2014-03-01, 03:42
Medlem
Inne på fjärde dygnet och använt mellan 2 och 3g... Mår ok, märker att varje påfyllning är lik den första.
Mat har jag dragit i mig mer än vanligt, istället för sömn som jag brukar få på vanligt tjo.

Ska bli spännande och se hur at'n är, så länge jag inte blir torterad med vassa objekt är jag nöjd.
Citera
2014-03-01, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed
Inne på fjärde dygnet och använt mellan 2 och 3g... Mår ok, märker att varje påfyllning är lik den första.
Mat har jag dragit i mig mer än vanligt, istället för sömn som jag brukar få på vanligt tjo.

Ska bli spännande och se hur at'n är, så länge jag inte blir torterad med vassa objekt är jag nöjd.

Du kommer inte få någon AT, tror jag. Om det börjar dala så gå hem eller var nånstans du känner dig helt trygg. Ensam eller med nån polare.
Citera
2014-03-01, 05:42
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Har tagit en del tjack under kvällen och druckit men inte kännt av ngt utav käk spänningar. Därimot känns på läpparna runt hela munnen typ stikigt och lite kletigt, prövat att fukta läpparna samt torka dom flera hånger men inget so far.

En annan SJUKT jobbig sak är att en del utav tjacket kom när i halsen och nu har det bildats en slem klump på gomen och det verkligen smakar kemiskt och jag kan inte låta bli att svälja flera gånger i minuten pga utav att det kittlas, verkligen försökt att fräsa upp den men fy fan vad ont det gör och jag började spy.

Tips?! Ngt man kam dricka för att smälta skiten? Kmr få svårt att sova pga utav gomen för jag kan sova på tjack
Citera
2014-03-01, 07:36
Medlem
Jaggermeisters avatar
Dom flesta som blir oroliga för sin egen hälsa, dvs nojiga osv.. Majoriteten av folket är oroliga för att hjärtat slår för. När jag själv får en sån eventuell noja, då handlar det om att jag tycker jag känner hjärtat slå extremt oregelbundet både med styrkan i slagen, samt vilken frekvens.
Kan även märka/inbilla mig att hjärtat gör extraslag titt o tätt (Detta händer vanligtvis 1-2ggr per dag), men nu menar jag ungefär var 6e slag.

Utöver det är det skumma känningar i nacke ibland, typ som att det är nån klump i venen som fastna till, haha. (Förmodligen muskelspänningar pga tanken ligger förmodligen alltid i bakhuvudet),
Blir orolig ang vasokonstriktionen, speciellt vid fötter.

Men jag har aldrig blivit orolig över att hjärtat har slagit för fort. Då vet man ju att man lever iallafall, haha. Jag har haft uppemot 160/slag i minuten, och jag mådde skit bra, haha. Men 70-80 efter jag drar tjack, då blir fan inte säker, hahaha.

Nu vart det är typ en blandning mellan min första fråga, och en fråga ang mina nojor, om det kan vara så att det inte är en noja, eller är mina noj-bieffekter helt ute o cyklar?

SHIT va jag skriver osammanhängande o tappar tråden.. Tack o hej
Citera
2014-03-02, 22:56
Medlem
_sleazy_s avatar
Fick för ett tag sen tag i en mindre mängd farinsockerliknande tjack, hade inga direkta förhoppningar, 4-5 linor tänkte jag..
Men det sparkade det mesta tjacket jag kommit över tidigare på kuken med hästlängder!..
Ett klart fint rus med fina rysningar, AT var inte heller så hemsk trots mdma intag dagen innan tjacket.. hellre som en utjämning bara..
Smakade tjack, men med en bi-ton av, tjaa, vad ska jag säga, typ terpentin?..
Satt sig lite på svettlukten oxå..

Vettefan vad det var egentligen, men det bar hem budskapet...
Citera
2014-03-03, 02:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _sleazy_
Fick för ett tag sen tag i en mindre mängd farinsockerliknande tjack, hade inga direkta förhoppningar, 4-5 linor tänkte jag..
Men det sparkade det mesta tjacket jag kommit över tidigare på kuken med hästlängder!..
Ett klart fint rus med fina rysningar, AT var inte heller så hemsk trots mdma intag dagen innan tjacket.. hellre som en utjämning bara..
Smakade tjack, men med en bi-ton av, tjaa, vad ska jag säga, typ terpentin?..
Satt sig lite på svettlukten oxå..

Vettefan vad det var egentligen, men det bar hem budskapet...
Haha, fick tag på samma idag. Tjack som ser ut som brunt socker, lite småklumpar i också.

Blandade i ca 70mg av detta "gatutjack/fultjack", och 150mg av rent Amfetamin-pasta. Kunde inte bli mer perfekt rush. Älskar o blanda i lite fultjack i rent dos, men endast för att få liten etra rush! Grejer de
Citera
2014-03-03, 09:33
Medlem
hoppidoppis avatar
Jag hittade en påse med väldigt rent amfetamin hemma som jag trodde var slut för länge sedan, vad ska jag göra av det tycker ni förutom att knarka upp det. Det är helt obankat, torrt, renat med aceton och syntetiserat av en hobbykemist till bekant. Det luktar knappt någonting alls, och verkar inte ha tappat alltför mycket i potens - gav en polare en lina på 0,15g och han blev toktjackad i 8 timmar och snöade in på en syssla oavbrutet helt isolerad ifrån allt tills han vaknade upp efter 8 timmar och sa till mig att det var riktigt bra fortfarande.

