2014-02-25, 22:42
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 305heart
Ok. 3 låter som ett sunt antal f.l.

Jag känner bara olust inför utländska shopar, ser framför mig hur nån rysk gngster säljer min identitet och kresit korts uppgifter vidare...men, men verkar vara en rejäl prisskillnad..får suga på karamellen..vore kul och veta vilka porrskådis f.l är populärast..mycket pengar för mig som pluggar
Jo, men nu pratar vi ju om Fleshlights egna officiella sida med tillhörande shop.

Jag lyckades naturligtvis skriva fel husnummer i adressen när jag beställde. Såg det först när jag fick bekräftelsen. Mailade till supporten direkt och på en timme var det fixat och leveransen blev rätt.
Citera
2014-02-26, 07:54
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Ok. 3 låter som ett sunt antal f.l.

Jag känner bara olust inför utländska shopar, ser framför mig hur nån rysk gngster säljer min identitet och kresit korts uppgifter vidare...men, men verkar vara en rejäl prisskillnad..får suga på karamellen..vore kul och veta vilka porrskådis f.l är populärast..mycket pengar för mig som pluggar

Tycker helt klart du ska beställa från FLs egna hemsida. Gjorde det själv för 3 månader sen. Frakten tog lite lång tid, men priset väger helt klart upp det. Dessutom får du grejjerna hemkörd till dörren.
Köpte 3 st olika FLs och betalade typ 1100kr med frakt. Tycker det är ett rätt bra pris, är student jag med!

Dom texurer jag tycker är skönast, av dom jag har, är Bi-Have och WonderWave.
Citera
2014-02-26, 12:44
Bannlyst
Behöver er hjälp nu vilken porrskådis f.l skulle ni välja mellan dessa?
Lisa Ann (röv tror jag)
Jesse Jane (oxå röv)
Och en av dom här oxå,
Tera Patrick (fitta)
Katsuni (fitta)
Nina Hartley (fitta)

Det.är dom som jag vill prova, öppen för andra förslag.
Citera
2014-02-26, 13:12
Medlem
Om man beställer från fleshlight-international.eu, får man skiten hemkörd till dörren? Och står det att paketet skickats från fleshlight eller vad står det?
Citera
2014-02-26, 13:37
Medlem
Hade gärna provat Lil Candy eller Brandi Belle, men jag tror inte att de finns
Citera
2014-02-26, 13:40
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsson92
Om man beställer från fleshlight-international.eu, får man skiten hemkörd till dörren? Och står det att paketet skickats från fleshlight eller vad står det?
Minns inte namnet men det är väldigt diskret! Minns inte heller om jag fick det hemkört men det är inte omöjligt.
Citera
2014-02-26, 13:40
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsson92

Ja, du får de hemkört till dörren. På paketet syns inget om var ifrån det kommer.
Citera
2014-02-26, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Hade gärna provat Lil Candy eller Brandi Belle, men jag tror inte att de finns
Dom hittar jag inte..har aldrig hört talas.om..Lisa Ann s.röv lutar jag emot..undrar verkligen om man känner en skillnad på olika skådisar lös muttor o ashål?
Citera
2014-02-27, 17:08
Medlem
Lil candy och Brandi Belle...om man tittar på xhamster eller xvideos så kan man se de läckerheterna (behöver inte registrera sig för att kolla). Synd att de inte finns som F-light eller lösmus
Citera
2014-02-27, 22:44
Bannlyst
Ok. En fråga såg på nån sida att man måste köpa nån speciell "lube" för f.l, stämmer detta? Vad använder ni?
Citera
2014-02-28, 12:02
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ok. En fråga såg på nån sida att man måste köpa nån speciell "lube" för f.l, stämmer detta? Vad använder ni?
Vanligt vattenbaserat glidmedel. Inte silikonbaserat eller någon annan variant.

Jag brukar späda ut det med lite vatten i tuben eller flaskan så blir det bättre.
Citera
2014-02-28, 14:19
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Vanligt vattenbaserat glidmedel. Inte silikonbaserat eller någon annan variant.

Jag brukar späda ut det med lite vatten i tuben eller flaskan så blir det bättre.
Synd att olivolja inte är att rekommendera. Funkar ju kalas i den äkta varan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in