2016-05-31, 00:16
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragevis
Då liknar nog tråden mest bara ungar som drar varandra i håret och som därav gnäller. Nu vill jag veta mer om NSL, vem var det ? Hur kommer det sig att de hette Norsbergs SlaktarLiga... det som var svenskar flydde ju området i samband med invandrarna flyttade in. Var det här verkligen svenskar?

Vad har det med graffiti att göra?
Citera
2016-06-10, 23:01
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotolom
NSL = Redline historia!
Citera
2016-06-14, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
NSL = Redline historia!

Vad är redline historia?

Förresten jag såg idag i en hiss ABE. Har de slutat? Vilka var de? Det lustiga är att det ser ut som de hade en jätteliten liiiten penna att skriva ABE med. Tyckte det såg lite fjompigt ut. Är det så att man tar de chanser som finns oavsett om det är med blyerts?
Citera
2016-06-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotolom

Inget alls. NSL är för mig bara klotter och inte konst/grafitti men det är väl vad den här tråden handlar om? Jag vill veta mer om vad det är för karaktärer/typer som var i farten och vad de gör idag etc. Det är väl intressant? Man har ju suttit på samma tunnelbana fast på lite olika "tider" så det är ju nästan bekanta på sätt och vis.

Rätta mig, har jag missförstått tråden, det är väl meningen att man ska fråga om sådant man undrar om enskilda klottrare/crews/writers etc.. vad de nu än kallas?
Citera
2016-06-16, 13:50
Medlem
honungsflickans avatar
När jag var liten var min storebror kompis med en kille som skrev "P-G.". Någon som vet någonting om honom? Målar han fortfarande? Var han "stor"?

Detta var i Stockholm, mitten/slutet av nittiotalet.
Citera
2016-06-17, 19:31
Medlem
deltaphases avatar
Ib.

Finns de fortfarande?

Och om det finns bilder, dela gärna.
Citera
2016-06-17, 21:44
Medlem
outoforders avatar
Ib finns fortfarande och är aktiva .
Citera
2016-06-28, 11:59
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vad har du för information då? Vem jag är låter vi vara osagt.

Jag vill inte verka elak men jag genomskådade dig. Jag tror inte någon vill veta vem du är!

Jag satt på rätt info ännu en gång. Då det har dykt upp bildbevis till min fördel på instagramkontot tagsandthrowssthlm.

Och då Psykosen framträder på bilder nu så tror jag inte att hon bryr sig om någon fattar att hon är en brud. Det är bara tungt ju, bra slaktat Psykosen!
Senast redigerad av TJudge 2016-06-28 kl. 12:02.
Citera
2016-06-28, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Jag vill inte verka elak men jag genomskådade dig. Jag tror inte någon vill veta vem du är!

Jag satt på rätt info ännu en gång. Då det har dykt upp bildbevis till min fördel på instagramkontot tagsandthrowssthlm.

Och då Psykosen framträder på bilder nu så tror jag inte att hon bryr sig om någon fattar att hon är en brud. Det är bara tungt ju, bra slaktat Psykosen!
Hade du följt henne så hade du haft bevis förra året
Citera
2016-06-28, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkuk
Hahah, det är en kille och ingen tjej.
Har träffat henne flera gånger och kan lova dig att det är en tjej, hon är även med i boys vilket är ett crew bara för tjejer.
Hon är förövrigt en skön tjej
Citera
2016-06-28, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Ib.

Finns de fortfarande?

Och om det finns bilder, dela gärna.

Finns hyfsat färska pms-Ib proddar på hässelbylinjen mellen alvik-islandstorget
Citera
2016-06-29, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragevis
Vad är redline historia?

..

redlinehistoria känns ju spontant som det skulle kunna vara de som drog pieces längs röda linjen men vad vet jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in