Har ni lust att riva av några som är värda att prova? Var längesen jag drack någon riktigt fin lager.
Hell, Brooklyn lager, Pistonhead flat tyre och Guldkällan. Kommer säkert få skit av många för att ha tipsat om guldkällan i den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av LP-skiva
Alla varianter på Yetin är fantastiska, tycker jag.
Jo men eftersom den är just lagrad och på större flaska så borde den skilja sig en del om man tänker på allt annat gott dom gör.
Sitter med en Innis & Gunn Irish whiskey finish och den är den andra produkt ifrån dom som faller mig i smaken. Den är också betydligt mörkare och inte lika sötsliskig.
Senast redigerad av Hajafinten 2014-03-03 kl. 22:33.
Någon annan glutenallergkier som är ölälskare eller? Fasen vad de finns taskit med utbud, Zatec är iprincip de enda man kan hitta regelbundet på systemen. På krogen är det bara att glömma rakt av.
Hur smakar Zatec? Hur är den jämfört med "vanlig" öl? (Om du minns smaken från sådan öl).
Har du testat om Corona funkar? Den ska tydligen gå bra för glutenallergiker trots att den inte är märkt som sådan. Jag har även läst på andra forum där glutenallergiker kan dricka Corona.
Råkade tappa en double bastard i golvet. Kapsylen lossnade och det sprutade öl i halva vardagsrummet. Ska ställa den i kylen en kort stund och dricka upp det som blev kvar i flaskan. Trist då jag bara hade två flaskor och ville lagra lite längre. Den har väl stått i källaren ett år tror jag.
Råkade tappa en double bastard i golvet. Kapsylen lossnade och det sprutade öl i halva vardagsrummet. Ska ställa den i kylen en kort stund och dricka upp det som blev kvar i flaskan. Trist då jag bara hade två flaskor och ville lagra lite längre. Den har väl stått i källaren ett år tror jag.
Trist! Men du får glädja dig åt du får en liten skvätt iaf.
Nu har tre flaskor med rochefort10 som står på lagring exploderat i källaren.