2014-03-04, 16:08
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Varför är där en invasion av jätteheta tjejer på senaste tiden på badoo? I princip alla i mina sökresultat är 8-10 poängare. Har alla män i landet gått och blivit troll?

Kollar igen och ser att jag inte har sorterat efter Ukraina. Alla jag söker på som kommer upp är från sverige. Vad försiggår egentligen? Så här var det inte för några månader sen. Det kanske är mina hormoner..

tror snarare att badoo börjar bli väldigt populärt bland de yngre människorna nu. 20-25år
Citera
2014-03-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Varför är sthlm tjejerna så jävla stroppiga?

Skriver man till 10 poängarna så får man svar av typ 2 av 10 , men skrivet man till 10 poängare från småstäderna typ köping, eskiltstuna mm så får man svar varje gång.

Vad är det för fel på sthlms tjejer?

Jag tror faktiskt inte det alltid har att göra med att tjejerna är stroppiga utan snarare att många tjejer får så otroligt många mail. Jag har en tjejkompis som ser rätt söt ut och hon får mellan 10 - 15 meddelanden bara hon loggar in och får man det varje dag så orkar man inte svara om man får ett tråkigt meddelande eller om personen som skriver inte har några attraktiva bilder.
Citera
2014-03-04, 21:13
Medlem
Rådiss avatar
Jag undrar vad det innebär när man blockerar någon på Badoo.. Kan den personen se en om man är i närheten eller inte? Tänkte om det bara är så att de inte kan skriva till en...
Citera
2014-03-05, 10:30
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Tänkte ladda upp en bild på min kropp som är ganska vältränad, vad tycker tjejerna om det? Tycker de att man är en tönt (som killar gör) eller gillar de det?
Citera
2014-03-05, 11:07
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Tänkte ladda upp en bild på min kropp som är ganska vältränad, vad tycker tjejerna om det? Tycker de att man är en tönt (som killar gör) eller gillar de det?

Dom flesta tycker man är en tönt, sen jag tog bort min "kroppbild" har jag fått bättre respons.
Citera
2014-03-05, 11:10
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord

Ta en bild när man ser musklerna men att det inte ser ut som att du försöker visa dom, Eller att du står och spelar beach volley eller att du håller en surfingbräda i armen om du fattar vad jag menar.
Citera
2014-03-05, 11:14
Medlem
Det är lika avtändande att se en kille utan tröja framför spegeln som visar sina jävla muskler som det är att se en tjej med tjugo bilder tagna på gymmet.
Citera
2014-03-05, 12:41
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Det är lika avtändande att se en kille utan tröja framför spegeln som visar sina jävla muskler som det är att se en tjej med tjugo bilder tagna på gymmet.

Själv tycker jag tjejer med gym bilder är hett. Alla är olika.
Det är värre med tjockisar som bara tar kort på sina ansikten och hoppas man inte ser att dom är tjocka.

Hela badoo är rätt sunkigt har jag märkt efter nån månad elr så.
Vill man knulla så kan man, men inte mer än så.
Citera
2014-03-05, 12:49
Medlem
Jag har ett stort minus och ett stort plus att berätta om Badoo.
Det stora minuset är när jag gick med första gången, min kompis hade talat väldigt gott om Badoo, hon såg det som en "rolig grej" och hade träffat ett antal killar därifrån. Jag gick med, hade ingen aning om vad det var för sida. Insåg väldigt snabbt att det var en ren och skär raggsida. Fick ca 100 mail per dag. Svarade på en person som faktiskt skrev en mening och inte bara någon komplimang eller en invite. Jag började chatta dagligen med denna person och fattade snabbt tycke för honom. Vi blev kära och flyttade ihop, vi bodde i stort sett grannar och sågs jämt så sambo kändes ju inte helt konstigt. Jag började dock märka i tidigt skede att något var fel, och sanningen visade sig som tur var i god tid att han var sexmissbrukare. När sanningen kom fram lämnade jag honom givetvis. Jag vet att han fortfarande är aktiv, inte bara på Badoo, utan på nästintill samtliga dejting och sexsajter.
Detta är det stora minuset med nätets alla dejtingsidor, de är sex och relationsmissbrukarnas dagliga sysselsättning. Det är ju just på sådana platser de kan få utlopp för sitt missbruk, det är på sådana sidor de hittar nya ligg och det är på sådana sidor de kan gå under olika namn så att de inte kan avslöjas av sin partner.

Sedan det stora pluset då
Efter uppbrottet med mannen som lever sitt liv som sexmissbrukare så gick jag med i Badoo igen, många har frågat mig varför. Varför kastar jag mig in i elden igen som jag kämpat för att ta mig ur?
Min tanke var att jag behövde ett tidsfördriv då jag var sjukskriven denna period.
Jag var med i några dagar, besvarade inga av de hundra mailen, det var väl mest ett tidsfördriv att klicka runt.
Men plötsligt får jag mail av en jag känner igen sedan länge tillbaka. Han hade gått med i Badoo 20 minuter innan han skrev till mig. Vi chattade i 2 dagar och vi kunde inte hålla oss längre så vi träffades.

Vi föll för varandra omgående, båda tog bort sina badoo-kontot, vi är tillsammans och vi ser det som en mening att vi båda gick med i Badoo, vid samma tidpunkt i livet, och fann varandra.

Badoo tycker jag man formar helt själv. Vill man bara ligga, ja men lägg ut bilder på dina muskler då. Vill du däremot hitta den rätta - lägg då ut bilder på vem du ÄR. Älskar du att cykla, lägg ut en bild på när du cyklar. Gillar du natur, lägg ut en bild på när du är i naturen.
Jag tycker man formar lite själv hur man vill att andra ska uppfatta en på sajten.
Citera
2014-03-05, 13:01
Medlem
Citat:
Själv tycker jag tjejer med gym bilder är hett. Alla är olika.
Det är värre med tjockisar som bara tar kort på sina ansikten och hoppas man inte ser att dom är tjocka.

Hela badoo är rätt sunkigt har jag märkt efter nån månad elr så.
Vill man knulla så kan man, men inte mer än så.

Kanske är hett ja, att titta på. Men folk som i princip bor på gymmet och hela dagarna går och tänker på vad dom stoppar i sig vill jag spy på.
Citera
2014-03-05, 13:21
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Kanske är hett ja, att titta på. Men folk som i princip bor på gymmet och hela dagarna går och tänker på vad dom stoppar i sig vill jag spy på.

Ja alla är olika.

Looi: är du kär i kärleken?

Du har pratat med 2 personen,och lyckats flytta ihop med en utan att i princip känna personen i i fråga och sedan gått och kärat ner dig i nästa person.
Citera
2014-03-05, 13:32
Medlem
Citat:
Ja alla är olika.

Looi: är du kär i kärleken?

Du har pratat med 2 personen,och lyckats flytta ihop med en utan att i princip känna personen i i fråga och sedan gått och kärat ner dig i nästa person.

Den första personen var som sagt missbrukare och väldigt manipulativ, så jag blev helt enkelt indragen i något som inte ens var sant Anade som sagt att något var fel i väldigt tidigt skede.

Kärleken efter det som inträffade första gången hade kunnat hända vart som, vi var inte "nya" för varandra utan vi visste vilka vi var sedan 10 år tillbaka. Jag "letade" inte någon vid tillfället, men händer det så händer det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in