2014-01-08, 13:41
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Kicken från GG´s batch jag fick är helt sjuk. Dock tror jag att det är långt ifrån hälsosamt att trycka i sig det i venen då det är väldigt svårlöst i vatten. Filtrerade det två gånger genom bomull och sedan genom ett sterifilt för att det skulle se rent ut, körde man som vanligt såg det ut som mjölk i kanylen
rekommenderar du det för en någon som inte jagar kicken eller rush utan bara ett lugnt och smidigt rus ?
Citera
2014-01-08, 14:04
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
rekommenderar du det för en någon som inte jagar kicken eller rush utan bara ett lugnt och smidigt rus ?

Ja, själva ruset är hur fint som helst men är lite oroad över vad som kan vara iblandat bara. Väldigt potent var det, laddade upp med ca 0,3g i kanylen men kunde bara trycka in hälften för att det kändes som att hjärtat skulle hoppa ur.

Nu har detta säkert en hel del med att jag inte kört på länge också. Hade galen tolerans förr och tryckte i mig 1g åt gången.

Man luktar fan inte gott av det om man sitter inne på exakt samma plats nåt dygn
Citera
2014-01-08, 14:16
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Ja, själva ruset är hur fint som helst men är lite oroad över vad som kan vara iblandat bara. Väldigt potent var det, laddade upp med ca 0,3g i kanylen men kunde bara trycka in hälften för att det kändes som att hjärtat skulle hoppa ur.

Nu har detta säkert en hel del med att jag inte kört på länge också. Hade galen tolerans förr och tryckte i mig 1g åt gången.

Man luktar fan inte gott av det om man sitter inne på exakt samma plats nåt dygn
försök o rena det med båda aceton och T-röd, det kommer troligen o föra bort de mjöliga substanserna i tjacket.
Citera
2014-01-08, 14:21
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
försök o rena det med båda aceton och T-röd, det kommer troligen o föra bort de mjöliga substanserna i tjacket.

Tror jag skiter helt i att IV:a resten istället, är jobbigt nog att pilla med utan rening med all renlighet och fan hans moster..
Citera
2014-01-08, 14:29
Medlem
Jaggermeisters avatar
Då skippar jag nog GG totalt..
Citera
2014-01-08, 14:42
Medlem
SadCats avatar
Kör på SuperSpeedBros istället. Det är fint
Citera
2014-01-08, 14:45
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Kör på SuperSpeedBros istället. Det är fint

Ohja, det är det!
Lent och fint.
Citera
2014-01-08, 14:52
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Då skippar jag nog GG totalt..

Jag tycker nog att GG är det säkraste kortet just nu. Swelease är ju helt ute och cyklar och snogubbe kommer jag inte köpa av igen efter att han skickade helt effektlöst tjack förr.

IV:ar du det inte så spelar det ju ingen roll om de blandar ut med något för att dryga ut vikten, men om det hamnar direkt i blodomloppet så är det inte speciellt bra. Tjacket var potent och utan några skumma bieffekter så jag är helnöjd (med tanke på hur rutten marknaden för tjack är)

Edit: Jävla självmål, du skulle ju IV:a såg jag nu.
Citera
2014-01-08, 14:58
Medlem
Gentlemahns avatar
Vad tror ni om att rena metamina med aceton? Vill slippa all bindningsmedel och skit, knappt en tiondel innehåller ju den aktiva substansen.. tänker på näsan, otroligt mycket pulver av att bara snorta en, fattar inte hur de kan trycka ihop skiten till ett sådant litet piller.
Citera
2014-01-08, 15:01
Medlem
Jaggermeisters avatar
Får bli Miss Lips. Var kanon nöjd med hennes Batch#2. Hoppas batch#3 är någorlunda lika.
Citera
2014-01-08, 16:31
Medlem
absynthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Ja cannabis skulle väl kunna sägas vara ngt av en motsats till amfetamin, kanske inte en helt solklar motsats men ngt i den riktningen iaf. Speciellt indicadominanta strains kan ju va rätt tunga och göra en rejält slö och mellow. Dock byggs även en tolerans här om man tänker använda det dagligen längre perioder, men har man tillgång till bra gräs brukar det inte vara så mkt av ett problem imo.

Ok, ska kolla på det. Är rätt skeptisk till cb, men det kanske är omotiverat...
Citera
2014-01-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Hur artade sig psykosen?
Människor överallt äckliga spöken inne i lägenheten, människor bakom mig framför mig. Saker som försökte skada mig, röster, insekter, extremt paranoid, stora moln som åkte in i mig o allt blev kallt, i speglar var det som andra världar med folk som bodde där och jag blev kompis med dom men de kunde inte skydda mig.

Utomhus var det värst. där va de tusentals människor. värst va den lilla pojken som jag verkligen trodde skulle skada mig. Alla träd i skogen jag gick förbi blev människor.

Jag såg en riktigt unge som ett 30-årig man(som inte va riktig) började våldta.
Röster sa åt mig att min tid var slut på denna planet.
Min kompis som inte hade psykos såg jag hade glasögon på sig och en hatt.
Jag vågade inte röra mig, vågade inte gå på toa, vågade ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in