2014-03-02, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baiul
molly62 rörde lite vid Fred Leuchter, men det gamle Fred kom fram till verkar ha duckats för så jag drar upp det hela igen med:

Hörni lillemän som tror på tomtar, gaskamrar och Näcken, vill bara fråga lite såhär i förbifarten vad ni anser om Leuchterrapporten?
Har ni inte läst den finns ett tiominutersklipp uppe på alla våras älskling YouTube där han predikar en stund framför kören.
Men ni som har Förintelsen© som religion lär väl inte bry sig om detta heller.

Jag har studerat Fred Leuchters rapport och intervjuer och han är enligt mig ett mycket trovärdigt expert vittne. Germar Rudolf gjorde också en undersökning av de påstådda gaskamrarna och kom fram till samma sak. De påstådda gaskamrarna var helt funktionsodugliga och hade aldrig använts. Om de hade använts så hade exploderat och dödat halva lägret, det fanns inga spår av cyanid i väggarna. Jämfört med avlusningskamrarna (stora garderober) som användes för att döda löss som spred Tyfus som användes till kläder, sängkläder, etc, de var helt funktionsdugliga och hade använts vilket man kan se med blotta ögat för de hade cyanid blått tegel.

Hur kan Hitler ha gasat ihjäl 6 miljoner judar i icke fungerande gaskammare som aldrig använts?

Tills någon tar fram bevis på fungerande och använda gaskammare så finns det inga bevis på fungerande och använda gaskammare.

Röda Korset, enda neutrala och trovärdiga källan, uppger att 282.077 människor dog i de tyska arbetslägren. Dokument finns på Internet, en del hävdar att de är förfalskade men har inga bevis för det. Det finns mängder av förfalskade fotografier, dokument, etc i denna kamp.

För mig verkar det väldigt logiskt att 6 miljoner ihjälgasade judar är en krigspropaganda bluff i syfte att demonisera Hitler, nazisterna och Tyskland maximalt, motivera Israels bildande och flytta uppmärksamhet från de Allierades krigsbrott. Bilder vi ser på döda kroppar som skyfflas med traktorer har dött av svält och är uppenbarligen inte ihjälgasade. De flesta dog av Tyfus och sedan av svält de senaste 3-4 månaderna när hela Tysklands transportsystem var sönder bombat, många tyska civila dog också i svält under denna tid.

Att det är en krigspropaganda bluff styrks också av den olagliga lagen som strider mot de mänskliga rättigheterna att det är förbjudet att ha en annan uppfattning om förintelsen än den officiella som fastställts av Nuremberg rättegångarna. Varför skydda sanningen med en olaglig lag? Om det vore sant skulle alla historiker komma fram till samma sak.

Det är logiskt enligt mig att det var arbetsläger och inte förintelseläger, som var livsviktiga för krigsproduktionen. Därför fanns det postkontor, tandläkare, läkare, fotbollsplan, orkestrar, teatrar, särskilda pengar, etc. Röda Korset inspekterade lägren varje vecka, kollade hygien, matkvalite, etc. Det var viktigt för nazisterna att fångarna var friska och kunde jobba. Varför tatuera människor som skulle gasas samma dag? Varför inte bara skjuta dem direkt av tåget och lägga dem i en massgrav?

Att det är en propaganda bluff stärks också av den enorma propagandan om saken, ständiga tidningsartiklar, TV-dokumentärer, Hollywood filmer, böcker, museum, etc även i våra dagar 68 år efter kriget.

När man sedan känner till den judiska elitens historia, dvs judiska bankirer och deras judiska bulvaner som förvärvade tidningar i Europa och Nordamerika i slutet på 1800-talet och början på 1900-talet, ex så köpte JP Morgan (20% Morgan och 80% Rothschield) 25 av de största tidningarna i USA 1917. Vi vet att judiska bankirer och Rockefeller tog över Federal Reserve Bank 1913, vi vet att elitjudarna drog in USA i WW1 på Englands sida och Tyskland förlorade som tack fick de Balfour deklarationen, Ryska revolutionen, finansierades och leddes nästan helt av judar, andra världskriget startades av elit judarna 1933 med massiv propaganda mot Tyskland i USA, England och Frankrike. Sedan vet vi att framförallt Rothschild har en lång historia att tjäna pengar på krig. Krig var ett snabbt och effektivt sätt att döda den gamla eliten och tillsätta en ny judisk se Ryska Revolutionen, Franska Revolutionen och Napoleon krigen.

Well, jag är övertygad om att Hitler inte gasade ihjäl några judar utan ser det idag som en ren krigspropaganda bluff, i alla fall tills någon hittar några fungerande och använda gaskammare.

