Citat:
Ursprungligen postat av
alaskapolloc
Jag tror att genomsnittskillen får 0,5 matchningar per dag. 10 matchningar på en dag är bra.
Har för övrigt börjat snacka med en tjej som inte ens har badoo utan fick matchning via appen "hot or not", hon blev chockad när jag berättade att jag satt på badoo, som hon inte ens visste vad det var, och att de tydligen är sammankopplade. Det kan vara intressant att ha i åtanke. Min gissning är att när en matchning hamnar i chattfältet utan att någon har skrivit så går partnern via hot or not eller gud vet vad för sida som är sammankopplad.
Hot or not, kanske kunde vara nått, öka chanserna lite, kanske göra en profil med andra bilder på en själv och få en bättre och säkrare avkastning, man ska ju inte satsa allt på ett kort?
Det var ju bra nyheter, hur ofta tar brudarna kontakt i genomsnitt? ingen av dessa har tagit kontakt med mig idag, men ser att de är inne och besöker min profil titt som tätt. ( La in en extra "ego" bild )
Brukar vänta på dem att ta kontakt, det ökar chanserna när man slår på charmen sen!