Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-21, 12:21
  #1669
Medlem
Tolleboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Hej,

Kommer göra en injektion med 150-200mg ketamin isomer IV.

Undrar om ketamin precis som dmt, behöver acetic acid för att lösa upp sig?
Ni som kört iv, hur blandar ni?

Totalt älskade MXE men har bara testat ketamin en gång innan, och det vart nasalt samt
för låg dos. Tog det innan jag rökte DMT. Vilket förstörde hela dmt resan. Låg och blev
bedövad samt all musik uppskattning som dmt skapar försvann helt och hållet.

Istället för att det känns som man ligger framför en konser så blev alla ljud dåva istället.
Men tror att detta kan ändras, med en högre dos iv.

Hur brukar ni göra? med MXE så la jag mig i sängen så fort jag dragit linan, på med hörlurar
och en mp3 jag kunde byta musik utan att öppna ögonen. För varje gång man öppnade ögonen
så förstörde man hela trippen. Man sjuker dupt - öppnar ögonen och inser vart man är = man hamnar
aldrig på samma djup igen. Så denna gången kommer jag ha musiken laddad o klar.

På psykadeliska föredrar jag chillstep/rörande musik/musikaler. Men det känn som att ketamin stuket
drar sig mer till instrumental musik. För mig att jag totalt älskade postrock på MXE, t.ex sigur ros osv.

Vad gillar ni för musik på ket?

Btw, nån här som har "kronisk" värk och som upplever att symtomen lindras efter sin resa?
Inception soundtrack är kung.
Citera
2018-06-21, 16:33
  #1670
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tolleboy
Inception soundtrack är kung.

Ouch.. totalt ÄLSKADE den på MXE, alltför uttjatad nu dock.

La mig precis för att ordna spellistan. AA vatten + bac, pulver våg och nål ligger
framme. Blir spännande..
Citera
2018-06-23, 18:35
  #1671
Medlem
En polare ringde mig nyss, han och en till kommer ha ca 0.4-0.5g keta var. Räcker det? Jag sa att jag tror att det räcker gott med 0.2ish var första gången. Ingen av dom vill hamna i k-hole eller så, bara prova på det lite. Den ena har provat mxe en gång för en jäkla massa år sen.

Men drygt 0.2g var borde väl räcka?? Kanske kommer de ha cannabis tillgängligt, men inget annat.
Citera
2018-06-23, 19:50
  #1672
Medlem
Hej!
Är det någon fara att inta ketamin om man äter SSRI?

Tack så mycket för hjälpen.
Citera
2018-06-24, 03:39
  #1673
Medlem
Kalkon77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAROmofo
En polare ringde mig nyss, han och en till kommer ha ca 0.4-0.5g keta var. Räcker det? Jag sa att jag tror att det räcker gott med 0.2ish var första gången. Ingen av dom vill hamna i k-hole eller så, bara prova på det lite. Den ena har provat mxe en gång för en jäkla massa år sen.

Men drygt 0.2g var borde väl räcka?? Kanske kommer de ha cannabis tillgängligt, men inget annat.

0.2g? En standard dos är 40 - 50mg. Runt 100mg och uppåt då kan man räkna med k-hole.
Citera
2018-06-24, 09:27
  #1674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
0.2g? En standard dos är 40 - 50mg. Runt 100mg och uppåt då kan man räkna med k-hole.
Folk skriver ju att de kan ta ett halvt gram per kväll
Citera
2018-06-25, 06:52
  #1675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
0.2g? En standard dos är 40 - 50mg. Runt 100mg och uppåt då kan man räkna med k-hole.
Tror du det är lagom att först ta typ 25-30mg och på bordet ha två likadana linor och fylla på vid behov, kanske efter typ 20-30min? De vill först bara känna på det och kanske spara resten till någon annan gång och dra en/två feta.

Många säger att man kan smådutta bumps tills man blir nöjd men några säger att man nästan måste ta en fet först, annars "kommer man inte iväg".. Är det om man vill håla eller? Det vill dom jag frågar absolut inte göra första gången
Citera
2018-06-27, 20:06
  #1676
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Tänkte beställa Ketamin till helgen. Hittat en sida som säljer D-Ketamin 1g. Vilken är en bra dos för att få schysst tripp? Kommer även köpa på mig 20st Xanor, 1g koks och lite heroin. Att landa på efteråt..
Citera
2018-06-27, 20:28
  #1677
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
Tänkte beställa Ketamin till helgen. Hittat en sida som säljer D-Ketamin 1g. Vilken är en bra dos för att få schysst tripp? Kommer även köpa på mig 20st Xanor, 1g koks och lite heroin. Att landa på efteråt..

Hade min första resa i förra veckan. Satte 200mg IM, hamnade i khole men hade gärna
upplevt det dubbla.. så 350-400mg hade behövts. Kommer testa nästa IV istället, på ca 150mg.

Insåg dess potensial. Men att behöva 350-400mg per gång blir lite väl, för det var extremt kort..
På 200mg så han jag inte ens gå igenom ett par låtar innan jag var ur khole, kollade klockan och
det hade gått en timme bara.
Citera
2018-06-28, 16:00
  #1678
Medlem
Jag körde ketamin i tisdags för första gången. Herrejävlar vilken sjuk drog! Riktigt härligt dock, men jävligt konstig.

Jag ville bara prova på det lite och tog först ca 30-35mg totalt och två timmar senare ca 40-50mg, nasalt. Låg och lyssnade på musik och bara tänkte en massa. Riktigt svårt att förklara ruset, men om ni inte har kört förut kan jag verkligen rekommendera att ni börjar lågt första gången (om ni har bra grejer), för det är ett väldigt speciellt rus. Jag har svårt att förstå er som tar +200-250mg första gången, men ni kanske är vana vid den här typen av droger. För er som inte är det, börja lågt och känn på det först!


Tror ni att jag kan köra idag/imorgon utan ökad tolerans? Då tänkte jag ta runt 100mg uppdelat på två linor.

edit: Nu förstår jag vad ni menar med att man känner sig som en sprattelgubbe när man är påverkad haha, fattade inte alls innan jag tagit det.
Citera
2018-06-28, 21:11
  #1679
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Agmatine potentiates neuroprotective effects of subthreshold concentrations of ketamine via mTOR/S6 kinase signaling pathway

https://www.sciencedirect.com/scienc...97018618300068

Agmatine boostar ketamin, vilket gör att man behöver en lägre dosering av ketamin för att uppnå samma effekter av ketamin.

Tips för er som vill vara ekonomiska.
Citera
2018-06-29, 07:47
  #1680
Medlem
zrtxs avatar
Har ni någon favorit kombo när det gäller ketamin?

Mina personliga favoriter är kokain+ketamin och ketamin+mdma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback