2014-02-01, 15:19
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Är det någon som har testat "C & K", alltså ungefär 1/3:e del Ketamin + 2/3:e delar Kokain som festdrog kombo? Vet inte hur vanlig kombon är i Sverige men utomlands verkar den rätt vanlig. Erfarenheter?

Små doser ket ska ju funka fint att festa på och kolans effekt ovanpå det låter intressant!

Är kombon neurotoxisk på nåt sätt?

Mvh

Har inte tagit det så i klubbmiljö men det är en riktigt go kombo. Jag gillar att ta ketamin och alkohol på klubb så tror att lite kokain inte skulle skada.

Nu när jag skriver det kommer jag på att jag fått en nyckel kokain när jag varit på keta på klubb, det var rätt nice tror jag... haha. Man blir ju lätt lite seg på keta och alkohol så kör hårt på koks&keta!
Citera
2014-02-01, 15:49
Medlem
Har haft olika upplevelser på Ket. Funnit k-hålet varje gång vid IM inject.
Vid snortning sopade jag i mig 2g utan annan effekt än den initiala flummigheten. Enda rimliga är en kass batch va? Ingen tolerans men näsan hade tagit lite stryk pga några dagar tidigare dragit duktigt med amf o näshålan var torrare än min syrras fitta

Kan det verkligen spela in?
Mvh
Citera
2014-02-02, 16:29
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Har haft olika upplevelser på Ket. Funnit k-hålet varje gång vid IM inject.
Vid snortning sopade jag i mig 2g utan annan effekt än den initiala flummigheten. Enda rimliga är en kass batch va? Ingen tolerans men näsan hade tagit lite stryk pga några dagar tidigare dragit duktigt med amf o näshålan var torrare än min syrras fitta

Kan det verkligen spela in?
Mvh

Drar du i dig 2g ketamin så kan jag lova dig är du är i k-hole och långt nere i det. Med andra ord så fick du kass kvalité/utbankat. Senast jag tog ket så var jag på klubb, var riktigt skev, en vän var typ i k-hole och det var nog 5 pers jag bjöd. Hade kvar när jag kom hem och alla hade blivit skeva, detta var då 1gram.
Citera
2014-02-16, 21:20
Medlem
Hur är avtändningen på ketamin?
Citera
2014-02-16, 21:30
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow

Har aldrig haft AT på Ketamin, och jag har tagit "my fair share" utav det genom... åren.
Citera
2014-02-16, 21:36
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow

Yrsel och kramper ifall man använt det ett längre tag i sträck. Använder man det sporadiskt bara får man ingen AT.
Citera
2014-02-16, 21:42
Medlem
anonanonns avatar
Lite förvånad över att ketamin äns finns i Sverige, aldrig hört om det iaf.
Köper ni från lokala kranen för att få tag i det, eller beställer ni från SR eller liknande?
Citera
2014-02-16, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonanonn
Lite förvånad över att ketamin äns finns i Sverige, aldrig hört om det iaf.
Köper ni från lokala kranen för att få tag i det, eller beställer ni från SR eller liknande?

Jag har bara köpt från SR, har aldrig hört att någon sålt det i mina krokar,
södra Norrland.
Citera
2014-02-21, 02:55
Medlem
blazermannens avatar
Vad är en bra dos för en nybörjare? Samt har för mig att de finns "2 sorter" av ketamin, vad är skillnaden?
Citera
2014-02-21, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazermannen
Vad är en bra dos för en nybörjare?
30-50mg är en bra testdos enligt mig.
Jag snackar vanligt Ketamin nu. Har sett att det finns en potentare sort som heter "s-isomer", men min kunskap är begränsad på det området så jag låter någon annan förklara vad det är.
Citat:
Threshold 10 - 15mg
Light 15 - 30mg
Common 30 - 75
Strong 60 - 125mg
The K Hole 100 - 250mg
Senast redigerad av Endofin 2014-02-21 kl. 04:06.
Citera
2014-02-21, 08:56
Medlem
Citat:
Vad är en bra dos för en nybörjare? Samt har för mig att de finns "2 sorter" av ketamin, vad är skillnaden?

Se till o ha allafall 200mg upphackat på ett fat.

Börja med 30-50mg och lägg dig ner o lyssna på lugn trippig musik.

Angående sorter så finns det 2st olika isomer av K och det är S och R.
Det vanligaste är en blandning av dom som kallas racemic på 50/50.
Sen förekommer det även ren S.

Personligen föredrar jag S då det är mer potent och mer trippigt men lite mindre kroppsligt bedövande.
Citera
2014-02-21, 09:22
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:

50mg. Sen vandrar du snabbt upp till 100mg nästa gång när du har provat på hur Ketamin är (på 50mg). Sen går du vidare till 200mg och upplever saker och ting som sig bör!

Inte i ett svep såklart. En dos per dag, och helst inte varje dag pga tolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in