2014-02-28, 23:31
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
Tack för tipset. Jag köte nyss en 2 cm Breda och en 100hk Maybachmotor till min Leichttraktor, och jävlar vad mycket bättre den blev. Två kills i senaste matchen, och vinst.
Loltraktorn (som den ofta kallas) är riktigt rolig! Har nog över 150 matcher i min... .
Tycker att du ska testa lite olika för att se vad som passar dig, TD och Heavy är det somcär lättast för nybörjare. Men det är först i tier 5 som det börjar skilja avsevärt mellan de olika typerna.

Ett taktiskt tänkande så ligger du redan där ett stort steg före många spelare som spelat länge. Hoppas du tycker det är kul
Citera
2014-02-28, 23:36
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
...plutona med tier 2 tanks i en tier 7 match och förstöra på alla de vis utan att mitt blodtryck ska behöva att skjuta i höjden av all frustration och vrede.
Händer att jag köar med min Loltraktor med tier 5r. Har 100% camo skill... riktigt bra scout . Ofta i topp 3xp även där. Men tyvärr blir man dödad av lagkamrater lite då och då som blir förbannade. Om de bara visst att jag nog hade gjort mer nytta än majoriteten av laget...

Fast ja, siemas brukar ju köa med tier 10or med en tier 1.
Citera
2014-03-01, 01:00
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Men tyvärr blir man dödad av lagkamrater lite då och då som blir förbannade.

Händer det fortfarande fast det har blivit mycket lättare och bli blå efter 8.11 patchen?
Citera
2014-03-01, 01:20
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
sade wg inte för ett tag sedan att 90% av deras spelare har low end computers?
dvs pollackerna
Har hört något sånt om de ryska servrarna. Där finns det många datorer som bara möter minimumkravet. Problemet med siemas är nog inte deras datorer utan hur de använder chatten
Citera
2014-03-01, 04:38
Medlem
LVX156s avatar
Jag antar att man får mer pengar i högre tiers? Jag hoppas i alla fall det, för annars krävs det ju tusentals matcher bara för att kunna köpa en tank.

Hur som helst, efter 40 matcher så ligger jag på 42,5% vinster, Personal Rating på 365, Master Gunner med 18 penetrerande träffar i rad och Sharpshooter med 27 träffar i rad. Dålig hit ratio dock, 29,62%.

Jäkla kul spel det här, dock inte så kul med folk som rushar över öppna fält så fort matchen startar, så ens lag ligger under med fyra-fem tanks efter en minut.
Citera
2014-03-01, 04:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Jag antar att man får mer pengar i högre tiers? Jag hoppas i alla fall det, för annars krävs det ju tusentals matcher bara för att kunna köpa en tank.
I takt med att du gör mer skada och slåss mot högre tier så ökar både xp och krediter.

Citat:
Hur som helst, efter 40 matcher så ligger jag på 42,5% vinster,
Hej tomat (tomater är spelare som har så låg wr att de blir rödmarkerkade i xvm)

Citat:
Dålig hit ratio dock, 29,62%.
Använder du maskingevär och automatkanoner?

Citat:
Jäkla kul spel det här, dock inte så kul med folk som rushar över öppna fält så fort matchen startar, så ens lag ligger under med fyra-fem tanks efter en minut.
Tyvärr blir det inte så mycket bättre senare i spelet.
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-03-01 kl. 05:00.
Citera
2014-03-01, 05:01
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Använder du maskingevär och automatkanoner?
Japp, hälften av mina matcher är med min Leichttraktor med 2 cm Breda (i).
Citera
2014-03-01, 06:21
Moderator
Arne.Ankas avatar
Då är de inte konstigt att du skjuter som en halshuggen mördardödsdrogknarkarnazisthöna men det pekar lite mot att du skjuter på långa avstånd också.

Med t7 combat car har jag 56% hit ratio, skjuter mest på nära håll för den siktar så djävla illa att jag är glad om jag inte penetrerar mitt egna arsle när jag försöker döda fienden...
Citera
2014-03-01, 06:59
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Händer att jag köar med min Loltraktor med tier 5r. Har 100% camo skill... riktigt bra scout . Ofta i topp 3xp även där. Men tyvärr blir man dödad av lagkamrater lite då och då som blir förbannade. Om de bara visst att jag nog hade gjort mer nytta än majoriteten av laget...

Fast ja, siemas brukar ju köa med tier 10or med en tier 1.

Såg en kul pluton för ett par dar sen som tillsammans hade mindre än 50 matcher, där de köade med en t1 och en premium 8. Chattdomstolen var allt annat än imponerad om man säger så.
Senast redigerad av Bearforceone 2014-03-01 kl. 07:35.
Citera
2014-03-01, 07:35
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:

Hur som helst, efter 40 matcher så ligger jag på 42,5% vinster, Personal Rating på 365, Master Gunner med 18 penetrerande träffar i rad och Sharpshooter med 27 träffar i rad. Dålig hit ratio dock, 29,62%.

Det där är en gammal god polsk tradition som har 1000-åriga anor. Dumt att ändra på ett vinnande koncept även med moderna vapen som tanks tänker man och skriker "siema pl?", varefter man tokrusar mot fienden över första bästa öppna fält.
Citera
2014-03-01, 10:18
Medlem
vrooms avatar
Fikade i min favoritbuske på Malinovka i min WZ-131 i morse. 12615 spottingdamage
Citera
2014-03-01, 11:24
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Såg en kul pluton för ett par dar sen som tillsammans hade mindre än 50 matcher, där de köade med en t1 och en premium 8. Chattdomstolen var allt annat än imponerad om man säger så.
Herregud!? Det slår faktiskt det mesta jag sett.

Citat:
Det där är en gammal god polsk tradition som har 1000-åriga anor. Dumt att ändra på ett vinnande koncept även med moderna vapen som tanks tänker man och skriker "siema pl?", varefter man tokrusar mot fienden över första bästa öppna fält.
Ha ha! Precis så. Och varför bryta traditioner som inte funkar?
Citat:
Ursprungligen postat av vroom
Fikade i min favoritbuske på Malinovka i min WZ-131 i morse. 12615 spottingdamage
Snyggt! Det finns några bra på den kartan men jag anar vilken det är. Med rätt tank så....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in