2014-02-22, 23:47
Medlem
Zorroo5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Haha det där lät... kryptiskt

Hehe..Lita alltid på Dr Phil..!

Nej men ärligt talat..jag har haft cirka 5 fejk-konton på badoo så jag vet hur man tar bort ett konto. Hur lätt som helst!
Citera
2014-02-22, 23:51
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorroo5
Hehe..Lita alltid på Dr Phil..!

Nej men ärligt talat..jag har haft cirka 5 fejk-konton på badoo så jag vet hur man tar bort ett konto. Hur lätt som helst!
Men alltså.. är det inte meningen att man ska kunna ta bort dom? Genom inställningar -> radera konto?
Citera
2014-02-22, 23:53
Medlem
Zorroo5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men alltså.. är det inte meningen att man ska kunna ta bort dom? Genom inställningar -> radera konto?

Jo exakt. Så varför fungerar det inte?
Citera
2014-02-23, 00:25
Medlem
Efter mina bildexperiment - jag har använt bilder på tjejer i varierande storlek - på detta site börjar jag undra hur nativiteten kommer att påverkas. Dessa stackars människor som vill knulla precis vad som helst. En skabbig kanin skulle nog scora stort om hon bara kunde skaffa en profilsida. Eller är det några slags bottar som kontaktar de osanitära wtslynorna jag lägger upp? Verkar inte riktigt så för de svarar rätt fyndigt på mina baits...undrar om det är den osanitära aspekten som på något sätt signalerar avancerade perversioner? Kanske får göra om det här experimentet med ett ugly-vanilla-dataset istället. Fasiken. Gör om, gör rätt.

Äh, det är fint. Äntligen har bastuklubbarna verkligen nått folket på riktigt. Men nu är det än värre, för populationer kommer bara att bli fulare och fulare som en följd av denna motbjudande skörlevnad. Det är som ok när det är snyggingar, men denna gräsliga, högst oestetiska köttmarknad måste fan bort. Annars kommer framtida generationer se ut som stryk, folks.
Senast redigerad av tamecookie 2014-02-23 kl. 01:18.
Citera
2014-02-23, 19:00
Medlem
Jag har som sagt gjort ett konto med en tjejkompis för att se skillnaden på killar och tjejer.
Jag kan säga som så att den är enorm, verkligen, vi gjorde kontot igår och utan minsta jävla ansträngning har 74 i skrivande stund tryck att dom vill träffa henne. När man är inloggad besöks profilen av en kille nästan varje minut och 96 personer har gett betyg, ofta väldigt höga.
Min riktiga profil har medelbetyg på 6,0 just nu och jag får kanske 5-7 besökare per dag.

Kontentan av detta är att sajten kryllar av killar och bli inte besvikna om någon tjej som har höga betyg inte svarar er. Killar skickar hela tiden en massa meddelande, "hejsan" "hej, vad gör du?" osv osv.
Vill ni slå igenom mängden tror jag knepet är att formulera sig med stil. Tjejerna kan välja nästan vilken snubbe som helst och många är bara ute efter bekräftelse vilket är så jävla tydligt nu.
Jag har två tjejer jag skriver med då och då men jag vet att dom är sjukt populära så det gäller verkligen att ta varje chans till chattande och förvalta det väl.

Det är enklare att ragga på riktigt. Nätet är en jävla sörja.
Citera
2014-02-25, 06:40
Medlem
brotucks avatar
Det 90% ryska/polska horor på Badoo. Hur fan står nån ut där? nån som dejtat nån seriöst där inne?
Citera
2014-03-01, 13:32
Medlem
Trollishs avatar
Varför är sthlm tjejerna så jävla stroppiga?

Skriver man till 10 poängarna så får man svar av typ 2 av 10 , men skrivet man till 10 poängare från småstäderna typ köping, eskiltstuna mm så får man svar varje gång.

Vad är det för fel på sthlms tjejer?
Citera
2014-03-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Varför är sthlm tjejerna så jävla stroppiga?

Skriver man till 10 poängarna så får man svar av typ 2 av 10 , men skrivet man till 10 poängare från småstäderna typ köping, eskiltstuna mm så får man svar varje gång.

Vad är det för fel på sthlms tjejer?

Dom är väl som andra stockholmare , skrytiga och tror dom är lite större och vackrare än alla andra i landet lite överlag :P
Citera
2014-03-01, 22:24
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brotuck
Det 90% ryska/polska horor på Badoo. Hur fan står nån ut där? nån som dejtat nån seriöst där inne?

Jodå, det är min primära källa till nya dejter.
Citera
2014-03-01, 23:11
Medlem
Väldigt många fejkkonton. Reverse image googla bilden så kommer de från ryska/polska modellsidor som tidigare nämnt. Ett kännetecken brukar vara att de listar att de söker män i åldrarna 18-99. Poängen verkar vara att de länkar vidare till andra webbsidor där mannen i sin tur får betala för att bli medlem.
Citera
2014-03-03, 00:20
Medlem
Var inte så needy, ha bra BRA bilder, skit i smileys vem fan behöver sånt skit, skriv vad du gillar på profilen = ligg. punkt slut.
Citera
2014-03-03, 03:03
Medlem
Varför är där en invasion av jätteheta tjejer på senaste tiden på badoo? I princip alla i mina sökresultat är 8-10 poängare. Har alla män i landet gått och blivit troll?

Kollar igen och ser att jag inte har sorterat efter Ukraina. Alla jag söker på som kommer upp är från sverige. Vad försiggår egentligen? Så här var det inte för några månader sen. Det kanske är mina hormoner..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in