Citat:
Ursprungligen postat av
Stonedapes
Är sugen på att testa lite ket till sommaren, då är min fråga. Hur är ket som festivaldrog? Skulle jag kunna testa ket första gången på festival eller blir det skevt? Hallucinogener brukar ju många varna för att ta på festival.
Tycker lätt du ska testa, ketamin är roligt tillsammans med alkohol, speed, koks och mdma. Så på festival är det ju kalas. Vad som är bra med ketamin på festival är också den bedövande effekten, gör att du kan dansa och hålla igång utan att ha ont i kroppen. Ont i kroppen är ett problem för mig när jag tagit speed och dansat flera timmar ett par dagar i rad. Du får inte heller någon direkt AT och du kan sova när du känner för det.
Angående dosering så håller jag med föregående talare, men på (liten)medeldos kan du också ha kul utan att bara ligga i en säng.
Det är kanske inte att rekommendera att ta olika droger på samma gång så knarka lugnt!
Om någon vill lära upp mig vad farorna är med att blanda ketamin med andra droger så är jag intresserad. De blandningar jag talar om har jag haft kul med tidigare och har inte känts så "farliga", dock så brukar jag ta droger ganska lugnt och sansat för att veta vad det är och vad som händer.