2013-12-29, 00:44
Medlem
Seventys avatar
Nu har bladet fått reda på pengaproblemet. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article18084232.ab

Jag kanske borde ringa in till Aftonbladet och göra en snyfthistoria. Kan se rubriken framför mig.

'Rockstar rasar. Användaren Seventy fick spelet förstört "Det är bortom räddning!"'

Citat:
Ursprungligen postat av hondakoffe43
Någon som vet hur man tar bort passive mode? Råkade trycka så de blev de.

Xbox.
Du trycker på Select (ifall du kör ps3) sen står det där i snabb menyn. "Deactivate passive mode" tror jag.
Citera
2013-12-29, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Nu har bladet fått reda på pengaproblemet. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article18084232.ab

Jag kanske borde ringa in till Aftonbladet och göra en snyfthistoria. Kan se rubriken framför mig.

'Rockstar rasar. Användaren Seventy fick spelet förstört "Det är bortom räddning!"'

Du trycker på Select (ifall du kör ps3) sen står det där i snabb menyn. "Deactivate passive mode" tror jag.

Jo men jag skrev ju Xbox..

Aja, jag fick rätt med de iaf
Citera
2013-12-29, 02:01
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Där ser man, samma glitch som jag använde för att få "Out of stock"-bilarna!

Jupp och man kan även få cargoboben! Jävligt roligt att lyfta upp p12 i sina tanks och släppa dom mitt ute i havet
Citera
2013-12-29, 02:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Om man köper Buzzard (attack helin) och vill få den levererad till sig under t.ex ett uppdrag eller free-roam, landar den då endast på vissa ställen som t.ex stridsvagnen gör?
Eller landar den intill en som helin gör när man ringer på Merryweather?
Citera
2013-12-29, 03:50
Medlem
Dimaks avatar
Gick lite kaos, min miljonbil försvann och min daemon cykel, så Addon bilen köpte jag tillbaks och daemon letade jag efter i runt två timmar, Sen precis nyss så fanns det en "gang attack" där ÄNTLIGEn så jag fick tillbaka den, Köpte också en AUDI, och den bilen passar perfekt då jag bor precis vid stranden, Så jag och några horor har tänkt tar oss en "tur"

Lycklig jag är nu.
Citera
2013-12-29, 04:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Jag brukar roa mig med att fixa någon nemeis på varje server, gärna någon som har mic och gnällen en massa. Sen sätter jag bounty, skickar merryweather och rånare på hen :9

hahaha vilken ide! då börjar jag med det också
Citera
2013-12-29, 11:12
Medlem
Kan man köpa helipad och hangar och isf i vilken rank?
Citera
2013-12-29, 11:17
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Kan man köpa helipad och hangar och isf i vilken rank?
Inte i online tyvärr.
Citera
2013-12-29, 11:28
Medlem
Ratis avatar
Citat:

Det värsta är att dom använder ordet hen. Gud vad jag hatar det ordet.
Citera
2013-12-29, 11:31
Medlem
Fick med en fuskare när jag körde survival, han var odödlig och tjänade 1000 rp/kill. Han gick från 190 i rank till 210. Kul spel, bra rockstar.
Citera
2013-12-29, 12:29
Medlem
Citat:
Inte i online tyvärr.

Okej men om man köper en helikopter var hamnar den då?
Citera
2013-12-29, 12:39
Medlem
SKMaurices avatar
Citat:
Okej men om man köper en helikopter var hamnar den då?

Den hamnar på närmaste helikopter platta typ, riktigt jävla dumt egentligen när helikoptern från merrywheater landar precis intill en.

Finns på PS3 om någon är sugen på att lira, jagekaos lvl 120. Bara träffat på en enda svensk hittils så hade ju varit kul med lite flera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in