Sedan dog det 60 miljoner människor under WW2, många av dem judar, bland annat som soldater i Hitlers arme eller som partisaner och sannolikt i hämndaktioner från sovjettiden i östeuropa, svält, sjukdomar, ålder, etc. Jag har läst uppskattningar på ca 1 miljon döda judar, men det finns uppskattningar från 100.000 till 20.000.000 men jag anser dem inte lika trovärdiga.

Det tog ett tag att smälta saken, men världen är full av lögner. Förintelsen, Klimatförändringarna, Mångkulturen, 9/11 (alla krig har startas med en false flag), etc. Eliten äger och kontrollerar all media i västvärlden, utan Internet och där sipprar sanningen fram även om det finns en hel del motpropaganda där.

Phuuu, det blev långt.

Här är en Fred Leuchter intervju, det finns fler på You Tube:

http://www.youtube.com/watch?v=TEAoWE83QCI
2014-03-02, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny77
Jag har studerat Fred Leuchters rapport och intervjuer och han är enligt mig ett mycket trovärdigt expert vittne. Germar Rudolf gjorde också en undersökning av de påstådda gaskamrarna och kom fram till samma sak. De påstådda gaskamrarna var helt funktionsodugliga och hade aldrig använts. Om de hade använts så hade exploderat och dödat halva lägret, det fanns inga spår av cyanid i väggarna. Jämfört med avlusningskamrarna (stora garderober) som användes för att döda löss som spred Tyfus som användes till kläder, sängkläder, etc, de var helt funktionsdugliga och hade använts vilket man kan se med blotta ögat för de hade cyanid blått tegel.

Hur kan Hitler ha gasat ihjäl 6 miljoner judar i icke fungerande gaskammare som aldrig använts?

Tills någon tar fram bevis på fungerande och använda gaskammare så finns det inga bevis på fungerande och använda gaskammare.

Röda Korset, enda neutrala och trovärdiga källan, uppger att 282.077 människor dog i de tyska arbetslägren. Dokument finns på Internet, en del hävdar att de är förfalskade men har inga bevis för det. Det finns mängder av förfalskade fotografier, dokument, etc i denna kamp.

För mig verkar det väldigt logiskt att 6 miljoner ihjälgasade judar är en krigspropaganda bluff i syfte att demonisera Hitler, nazisterna och Tyskland maximalt, motivera Israels bildande och flytta uppmärksamhet från de Allierades krigsbrott. Bilder vi ser på döda kroppar som skyfflas med traktorer har dött av svält och är uppenbarligen inte ihjälgasade. De flesta dog av Tyfus och sedan av svält de senaste 3-4 månaderna när hela Tysklands transportsystem var sönder bombat, många tyska civila dog också i svält under denna tid.

Att det är en krigspropaganda bluff styrks också av den olagliga lagen som strider mot de mänskliga rättigheterna att det är förbjudet att ha en annan uppfattning om förintelsen än den officiella som fastställts av Nuremberg rättegångarna. Varför skydda sanningen med en olaglig lag? Om det vore sant skulle alla historiker komma fram till samma sak.

Det är logiskt enligt mig att det var arbetsläger och inte förintelseläger, som var livsviktiga för krigsproduktionen. Därför fanns det postkontor, tandläkare, läkare, fotbollsplan, orkestrar, teatrar, särskilda pengar, etc. Röda Korset inspekterade lägren varje vecka, kollade hygien, matkvalite, etc. Det var viktigt för nazisterna att fångarna var friska och kunde jobba. Varför tatuera människor som skulle gasas samma dag? Varför inte bara skjuta dem direkt av tåget och lägga dem i en massgrav?

Att det är en propaganda bluff stärks också av den enorma propagandan om saken, ständiga tidningsartiklar, TV-dokumentärer, Hollywood filmer, böcker, museum, etc även i våra dagar 68 år efter kriget.

När man sedan känner till den judiska elitens historia, dvs judiska bankirer och deras judiska bulvaner som förvärvade tidningar i Europa och Nordamerika i slutet på 1800-talet och början på 1900-talet, ex så köpte JP Morgan (20% Morgan och 80% Rothschield) 25 av de största tidningarna i USA 1917. Vi vet att judiska bankirer och Rockefeller tog över Federal Reserve Bank 1913, vi vet att elitjudarna drog in USA i WW1 på Englands sida och Tyskland förlorade som tack fick de Balfour deklarationen, Ryska revolutionen, finansierades och leddes nästan helt av judar, andra världskriget startades av elit judarna 1933 med massiv propaganda mot Tyskland i USA, England och Frankrike. Sedan vet vi att framförallt Rothschild har en lång historia att tjäna pengar på krig. Krig var ett snabbt och effektivt sätt att döda den gamla eliten och tillsätta en ny judisk se Ryska Revolutionen, Franska Revolutionen och Napoleon krigen.

