2014-03-04, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Jag skulle gissa att han använder Hotmail.
Använder Hotmail ibland, och spamfiltret varnar för mejl från WIFOG.

Då är det ju bara att klicka i Ej Spam, så försvinner det där snart.
Citera
2014-03-04, 18:28
Medlem
Plocks avatar
Wifog var nog dödfött om det inte sker en fantastisk omvandling snarast.
Citera
2014-03-04, 20:35
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plock

Dem har ju fått fantastiskt många kunder på väldigt kort tid.
Citera
2014-03-05, 01:05
Medlem
borjegs avatar
Citat:

Vad hade du tänkt att Wifog skulle omvandlas till då? Menar du till en vanligt klassiskt abonnemang?
Citera
2014-03-05, 10:29
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeg
Vad hade du tänkt att Wifog skulle omvandlas till då? Menar du till en vanligt klassiskt abonnemang?

T.ex att det börjar fungera som utlovat. Jag får bara kontakt med 3G några minuter per timme fast jag har tankat upp till 100 mb, å det i innerstan.
Citera
2014-03-05, 11:24
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
T.ex att det börjar fungera som utlovat. Jag får bara kontakt med 3G några minuter per timme fast jag har tankat upp till 100 mb, å det i innerstan.

Men då behöver det ju inte omvandlas alls ju. Du har inte förklarat vad det ska omvandlas till för något.
Citera
2014-03-05, 13:18
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:

Det problem som uppstår för dig sker inte för alla WIFOG användare. Det är nog ett fel som bara du har just nu. Kolla in din mobil innan du skyller på WIFOG.
Citera
2014-03-06, 22:17
Bannlyst
Hur lång tid tar det innan man får hem sitt startpaket? Jag har nog väntat i närmare två veckor nu.
Citera
2014-03-06, 23:31
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Hur lång tid tar det innan man får hem sitt startpaket? Jag har nog väntat i närmare två veckor nu.

Min fru har väntat i 3,5 veckor... så du har nog några veckor kvar...
Citera
2014-03-07, 12:41
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Det problem som uppstår för dig sker inte för alla WIFOG användare. Det är nog ett fel som bara du har just nu. Kolla in din mobil innan du skyller på WIFOG.

Äh, tråden har blivit löjeväckande. Verkar som halva Wifog-kundservice är här å skriver bara en massa ursäkter till höger å vänster. Tydligen är inte gratis alltid så gott. Jag pyntar vidare för kvalitet.
Citera
2014-03-07, 13:44
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Äh, tråden har blivit löjeväckande. Verkar som halva Wifog-kundservice är här å skriver bara en massa ursäkter till höger å vänster. Tydligen är inte gratis alltid så gott. Jag pyntar vidare för kvalitet.

Oavsett om de jobbar på wifog eller ej, så är ju wifog en ny idé, som är värd att ge en chans. Vi har också haft vår andel av problem, men idén är ju kul, så vi stannar kvar ett tag till och testar och hoppas.

Och du har inte lyckats svara på vad du skulle vilja omvandla det till. Var det ett ogenomtänkt inlägg?
Citera
2014-03-07, 15:16
Medlem
Jag har läst i en del av tråden men inte hittat svar, så jag frågar här, ursäkta om det ändå har stått någonstans.

Jag är inte så insatt i sådant här, och förstår inte vad det står här:

På:
http://wifog.com/

Det står:

"3. Varför är det olika abonnemang?

Enkelt. Väljer du simkort till en surfplatta ska du förstås inte ringa eller skicka SMS. Den är särskilt ämnad för obegränsat mobilsurf."

Vad menar dom med det? Varför ska man "förstås" inte skicka sms om man har en surfplatta? Jag skickar varje dag sms med min surfplatta. Jag har en Samsung Tab2 7", med simkortsplats.

Jag har inte detta abonnemang:
http://universal.se/mobiltelefoni/kampanj/surfis57

men om man har det, så varför skulle man bara utnyttja surfen och inte vilja ringa eller sms:a?

Det abonnemang jag har kan jag surfa och skicka sms med, men jag vet inte varför de inte gav med möjligheten att ringa på det.

Vad ska jag beställa hos wifog? Är det ingen skillnad vad gäller surfen på de olika beställningsalternativen hos wifog? Varför skulle tex jag välja ett sim som bara kan surfas med, om jag vill ha det i en gammal smartphone, och inte stoppa det i surfplattan?

Nu använder jag också min surfplatta som router (heter det väl...?), med simkortet som är i... och surfar med bärbar dator. Om jag hos wifog beställer varianten med ring/sms så kan jag ju ringa med den bärbara också.

???

Jag är som ni märker inte så insatt... - tacksam för vägledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in