2014-02-26, 23:36
  #10573
Medlem
Hur får man tag på fler "actions" i onlineläget? Jag har dom där vanliga, "Salute" "Rock" och dom.. Men jag ser att andra personer gör massa konstiga olika saker, som inte jag har.

Så var hittar man dom?
Citera
2014-02-27, 02:01
  #10574
Medlem
vad gör man med värdetransporterna?
Citera
2014-02-27, 08:34
  #10575
Medlem
Dimaks avatar
Fittan : Värdetransporter antagligen skjuter du upp den, då har du inte så mycket tid och tar pengarna och vakterna skjuter dig, annars tar du en klisterbomb och lägger på bakdörrarna och trycker av, STÅ INTE FÖR NÄRA.

Det står där när du inne på ett uppdrag "Winning" någonting sen väljner du jerk eller smoke eller vad du vill har.
Citera
2014-02-27, 10:24
  #10576
Medlem
Shotgun92s avatar
Hallå gubbar!

Har en karaktär som jag levlat upp till lvl 100, Det började med att man sprängde upp ett par personal vehicles vilket resulterade till 2 dagars bad sport. Detta eskalerade till att man fick 4 dagar bad sport senare kom man upp till drygt 1 månads bad sport.

Problemet var att när min polare "vi lanar xbox" var bad sport så kunde vi ej spela, då åkte jag runt och medvetet blev bad sport för att vi skulle kunna gibba.

Efter att jag fick 1 månads bad sport så blev jag det en sista gång i november, fick ett gulligt litet meddelande längst ner till vänster över kartan där det stod " bad sport 2y:0 days. VAD I HELVETE? var ju min första tanke. Med tiden så skiftade tiden på min bad sport timer och var nere på ett år och nu i januari är jag nere på 2 månader.

Problemet är att min timer ej rört på sig tills idag så den ligger fortfarande på 2 månader.

Frågan är: någon annan som har detta problemet?

ps. har gjort lite sälj glitchar med LS customs. Dock inte överdrivet mycket utan för att ha råd med min adder och andra godsaker.

"fan va långt inlägg det blev"

Kan tillägga att jag nu har en ny karaktär som jag levlat upp till 88, detta är då mycket roligare utan fusk! men dyrt med nytt xbox live!
Citera
2014-02-27, 10:44
  #10577
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Någon som faktiskt äger en Principe Nemesis?
Helt omöjliga att hitta.
Jag hittade Tailgater på mindre än två timmar. Har letat efter Nemesis i två månader och ingen tur. Helt otroligt.

Kollat youtube? http://www.youtube.com/results?search_query=gta+5+online+Principe+Nemesis &sm=3

Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
vad gör man med värdetransporterna?

Du kan råna de om du ser de på kartan. De bästa är att stoppa de, skjut föraren och sen tar du fram en shotgun och skjuter på bakdörren. Alternativ stickybombs

Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Hur får man tag på fler "actions" i onlineläget? Jag har dom där vanliga, "Salute" "Rock" och dom.. Men jag ser att andra personer gör massa konstiga olika saker, som inte jag har.

Så var hittar man dom?

Är det inte select (PS3) knappen man gör det ifrån?
Citera
2014-02-27, 10:46
  #10578
Medlem
GustavBertilssons avatar
Vilken bil kan man drifta bäst med?
Citera
2014-02-27, 10:47
  #10579
Medlem
Vilken level kan man köpa minigun?
Citera
2014-02-27, 10:48
  #10580
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavBertilsson
Vilken bil kan man drifta bäst med?

Jag tycker futo

Citat:
Ursprungligen postat av GruppenAnonym
Vilken level kan man köpa minigun?

Level 120
Citera
2014-02-27, 11:04
  #10581
Medlem
Forbliranonyms avatar
Igår spelade jag en stund hände detta. Jag åker bil en kille som sitter i en annan bil spränger min bil i luften med ett enda skott. Har 100% Armor på mina bilar. Det stod lix ****** pistoled you down. När jag vaknar till liv igen så spränger jag bilen som killen sitter i med min RPG. Killen i fråga kliver ur bilen och överlever, jag skjuter på honom med mitt maskin gevär han dör endå inte. Han skjuter mig med ett enda skott och jag dör i en explotion.

Efter detta åker jag hem till garaget och tittar på tv på just denna spelare. Mycket riktigt alla skott han skjuter från vanliga pistoler blir explotioner. Han spränger varenda bil i luften som han skjuter på. Efter ett tag kommer polisen med 2 helikoptrar. Dom skjuter och skjuter killen dör endå inte.
Killen använde INTE RPG eller Granade Launcher.

Någon som sett något liknande? Hur gör man för att få till detta?
Citera
2014-02-27, 12:10
  #10582
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Kollat youtube? http://www.youtube.com/results?search_query=gta+5+online+Principe+Nemesis &sm=3
Ja
Citera
2014-02-27, 12:24
  #10583
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Igår spelade jag en stund hände detta. Jag åker bil en kille som sitter i en annan bil spränger min bil i luften med ett enda skott. Har 100% Armor på mina bilar. Det stod lix ****** pistoled you down. När jag vaknar till liv igen så spränger jag bilen som killen sitter i med min RPG. Killen i fråga kliver ur bilen och överlever, jag skjuter på honom med mitt maskin gevär han dör endå inte. Han skjuter mig med ett enda skott och jag dör i en explotion.

Efter detta åker jag hem till garaget och tittar på tv på just denna spelare. Mycket riktigt alla skott han skjuter från vanliga pistoler blir explotioner. Han spränger varenda bil i luften som han skjuter på. Efter ett tag kommer polisen med 2 helikoptrar. Dom skjuter och skjuter killen dör endå inte.
Killen använde INTE RPG eller Granade Launcher.

Någon som sett något liknande? Hur gör man för att få till detta?


xboxhacker förmodligen?
Citera
2014-02-27, 12:53
  #10584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Någon som faktiskt äger en Principe Nemesis?
Helt omöjliga att hitta.
Jag hittade Tailgater på mindre än två timmar. Har letat efter Nemesis i två månader och ingen tur. Helt otroligt.
Spela "Rooftop Rumble" med en hoj, åk förbi simeons garage och där brukar det spawna hojjar hela tiden, åk dit och om det inte har spawnat åker du runt ett kvarter och sen tillbaka så brukar den komma tillslut.
Men starta INTE missionet, alltså gå in vid området där det startar, innan du har hittat den, annars kommer du inte in i garaget för att spara hojjen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in