Well, jag är övertygad om att Hitler inte gasade ihjäl några judar utan ser det idag som en ren krigspropaganda bluff, i alla fall tills någon hittar några fungerande och använda gaskammare.

Sedan dog det 60 miljoner människor under WW2, många av dem judar, bland annat som soldater i Hitlers arme eller som partisaner och sannolikt i hämndaktioner från sovjettiden i östeuropa, svält, sjukdomar, ålder, etc. Jag har läst uppskattningar på ca 1 miljon döda judar, men det finns uppskattningar från 100.000 till 20.000.000 men jag anser dem inte lika trovärdiga.

Det tog ett tag att smälta saken, men världen är full av lögner. Förintelsen, Klimatförändringarna, Mångkulturen, 9/11 (alla krig har startas med en false flag), etc. Eliten äger och kontrollerar all media i västvärlden, utan Internet och där sipprar sanningen fram även om det finns en hel del motpropaganda där.

Phuuu, det blev långt.

Här är en Fred Leuchter intervju, det finns fler på You Tube:

http://www.youtube.com/watch?v=TEAoWE83QCI

Ja du, det räcker ju att läsa bara en liten bit i början av ditt långa inlägg så inser man att vidare läsning är totalt bortkastat, för du hinner på dessa initiala rader rada upp ett flertal av rent lögnaktiga påståenden som vi har sett från förintelseförnekarna i alla tider....

Det pinsamma för dig är för det första att ditt inlägg i princip är off topic för denna tråd, då den handlar om varför man tror på förintelsen, inte varför man inte tror på den.

Och för det andra att det är så otroligt lätt att slå undan benen på dina felaktiga påståenden bara genom att använda logiskt tänkande sunt förnuft och fakta.

Jag tar par exempel.

1. Du påstår att man inte kunde ha använt Zyklon B för att gasa ihjäl människor, för då hade det exploderat och dödat halva lägret. Varför det?

Givetvis är HCN (det verksamma ämnet i Zyklon B) explosivt, men du kan ju fundera på det faktum att det faktiskt användes i mycket större mängd, och i mycket högre koncentrationer, under mycket längre exponeringstider för att helt legitimt gasa ihjäl ohyra i bl a kläder. Hur kunde man då göra det utan att det exploderade och dödade halva lägret.....?

Sunt förnuft säger då att kunde nazisterna gasa persedlar för att döda löss med Zyklon B utan att det exploderade, så gick det givetvis att gasa ihjäl människor med utan att det exploderade.

Kollar vi sen fakta så säger produktspecifikationen att Zyklon B (HCN) verkligen är explosivt, men bara vid mycket högre koncentrationer än vad man någonsin behövde använda för att gasa människor eller ohyra.

Schack matt för ditt felaktiga påstående..... Och man kan ju undra varför du inte själv hade förmågan att kolla upp en så enkel sak då det tar ett par minuters googlande. Istället så sväljer du allt förintelseförnekarna matar dig med och tycker t o m de är väldigt trovärdiga. Jösses.....

Exempel 2.

Du påstår att Hitler skulle ha gasat ihjäl 6 miljoner judar, det är rent nonsens då siffran 6 miljoner judar handlar om ALLA judar som man beräknat dog under förintelsen, men då av umbäranden som åsamkats dem av nazisterna som svält slavarbete misshandel arkebusering hängning galning o s v.

Exempel 3.

Det är inte alls förbjudet att ha en annan uppfattning om förintelsen än den officiella, det får man mycket väl ha. Däremot får man enligt en helt laglig lag inte offentligt förneka eller förringa förintelsen. Det är en jäkla skillnad det.

En av orsakerna till att jag inte bara tror på förintelsen, utan vet att den är ett sedan länge obestridligt bevisat historiskt faktum, är just att jävla lögnaktigt trams och felaktiga påståenden som kastas fram av förintelseförnekarna och som naiva okunniga korkskallar sitter och sväljer och sen sprider vidare, trots att det är så jäkla enkelt att kolla upp fakta och avslöja deras lögner.
2014-03-02, 13:47
Avslutad
Jag är en förintelsetroende individ. Jag undrar bara varför inte andra folkmord klassas som förintelse? Te.x folkmordet på indianer i Nordamerika? Alla offer i Afrika under alla tider fram till idag. Speciellt Rwanda. Sen ordet förintelse? Förintades judarna?
2014-03-02, 14:19
Medlem
MasterBaits avatar
The Holocaust är namnet på händelsen. Man säger inte att det var "en förintelse" eller "Förintelsen under ww2" utan Förintelsen. Det är ett namn.