Började själv få milda OD-symptom när jag överskred 0,1g under den tidiga sommaren nasalt av samma batch. 0,2g+ och man började må dåligt, och iaf jag somnade när jag tog en 0,3a av det på en gång. Men detta var ju snart ett år sen, så antar att det har tappat potens. 3 pers delade på 0,2g och blev riktigt maxade när det var färskt så antar att det var och är väldigt rent... Speciellt efter acetontvätten.

Men iaf vad ska jag göra av det. Jag vill inte ta det själv, för det är svårdoserat just nu och jag har inte tid. Ska jag banka ut det med typ 300-400% av tjackets volym med dextro och sälja för 200-300kr per gram eller. Gjorde detta när batchen var färsk till en person och han sa att det fortfarande var det bästa tjacket han tagit. Kan inte sälja det som det är nu eller ge bort det till någon utan min uppsikt för de kommer ta överdoser.

Och hur mycket, om någon vet, tror ni att tjacket kan ha tappat i potens om det legat i ett par bortglömda byxor i rumstemperatur i 10 månader. Det verkar fortfarande vara väldigt potent, och är nu i formen av vita glittriga stenar som knappt luktar alls och 100% av materialet löser sig i vatten. Hällde 0,2-0,3g i ett shotglas med vatten och lösningen blev helt klar. (edit: Absolut 0 synliga partiklar som inte löst sig. Kollade med lupp och lös med en lampa genom glaset)

OBS! Min frågetecken-knapp är sönder.
Ge mig gärna lite tankar och ideer kring vad jag ska göra av det, förutom att ta det själv.
Som sagt, kan inte sälja det nu för att det är för starkt och folk kommer ta för mycket. På FB verkar 0,5g oralt betraktas som en nybörjardos men av detta är det allt annat än en nybörjardos... Vad anser ni att jag ska göra
Senast redigerad av hoppidoppi 2014-03-03 kl. 09:51.
Citera
2014-03-03, 09:41
Medlem
Holmquists avatar
Jag tog en ecstacy igår vid 20-tiden, är det lugnt att bomba en 0,4a tjack nu?

Har läst lite olika om den blandningen, t.ex att det i mindre doser och enstaka inte ska vara något problem. I några andra trådar som är runt 10år gamla så läste jag att man alltid ska akta sig för detta, även om det är dagen efter.

Hört att det har något med utsläppet av dopamin och serotonin att göra! Jag lär ju inte ha speciellt hög dopamin-nivå just nu och tänkte att det kanske är en dålig ide med en bomb då.

Jag håller nämligen på att flytta just nu och känner mig inte alls sugen på att köra flera vänder fram och tillbaka för att frakta möbler, därav frågan......
Citera
2014-03-03, 11:50
Bannlyst
Vad beror avsaknaden av effekt från affe av? Jag har testat affe hur många gånger som helst, men jag får aldrig någon effekt. Sist jag tog det var hemma hos en snubbe som tar allt möjligt, och just den sorten han hade var av lite gul natur och luktade lite botaniskt. Sen hade han vanligt vitt amfetamin också. Jag känner mig bara äcklig, svettig och trött, oavsett hur mycket jag tar.

Förstår inte vad problemet är. Får inte alls den där uppiggande effekten som många andra får.
Citera
2014-03-03, 12:03
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Jag tog en ecstacy igår vid 20-tiden, är det lugnt att bomba en 0,4a tjack nu?

Har läst lite olika om den blandningen, t.ex att det i mindre doser och enstaka inte ska vara något problem. I några andra trådar som är runt 10år gamla så läste jag att man alltid ska akta sig för detta, även om det är dagen efter.

Hört att det har något med utsläppet av dopamin och serotonin att göra! Jag lär ju inte ha speciellt hög dopamin-nivå just nu och tänkte att det kanske är en dålig ide med en bomb då.

Jag håller nämligen på att flytta just nu och känner mig inte alls sugen på att köra flera vänder fram och tillbaka för att frakta möbler, därav frågan......
Eftersom E innehåller MDMA och tjack så kan du absolut ta tjack nu. Det enda är väl att du "skadar" receptorerna lite extra eller något sånt.
Citera
2014-03-03, 12:47
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Eftersom E innehåller MDMA och tjack så kan du absolut ta tjack nu. Det enda är väl att du "skadar" receptorerna lite extra eller något sånt.
Okej, det jag trodde på också efter att ha sökt runt ännu mer! Så jag drog bomben för över 2 timmar sen nu, men glömde helt bort flyttningen och har istället fastnat framför datorn. Inte ens lyft tillbaka den till skrivbordet utan sitter i sängen framåtböjd med ryggen i nästan 90 grader med datorn på en låg stol framför mig och det är djävligt oskönt och gör ont märkte jag nu efter 2 timmar.....

Börjar bli lite sugen på att dra igång lite porr nu, men vågar inte börja med det. Vet att jag då som alltid kommer att sitta klistrad vid skärmen i minst 6 timmar i jakt på det perfekta porrklippet
Citera
2014-03-03, 16:56
Medlem
dimitritabals avatar
efter alla frågorna om kombinationen av amfetamin och benso bestämde jag mig igår o testa det, och som jag hade förväntat mig var det en dålig upplevelse och en slöseri med tjack, jag blev bara skev, sömnig för 10 minuter pigg 1 timme osv ... det liknade det cannabis ruset! så det är billigare o röka cannabis istället av tjack+benso, benso ska endast tas när man vill landa från ett tjack rus.
kastade 400mg tjack i skön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in