2014-03-01, 02:04
Medlem
Plocks avatar
Surfen är ju inte tillgänglig 24/7. Kommer å går lite när det passar. Bor shlms innerstad. Ganska värdelöst.
Citera
2014-03-01, 19:26
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Krångligare än vad då? Det var ju bara en enda beskrivning av hur man använder Wifog utan pekmobil.

Tänker inte hålla på att diskutera kring det här. Jag tycker det blir krångligare. Men självklart har olika individer olika åsikter och tankar.

Citat:
Ursprungligen postat av Plock
Surfen är ju inte tillgänglig 24/7. Kommer å går lite när det passar. Bor shlms innerstad. Ganska värdelöst.

Vad är det som krånglar? Får du inget 3G eller funkar inte reklamen? Vore kul om du berättade lite mer.
Citera
2014-03-02, 19:18
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Tänker inte hålla på att diskutera kring det här. Jag tycker det blir krångligare. Men självklart har olika individer olika åsikter och tankar.

Vad är det som krånglar? Får du inget 3G eller funkar inte reklamen? Vore kul om du berättade lite mer.

Jag kollade reklam å fick 100 mb. Sen får jag typ kontakt med 3G 5 min per timme, alltså kontakt å förbrukar inget.
Citera
2014-03-02, 19:42
Medlem
sasos avatar
går inte telefonen fortare sönder om ni kollar på reklam då och då?
köper man en lur för 3000kr har man väl råd med abonnemang?
Citera
2014-03-03, 10:41
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
.

Det där måste väl - nästan ... - vara nytt rekord i Dum Kommentars-klassen ?!

Varför ända in i hällvitte skulle en mobil gå sönder beroende på VAD man tittar på ...

SUCK, än är inte den siste xxxxxxx född!

.

Lär dig stava. Varför överdriver du för? Han som posta inlägget kanske inte har lika stor kunskap inom detta.

Citat:
Ursprungligen postat av saso
går inte telefonen fortare sönder om ni kollar på reklam då och då?
köper man en lur för 3000kr har man väl råd med abonnemang?

Alltså, man sliter ut den fortare om du menar så, men den går inte sönder fortare, nej.
Citera
2014-03-03, 12:29
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Jag tycker det blir krångligare. Sen vad du tycker är en annan sak.

Du får nog utveckla dig lite. Vad blir krångligare i jämförelse med vad?
Citera
2014-03-03, 12:34
Medlem
AntonSs avatar
Idag fick vi svar från supporten varför det inte funkade för oss för knappt två veckor sen.

Det verkar ingen mening med att kontakta dem.
Citera
2014-03-03, 15:39
Medlem
Var försiktig! Den här avsändaren godkändes inte i vår bedrägerikontroll.

varnades när jag fick mejl av dom.
Citera
2014-03-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kidtattoo
Var försiktig! Den här avsändaren godkändes inte i vår bedrägerikontroll.

varnades när jag fick mejl av dom.

Suck ... allt sånt där beror ju bara på vilken Mailleverantör du har, och hur deras filter är inställda.

Stäng av såna där jönsiga Spam-kontroller hos mailleverantören, och låt istället ditt eget AntiVirusPrg kolla igenom mailen.

Har du ett anständigt sådant, typ Kaspersky, så går mail från Wifog igenom utan vidare, för det är nämligen inget som helst fel på Wifog och deras mail.

Vad har du för mailleverantör, som inte kan ställa in sina filter ordentligt?
Citera
2014-03-03, 18:16
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Suck ... allt sånt där beror ju bara på vilken Mailleverantör du har, och hur deras filter är inställda.

Stäng av såna där jönsiga Spam-kontroller hos mailleverantören, och låt istället ditt eget AntiVirusPrg kolla igenom mailen.

Har du ett anständigt sådant, typ Kaspersky, så går mail från Wifog igenom utan vidare, för det är nämligen inget som helst fel på Wifog och deras mail.

Vad har du för mailleverantör, som inte kan ställa in sina filter ordentligt?

Jag skulle gissa att han använder Hotmail.
Använder Hotmail ibland, och spamfiltret varnar för mejl från WIFOG.
Citera
2014-03-03, 21:59
Medlem
Strandslendans avatar
Verkar gå lite trögt för deras reklamförsäljning just nu, då två av tre filmer är reklam för Wifog.
Citera
2014-03-03, 22:10
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandslendan
Verkar gå lite trögt för deras reklamförsäljning just nu, då två av tre filmer är reklam för Wifog.

Blev lite sur... Förut fick jag två reklams snuttar, men nu tre. Liten "suck" besvikelse blev det. Och när man märker att 1/3 är WIFOG reklam blir det bara för mig.

Hallå WIFOG, VI ÄR FAKTISKT KUNDER REDAN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in