F.ö. inbegriper Förintelsen inte bara judarna.
2014-03-02, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
The Holocaust är namnet på händelsen. Man säger inte att det var "en förintelse" eller "Förintelsen under ww2" utan Förintelsen. Det är ett namn.

F.ö. inbegriper Förintelsen inte bara judarna.

Jag tycker namnet förintelsen låter vilseledande isf. Folkmordet på indianer. Varför
inte döpa det till förintelsen också? Indianerna var lika mycket människor som judarna eller har jag fel? Ska en viss folkgrupp stå över en annan? Sånt sticker i ögonen på folk. Jag tror starkt på att "förintelsen" ägde rum men varför kommer andra folkmord i skymundan för?

"Under ett sekel deciminerades folket med 80%" Prata om folkmord.

Länk: http://www.eaec-se.org/articles/Johansen/indianerna.htm
Senast redigerad av Gosif 2014-03-02 kl. 14:47.
2014-03-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Jag är en förintelsetroende individ. Jag undrar bara varför inte andra folkmord klassas som förintelse? Te.x folkmordet på indianer i Nordamerika? Alla offer i Afrika under alla tider fram till idag. Speciellt Rwanda. Sen ordet förintelse? Förintades judarna?

Citat:
Jag tycker namnet förintelsen låter vilseledande isf. Folkmordet på indianer. Varför
inte döpa det till förintelsen också? Indianerna var lika mycket människor som judarna eller har jag fel? Ska en viss folkgrupp stå över en annan? Sånt sticker i ögonen på folk. Jag tror starkt på att "förintelsen" ägde rum men varför kommer andra folkmord i skymundan för?

Det finns givetvis fler folkmord som kan ha upplevts som en förintelse, eller försök till sådan. Men just förintelsen som vi känner den har en särställning då det är det enda folkmordet som skett under i princip industriell skala och förfarande, samt att man till stor del även kremerade offren så de i princip just förintades. Det totala antalet människor, och ur en och samma folkgrupp är också unikt.

Kikar man på dödsprocenten så är t ex nazisternas förintelseläger i en absolut särklass sett till det totala antalet fångar och antalet som dog i varje läger, Gulag och liknande läger är inte ens i närheten.

Därför har vi fått namnet förintelsen på denna mörka händelse i människans historia, därmed inte sagt att alla judar och andra drabbades just fullständigt förintades, för set var ju de som överlevde. Men nazisternas plan var att förinta judarna och de som defakto gasades ihjäl och kremerades till aska blev ju i princip just förintade.

Trots att förintelsen fått denna makabra särställning är det ju intet som säger att det är det enda makabra folkmordet, det finns ju många andra folkmord som alla är groteska och eländiga på sitt sätt, armenierna, hutier och tutsier eller vad de nu hette i Rwanda! indianer både här och där, utrensningarna i Ryssland, Kina Vietnam Korea o s v.
2014-03-02, 20:04
Medlem
Herkulesbigs avatar
tro du ska checka upp källor bättre
Om vi börja med Fred Leutcher, så är han bortgjord sedan länge. titta på följande film : Mr. Death: The Rise and Fall of Fred A. Leuchter, Jr. http://www.imdb.com/title/tt0192335/newsgroupreviews
De visar alla missar som Fredie gjorde, vilket också smulas totalt samman. För checka upp det, så fråga en kemist på en unviersitet eller likande, så kan de instämma.

Att det inte fanns spår av zyklon B, är ju inte konstigt. Det stor skillnad mellan avlusnings karmarna och gas kammarna. Människor tålde inte Zyklon B lika myckst som lössen.... gaskammarna var fuktiga jämnfört med avlusningskmmarna.

Röda korset är påhittad story FAKTA: Forskarna uppskattar att mellan 5,5 och 6 miljoner judar mördades under Förintelsen. Myten om att ”bara” 200000 dog är hämtad ur studien ”General Psychologus” skriven av en okänd författare, Alexander Scronn. Namnet är troligen en pseudonym, och boken gavs ut 1965 i Brasilien – ett land där många tyska nazister bodde efter kriget. Scronn säger sig basera siffrorna på fakta från internationella Röda korset.

Scronns påståenden har många gånger dementerats av Röda korset. Trots detta använder förnekarna fortfarande Alexander Scronn som ett sanningsvittne.
http://varldenshistoria.se/krig/2a-varldskriget/pastaende-naturliga-orsaker-bakom-dodssiffrorna?tl_start=1400-01-01&tl_end=1699-12-31&tl_state=open
så bättre du får checka upp data först
Senast redigerad av Herkulesbig 2014-03-02 kl. 20:10. Anledning: uppdatering av info
2014-03-02, 20:23
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Jag tycker namnet förintelsen låter vilseledande isf. Folkmordet . Varför

Du hakar upp dig på ett namn, det är ett namn på en särskild händelse. Vad föreslår du själv för namn? Hitlermorden? Incidenten under Andra världskriget? . Det är inget i namnet som säger att judar är mera människor än indianer. Du verkar inte heller ha fattat att det inte bara är judarna som inbegrips i namnet på detta ofantliga massmord. Det finns inget vilseledande. Det är bara ett namn.

Det var f.ö. en otroligt korkad artikel. När européerna tog över landen var inte huvudmålet att alla indianerna skulle dö. kan varken du eller den IQbefriade artikelklåparen fakta. Att 80% av indianerna dog handlar inte om summan av systematiska mord. Indianerna dog som flugor pga de infektioner som européerna tog med sig. Andra dog av svält när deras marker togs ifrån dom. Andra dog i rena krig.

Ett mycket bättre exempel är i sådana fall vad spanjorerna gjorde med Mayaindianerna. Där kan vi tala om ett systematiskt folkmord.

*Påbörjar nedräkningen till att en uttråkad och sysslolös moderator plockar bort inlägget för OT.*
2014-03-02, 20:33
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Om de hade använts så hade exploderat och dödat halva lägret, det fanns inga spår av cyanid i väggarna

Om de hade exploderat skulle de väl inte ha blåa väggar? Din logik är svindlande, men jag är van vid revisionistiska logikkullerbyttor.

Om du tror att halva Auschwitz skulle blivit förstört av en gasexplosion så visar du verkligen att du ikte har någon aning om hur stor anläggningen var. Det var f.ö. endast den inre delen där gaskamrarna fanns. Den största delen av Auschwitz var arbetsläger och bara en bråkdel av de som dog I Auschwitz dog genom gasning. Läs på lite så får dina revisionistiska mantran lite trovärdighet.
2014-03-02, 21:24
Medlem
felias avatar
Citat:
Om de hade exploderat skulle de väl inte ha blåa väggar? Din logik är svindlande, men jag är van vid revisionistiska logikkullerbyttor.

Om du tror att halva Auschwitz skulle blivit förstört av en gasexplosion så visar du verkligen att du ikte har någon aning om hur stor anläggningen var. Det var f.ö. endast den inre delen där gaskamrarna fanns. Den största delen av Auschwitz var arbetsläger och bara en bråkdel av de som dog I Auschwitz dog genom gasning. Läs på lite så får dina revisionistiska mantran lite trovärdighet.

Eftersom väggarna inte exploderade utan stod kvar utan berlinerblått på väggarna så förekom följaktligen ingen gasning. Din logik liknar en utvecklingsstörd tolvåring.

Om bara en bråkdel dog av gasning hur många dog då av andra orsaker i Auschwitz? Du verkar ha noll koll på vad du fabulerar ihop.
Senast redigerad av felia 2014-03-02 kl. 21:33.
2014-03-02, 22:37
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Eftersom väggarna inte exploderade utan stod kvar utan berlinerblått på väggarna så förekom följaktligen ingen gasning. Din logik liknar en utvecklingsstörd tolvåring.

Om bara en bråkdel dog av gasning hur många dog då av andra orsaker i Auschwitz? Du verkar ha noll koll på vad du fabulerar ihop.

Totalt gasades strax under 1,2 miljoner människor ihjäl med produkten Cyklon B, i Auschwitz och i ett par andra koncentrationsläger, flertalet i Auschwitz. Övriga mördades genom skott, genom hängning, genom att dem svalt och arbetade ihjäl sig, tyfus och epidemier m.m.

Tips: Läs på lite siffror angående vad du själv förnekar så att du inte framstår som en okunnig pajas.
2014-03-02, 22:38
Medlem
Citat:
Totalt gasades strax under 1,2 miljoner människor ihjäl med produkten Cyklon B, i Auschwitz och i ett par andra koncentrationsläger, flertalet i Auschwitz. Övriga mördades genom skott, genom hängning, genom att dem svalt och arbetade ihjäl sig, tyfus och epidemier m.m.

Tips: Läs på lite siffror angående vad du själv förnekar så att du inte framstår som en okunnig pajas.
Exakt och HUR de dog har ingen betydelse -de dog -det var mord. Så?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in