Ska skriva provet nu om en månad. Förra gången fick jag 0,8. Jag vill höja mig till 1,1 och är nöjd med det.
Jag hade uppskattat om någon kan förklara för mig hur man kan plugga till HP på ett bra sätt. Både ett kortsiktigt pluggande till kommande prov nu i april samt ett långsiktigt sätt inför nästa om jag inte lyckas denna gången. Jag har "den kompletta guiden till högskoleprovet" är det en bra bok att kolla igenom och lära sig av? Det är främst matte jag har problem med under provet. Vilken kurs är det HP berör och som jag kanske ska titta närmre på?
Slutligen; är det ett rimligt mål att sätta upp att inom två provtillfällen åtminstone höja mig från 0,8 till 1,1?