man fått ett flertal frakturer och allvarliga skador i knäna så känns det som ett väldigt snabbt tillfrisknande?

Inget ont om Micke, men han har väl en tendens att överdriva en aning
Citera
2014-04-20, 18:37
Medlem
Arons avatar
Boom! Inte lika roligt nu va? 1-1

Mikael Skillt ‏@MikaelSkillt
Citera
2014-04-20, 19:13
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron

Vad åsyftas?
Citera
2014-04-20, 19:14
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron

Är det detta som han syftar på:

http://en.itar-tass.com/world/728829
Citat:
Ursprungligen postat av ITAR-TASS
The division of Ukraine’s interior ministry in the Donetsk region has confirmed three people died in a skirmish in Slavyansk (northern Donetsk region).

The interior ministry’s version is “unidentified persons in four cars approached the block station and opened fire at the people guarding it.”

The source said three people had been killed in the skirmish /two local residents, the third is being identified/, and three more were wounded.

[...]

In the two cars the civilians found logos of the Right Sector group, and an arsenal of weapons used by the Ukrainian Armed Forces. The self-defence activists found in the cars aero photo maps.

The attackers have not been identified yet.
Är han sjuk i huvudet?! Tycker han att det här är bra?!
Senast redigerad av NixYO 2014-04-20 kl. 19:18.
Citera
2014-04-20, 20:02
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711

Pa gang for fullt skulle jag val inte pasta, men tillrackligt frasch for att ga och aka bil. Nagra langre sprangmarscher blir det inte pa ett bra tag, sen ar ett hat fran helvetets avgrunder en bra motivation for ett snabbt tillfrisknande har jag markt, sen far man fuska med en bra smartstillande tablett

Jag skulle sakert vara effektivare om jag lag still, men jag kan bara inte ligga still, hela mitt vasen ar fyllt av ett hat jag inte kan beskriva och det driver mig till att gora sant jag aldrig trodde var mojligt forr. Eller sa kanske det ar den forsmadda mannen inom mig som ogillade stryk, men alldeles oavsett sa ar det pa gransen till otackt vad man kan astadkomma med lite motivation fran ens egna psyke.

/Micke
Citera
2014-04-21, 09:40
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Jag ställer mig skeptiskt till detta, det är så många olika krafter inom denna mångsidiga revolution. Men visst om nu SVP har en ordentligt kontakt med Svoboda så kan detta innebära värdefulla erfarenheter som står till vårat förfogande i framtiden.
Det finns inget bättre sätt att få erfarenheter än att vara delaktig i ett sammanhang.

Man bör vara positiv till allt ärligt nationalistiskt engagemang. I detta fall tror jag nationella kan dra mängder med nyttiga lärdomar för framtiden. Främst då med de erfarenheter som finns tillgängliga av de som faktiskt varit på plats.
Citera
2014-04-22, 05:58
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Det kan knappast undgått någon att svensk nationalism är splittrad i Ukraina-frågan.
Samtliga auktoriteter inom nationalism samt samtliga nationalistiska partier i världen tar avstånd från NWO-kuppen, men SvP är ensamma med att stödja den.

Det där är inte sant. Bland annat Danksernes parti har uttryckt stöd för Svoboda.

Citat:
Nu kommer SvP:arna att säga att de står för en tredje väg och inte är med på tåget.
Men det håller inte då de tvärt mot är ansvariga för att kuppen kunde genomföras. Detta då kuppen aldrig kunnat genomföras utan deras hjälp, utan Högra sektorn, Svoboda, samt moraliskt stöd från SvP då NWO inte klarat av att tillsätta den judiska marionettregeringen som nu även ser ut att vinna valet nästa månad.

Vi ser nu en vrede inom den svenska nationella rörelsen då SvP givit ett villkorslöst stöd åt Svoboda samt den antiryska retoriken.

Vart skulle den vreden finnas menar du? Dom enda jag sett är dom enda
jag sett uppröras av det är dom gamla vanliga gnällspikarna/internetkrigarna/provokatörerna
plus nationell.nu. På sin höjd är det en storm i ett vattenglas. Inget att fästa sig vid.

Citat:
Då denna ickenationalistiska hållningen till den internationella ståndpunkten bryter de äkta svenska nationalisterna från de nya outbildade jonen, kommer detta att generera en utbrytnings från SvP, i så fall, vilka hänger på?

Ah vi ska slänga den mest framgångsrika nationella
satsningen sedan 45 på sophögen för att man (kanske)
gjorde misstaget att stötta den Ukrainska revolutionen
innan man visste hur saker och ting skulle utveckla sig?
Ukraina är på sin höjd en bisak, fokus ligger på Sverige
och här har SvP skött sig i princip fläckfritt. Det är idiotiskt
att tro svensk nationalism skulle vinna något på att splittra
Svp och skapa ett nytt parti som får börja från ruta ett igen.
Vi har inte tid med det med tanke på den prekära situation
Sverige befinner sig i.

Seriöst:

Vad vill du uppnå med att försöka
slå split bland svenska nationalister?

Citat:
Kan mod fixa en poll,
Tex:
Är du för SvP:s Ukrainapolitik
  1. Ja
  2. Nej

Nej det kommer jag inte att göra.

/MODERATOR
Citera
2014-04-22, 06:08
Medlem
Tony Cliftons avatar
Två trådar om SvP och Ukraina sammanfogade.

/MODERATOR
Citera
2014-04-22, 08:04
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Pa gang for fullt skulle jag val inte pasta, men tillrackligt frasch for att ga och aka bil. Nagra langre sprangmarscher blir det inte pa ett bra tag, sen ar ett hat fran helvetets avgrunder en bra motivation for ett snabbt tillfrisknande har jag markt, sen far man fuska med en bra smartstillande tablett

Jag skulle sakert vara effektivare om jag lag still, men jag kan bara inte ligga still, hela mitt vasen ar fyllt av ett hat jag inte kan beskriva och det driver mig till att gora sant jag aldrig trodde var mojligt forr. Eller sa kanske det ar den forsmadda mannen inom mig som ogillade stryk, men alldeles oavsett sa ar det pa gransen till otackt vad man kan astadkomma med lite motivation fran ens egna psyke.

/Micke

Beror troligen på att du fick stryk av polisen. Det finns studier för sånt där. Att fysiskt kränka folk ger en stor påverkan på psyket. Ett exempel från Sverige är husrannsakan på Hvitfeldtska, där polisen fysiskt kränkte hundratals människor under flera timmar. Många av dessa fick en långvarig psykisk påverkan av detta. Dock klarade sig de bäst som gav igen, genom att dagarna därefter slå sönder halva Göteborg. Det är den bästa medicinen. Givetvis känner många professionella förövare till detta och det kan vara planen redan från början.
Citera
2014-04-22, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Det kan knappast undgått någon att svensk nationalism är splittrad i Ukraina-frågan.
Samtliga auktoriteter inom nationalism samt samtliga nationalistiska partier i världen tar avstånd från NWO-kuppen, men SvP är ensamma med att stödja den.

Nu kommer SvP:arna att säga att de står för en tredje väg och inte är med på tåget.
Men det håller inte då de tvärt mot är ansvariga för att kuppen kunde genomföras. Detta då kuppen aldrig kunnat genomföras utan deras hjälp, utan Högra sektorn, Svoboda, samt moraliskt stöd från SvP då NWO inte klarat av att tillsätta den judiska marionettregeringen som nu även ser ut att vinna valet nästa månad.

Vi ser nu en vrede inom den svenska nationella rörelsen då SvP givit ett villkorslöst stöd åt Svoboda samt den antiryska retoriken.

Då denna ickenationalistiska hållningen till den internationella ståndpunkten bryter de äkta svenska nationalisterna från de nya outbildade jonen, kommer detta att generera en utbrytnings från SvP, i så fall, vilka hänger på?

Kan mod fixa en poll,
Tex:
Är du för SvP:s Ukrainapolitik
  1. Ja
  2. Nej

Nej.

SvP:s "Ukrainapolitik" är totalt bisarr, absurd, förvirrad och felaktig. Det är bara "hål i huvudet" som Sven-Otto Littorin sa när en partimedlem hade uttryckt att hon saknade lintottar.
Citera
2014-04-22, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Jag är inte medlem i SvP, men jag står bakom detta ställningstagande än idag. Som nationalist. Det borde alltså inte finnas någon splittring.

Det förekom ju dock inget nämnvärt övervåld, särskilt inte med hänsyn till omständigheterna. Det var tvärtom ett helt extremt och förmodligen världsunikt undervåld och ren slagpåse-pacifism som polisen i Ukraina använde sig av mot de extremt våldsamma och aggressiva NWO-huliganerna. I många normala länder så hade polisen bara skjutit ner de extremvåldsamma kravallande huliganerna rakt av. Det var förmodligen vad regeringen i Ukraina borde ha gjort. De borde ha satt in militär och pansarfordon och slagit ner revolten, som när Kina slog ner revolten på Himmelska Fridens torg. Det hade varit rimligt, under omständigheterna. Då hade vi dessutom sluppit en judiskt styrd CIA-regim i Ukraina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in