2014-02-18, 22:02
Medlem
FreakPlay.Kimpos avatar
Det jag sett av OM har varit väldigt simpelt, samma stil. vet att det finns en gammal laststation eller vad det nu är som hen/dem har gjort en wholestation på, ska åka ner någon dag o kolla så kanske jag får svar på min fråga (bara sett den när jag åkt förbi med tåget) kan även knäppa en bild
Citera
2014-02-19, 00:26
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakPlay.Kimpo
Har sett att OM kört rätt mycket i Småland, någon som vet om detta är ett crew eller en writer?
Även sett mycket av SF och 7s samma fråga gäller där

Aldrig sett något av det du nämner, Småland innefattar en handfull med städer där det finns aktiva målare så du får väl säga runt vilken stad du sett dessa målare i första hand.
Citera
2014-02-19, 02:04
Medlem
Mx_1337s avatar
När jag tänker 'OM' tänker jag crewet OM som syntes en del i Stockholmsområdet kring sådär 2007-2010 någon gång.
Syntes en del tillsammans med PMS bl.a.
Vet inte om det är något som är aktuellt numera, eller om det (förmodligen mot förmodan) skulle ha något att göra med det 'OM' som frågeställningen grundar sig i!
Citera
2014-02-19, 07:02
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
När jag tänker 'OM' tänker jag crewet OM som syntes en del i Stockholmsområdet kring sådär 2007-2010 någon gång.
Syntes en del tillsammans med PMS bl.a.
Vet inte om det är något som är aktuellt numera, eller om det (förmodligen mot förmodan) skulle ha något att göra med det 'OM' som frågeställningen grundar sig i!

Det är det ända jag kan komma på också, dom körde mycket med ABE på södra sidan av Stockholm.
Citera
2014-02-19, 17:42
Medlem
fjolla666s avatar
Är Aces Italienare?
Citera
2014-02-19, 21:30
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Är Aces Italienare?

Dom är svenskar.
Citera
2014-02-19, 22:32
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Dom är svenskar.
Aha det är ett crew alltså?! Vilka är medlemmar då?

Tyckte det va lite Rask varning på vissa av målningarna.
Citera
2014-02-19, 23:07
Medlem
Aces är inget crew. Det är en enskild individ som är vän med Rask, han kommer dessutom ifrån Hamburg!
Citera
2014-02-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felleflow
Aces är inget crew. Det är en enskild individ som är vän med Rask, han kommer dessutom ifrån Hamburg!
Finns väl ett crew som heter ACES också (Uppsala mm?). Det du menar är ju att alla Aces-grejer som ploppat upp i Stockholm nyligen är ett one från nån utlänning.
Citera
2014-02-20, 00:58
Medlem
Polkakolas avatar
Den stora tråden om gol och enskilda polisinformatörer
Citera
2014-02-20, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Dom är svenskar.

Nej, det är ingen "dom", det är "Aces" som kommer från norra Hamburg som är polare med Rask som även är i stan igen. (Rask kommer från Berlin för den som undrar)

Citat:
Ursprungligen postat av Polkakola

Den stora tråden om färskingar som häver ut sig "smarta" kommentarer.. Du tror inte polisen vet det som skrivs här? Mycket möjligt att polisen hänger här men all fakta som skrivs här vet t.ex csg som gäller Sthlmscenen.. Man får ut 50ggr mer bara av att vara aktiv på ig.

T.ex via kända, gamla som toys har jag fått reda på vilka det är namn via facebook för att samma bilder som kläder utstyrsel dyker upp på min news feed från gemensamma polare och dylikt.. Liksom A***a ni som har något bakom pannbenet och jag snackar Sthlm kan lista ut vem jag syftar lägger upp bombs med sin tattos från handen ocensurerat. Löljigt rent ut sagt att bli sur över denna tråd..

Borde snarare döpa om den till "Stora tråden för självpropps"..
Senast redigerad av pogba 2014-02-20 kl. 01:23.
Citera
2014-02-20, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkakola
Felleflows inlägg var fan en bit över gränsen. Följer man IG hyffsat kan man väl dra liknande slutsatser rätt fort, men alltid onödigt att göra polisens arbete lättare. Tänk på att det är ett offentligt forum innan ni häver ur er allt möjligt onödigt i ett försök att visa hur balla ni är
Senast redigerad av Patchat 2014-02-20 kl. 03:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in