Citat:
Ursprungligen postat av
Quoter
Gör inte bort dig själv nu mer än vad du redan lyckats med.
Farbror polis körde förhör med hemtjänstens anställda och sen familjen. En kvinna var misstänkt först men hon avskrevs. När polletten trillade ner och man såg var mordvapnet kom ifrån så fanns det bara en person kvar att snärja - Joy. Menar du att polisen skulle skippat honom och åkt till andra änden av världen för att fiska efter gärningsmannen?
Får väl säga detta igen då: ingen har påstått att polisarbetet är in i helvete imponerande, en polis själv sa att arbetet att dokumentera alibi-kontrollerna brast. Men: Bara för att en utredning är smådålig så tar det inte udden av den bevisning som finns.
Frågade dig förut om du hade ett alternativt namn på gärningsmannen - har du något sådant?
Qouter, du tror du är någon gud här på FB. Skickar varningar hit och dit om hur dum man är och hur mycket man riskerar att göra bort sig. Tror du överhuvudtaget att någon som skriver här är rädd för att göra bort sig? Något måste det ju ligga bakom din bitterhet över allt och alla, men som sagt, jag tror du får för lite fitta där du sitter i din ensamhet och spyr galla över allt och alla. Jag har gjort bort mig många gånger på FB, förmodligen i denna tråd, men är jag rädd för det - knappast.
Du säger att utredningen är "smådålig", du måste skämta - det är inte ens på sin höjd godtagbart som uppsats i Lekskolan.
Och nej, tror inte polisen skulle åka till andra änden i världen för att hitta GM, svenska polisen skulle knappast åka till Tensta för en sådan banal sak