2014-02-20, 21:38
Medlem
saprofyt.s avatar
Lite lustigt just i det här fallet då Aces kompis tom. själv skrivit på Internet att h*n är från Hamburg.
Citera
2014-02-20, 21:41
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Jag skrev att det EVENTUELLT gör polisens arbete enklare, och att det är det enda resultatet av att droppa ett sånt inlägg. Förutom att få avsändaren att se ut som en fame-sökande P12 då. Det är bara onödigt alltså. Men skit samma. Fortsätt skvallra på ni om varifrån folk kommer, var de bor, vad de dragit förut och vilka favvis-färger samt skostorlek de har
Det här är Flashback grabben! Vad tror du detta forum är till för?!
Polisen vet redan vem som är vem.
Citera
2014-02-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
Okej vi ska sluta skvallra nu på flashback för varenda inlägg kommer användas i åtal och utredningar... kan det ens göra det? Visst, visst, polisen sitter o läser här det skulle inte vara förvånande. Men allt de läser får de ta med en skopa salt då personen bakom dessa konton kan vara 12 år och cp. Sluta vara så jävla psykos och vakna ur din paranoiabubbla.
Men helvete, att argumentera med flashbacks klotterelit är ju som att repititivt banka huvudet i en jävla betongvägg. EVENTUELLT, förstår du vad det betyder? Jag har inte sagt att det kan användas i en rättegång. Det kan dock räcka för att fatta misstanke mot vissa personer. Men nu släpper vi det. Insåg precis lönlösheten av att sitta och förklara bögigheten i att sitta och tjattra om såna här saker i en forumdel som är ämnad för det. Shoutout till STORDRAGGEN för det!
Citera
2014-02-20, 22:21
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Men helvete, att argumentera med flashbacks klotterelit är ju som att repititivt banka huvudet i en jävla betongvägg. EVENTUELLT, förstår du vad det betyder? Jag har inte sagt att det kan användas i en rättegång. Det kan dock räcka för att fatta misstanke mot vissa personer. Men nu släpper vi det. Insåg precis lönlösheten av att sitta och förklara bögigheten i att sitta och tjattra om såna här saker i en forumdel som är ämnad för det. Shoutout till STORDRAGGEN för det!

Som sagt förut denna diskutionen har hållts så jäääääääävla många gånger i denna tråden. Sålänge man inte skvallrar namn är det skitsamma, vad ger vi polisen om vi snackar om var folk kommer ifrån, vilka de kör med, vilka crews de är med i? Tror du polisen är så tappad att de inte listat ut saker före vi sitter o spekulerar om det? PLUS, här skrivs så extremt mycket felaktig information så du kan vara lugn, ifall polisen verkligen tog allt som skrivits här som fakta är de vilseleda för länge sen.
Citera
2014-02-20, 22:35
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Nej, det är ingen "dom", det är "Aces" som kommer från norra Hamburg som är polare med Rask som även är i stan igen. (Rask kommer från Berlin för den som undrar)

Vem försöker du lura?

Rask är en riktig suedi.
Citera
2014-02-21, 08:03
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Vem försöker du lura?

Rask är en riktig suedi.

Han pratar inte om den svenska rask (knappt känd), han pratar om turisten rask. Geez.

Tror ej personen i fråga vet vem den svenska rask är.
Citera
2014-02-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Han pratar inte om den svenska rask (knappt känd), han pratar om turisten rask. Geez.

Tror ej personen i fråga vet vem den svenska rask är.

Haha joo vet vem svenska Rask är, kört bail m.fl Nu när vi pratade om Aces trodde jag de va uppenbart vilken rask vi pratade om och vet men vem svenska rask är vet man definitivt vem andra Rask är... Sen visserligen finns det väl ett crew från Uppsala som kör Aces med men alla som bor i Sthlm kan omöjligt ha undvikit att en Aces med samma stil som Rask kommit till stan.

Horse har du gått runt och trott att den gamle Rask fått en raket i röven eller nått?
Senast redigerad av pogba 2014-02-21 kl. 12:31.
Citera
2014-02-21, 14:59
Medlem
VonBongs avatar
Hmm är det Yers som gjort alla målningarna i Linda Piras nya remix video?
Citera
2014-02-21, 15:24
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Hmm är det Yers som gjort alla målningarna i Linda Piras nya remix video?

Ja det är väl bara att läsa signsen. Det går ju inte att undvika, för att inte tala på att det står i videoinformationen.
Citera
2014-02-21, 16:05
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Ja det är väl bara att läsa signsen. Det går ju inte att undvika, för att inte tala på att det står i videoinformationen.

Man ser ju inte hela väggen, därför tänkte jag om det kunde vara fler inblandade. Har tyvärr inte läst videoinformationen då jag såg klippet från mobilen.
Citera
2014-02-21, 18:50
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Polisen vet vilka dom flesta är som är aktiva så lägg ner det där med skvaller och golsnack!
Det som skrivs här är ingen nyhet för polisen.

Min gissning va att Aces å Rask va samma kille. Ser likheter.
Av det jag sett tycker jag inte det syns några slående likheter.
Citera
2014-02-21, 20:18
Bannlyst
Aces har gjort målningar som liknar cas, så jag tror att det är flera som kör aces
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in