Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-27, 16:01
  #9073
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Hr fktiskt själv ogillat ikonerna i ios7, men inte ens tänkt tanken om ett tema. Så även om en del ser beskurna ut och andra troligtvis är ikoner från ios6 så är jag nöjd med temat. Tror t.o.m. att repon för detta läggs in när man jailbreakar...

Stämmer, det ligger ios 6 teman i både modmyi repot och i bigboss repot.
Citera
2014-02-28, 12:34
  #9074
Medlem
Morgonkrööks avatar
Cydia i min lur har plötsligt slutat fungera. Man ser "startbilden" komma, för att sedan bara återgå till "appsidan". Samt att apparna "Who is calling" samt SB-settings har försvunnit helt. Hade några till, men de är också väck.

Cydia syns i "rullistan" över aktiva appar, men går inte att få fram. Någon som råkat ut för något liknande?

Testat att starta om luren, 2ggr.

iPhone4, iOS7 : 7.0.4.

Någon som vet om det fungerar att Jailbreaka 7.0.6, om man skulle passa på att uppdatera, innan jag gör om "jailbreak" på nytt?
Citera
2014-02-28, 15:10
  #9075
Medlem
Morgonkrööks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonkröök
Massa text... Någon som vet om det fungerar att Jailbreaka 7.0.6, om man skulle passa på att uppdatera, innan jag gör om "jailbreak" på nytt?

Efter 2 omstarter till och inlägget här, så fungerar det igen som det skall...

Men frågan om jailbreak på 7.0.6 kvarstår.
Citera
2014-02-28, 17:51
  #9076
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonkröök
Efter 2 omstarter till och inlägget här, så fungerar det igen som det skall...

Men frågan om jailbreak på 7.0.6 kvarstår.

Inga problem att jailbreaka 7.0.6 med evasi0n.
Citera
2014-03-01, 14:24
  #9077
Medlem
Vet någon ifall det kommer att gå o jailbreaka ios 7.1? Finns det någon info om det? Eller täpper apple hålen för det?
Citera
2014-03-02, 14:35
  #9078
Medlem
FonziEEs avatar
Vilken app har ni ersatt installous med?
Citera
2014-03-02, 17:43
  #9079
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonziEE
Vilken app har ni ersatt installous med?
Ligger några sidor bakåt (FB) Jailbreak/Unlock - hur/varför/lagligt/risker
Citera
2014-03-02, 23:20
  #9080
Medlem
Aleopas avatar
Inget nytt om batteritiden?
Min gick neråt så fort att jag struntat i att jailbreaka.
Detsamma med dataström, verkade som den var på ständig nerladdning av saker, för mina 5gig va slut på någon vecka.
Citera
2014-03-03, 17:02
  #9081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Ligger några sidor bakåt (FB) Jailbreak/Unlock - hur/varför/lagligt/risker


Finns inget i den repon?!
Citera
2014-03-05, 12:27
  #9082
Medlem
pdffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonziEE
Vilken app har ni ersatt installous med?
Appaddict har ersatt installous. Länk:https://www.appaddict.org där kan du läsa mer repo som du behöver är cydia.appaddict.cc där installerar du appaddict+ och appsync för iOS 7.0+ när du gjort detta behöver du appen till din telefon den finns på:https://app.appaddict.org hoppas detta hjälper.
Citera
2014-03-12, 04:16
  #9083
Avstängd
Gorgioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pdff
Appaddict har ersatt installous. Länk:https://www.appaddict.org där kan du läsa mer repo som du behöver är cydia.appaddict.cc där installerar du appaddict+ och appsync för iOS 7.0+ när du gjort detta behöver du appen till din telefon den finns på:https://app.appaddict.org hoppas detta hjälper.

Nää, snarare appcake som har ersatt installous
Citera
2014-03-12, 10:53
  #9084
Medlem
Ralle_s avatar
Tjena!

Har använt biteSMS ett bra tag nu, gillade det som fan i början. Men har nu efter en tid användning börjat ogilla det mer och mer.. Tröttnat ur på att man måste betala för att reklamen ska försvinna(visst, det är bara en engångskostnad, men ändå.) det är buggigt som fan och funkar bara allmänt dåligt.
Skittråkigt då jag älskar funktionerna den har.

Min fråga är ifall det finns nått alternativ till biteSMS som har typ liknande funktioner?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback