Citat:
Ursprungligen postat av
jarbouh
Så du menar att jag med det här anförandet cherry pickar bort hela versen:
?
Nu vet jag (tidigare misstänkte jag bara...) att du inte vet vad cherry picking är!
A cherry är en stenfrukt som man lägger företrädesvis i spritglaset, menat att ätas som en karamell och då är religionen där och betonar att man ska äta upp det. Eftersom det är en frukt, när man då skulle försöka få till någon slags filosofi, eller vad du kallar för teologi.... då har du änglarna att kalla på va? så cherryn äts upp och gud nåde, inte ligger och skvalpar kvar i glaset, för det är ju moments för dig att se sammanstrålningen i cherrybettet och hur änglarna så fint medspelar i din religion som bevisligen fungerar perfekt? bättre än kokain menar du?
det du ville säga att lite religion med kokain inte kommer i närheten av lite cherryfrukter med änglasynkronism, bara allah får vara med, så brukar det bli "bra" , dit du ville eller syltmakeri har du kanske tröttnat på, nya kickar för varje vers? men visst nej, inte ska väl en teosof behöva koka sylt när det finns cherries att knipsa, och ett ord då... den koranska ordsamlingen, du ser det som vackert, är det lite strindbergskt, lämpligt att ha som obligatorium? då nu matte inte har ett dyft med mänskliga hjärnan att göra som du menar. eller är du koranläsare på paragrafskola där ni tycker att vitt som vitt, huvudsaken att cherryn åtminstonde inte är vit? särskolekoransagoläsare?